Grafika
Grafika
Mal by som otazku ze ktore z grafik z tych do NB sa aspon vyrovnaju napr mojej v PC radeon 9600 series???od akeho cisla vyzsie aj ati aj nVidia...
-------------------------------------------------------------------THX--------------
-------------------------------------------------------------------THX--------------
podobně jako předtím je to jen chipset s integovanou grafikou opět žalostný výkon na 3D. X1300 je na tom už líp protože je to dedikovaná grafika s vlastní pamětí ale zázraky od toho nečekat, ale hrát na nižších detailech se na tom dá i novější(ale už ne nejnovější) ale jako požitek asi bude nulovej
tento účet již není aktivní.
Lepsi je HD a nez Go7600 neni rychlejsi ani jedna. To HD ma podporu DirectX 10, ale jeho vyuziti je sporne pri tak malem vykonu karty.
Jestli chces mit pozitek z rok starych her, ber 7600, jestli si chces zahrat i hry budouci, ale bez detailu a pozitku, ber HD2300.
Jestli chces mit pozitek z rok starych her, ber 7600, jestli si chces zahrat i hry budouci, ale bez detailu a pozitku, ber HD2300.
Apple MacBook Pro 13" Retina - Late 2012
-
- píše často
- Příspěvky: 387
- Registrován: 05 srp 2007 15:34
- Bydliště: Krkonoše
- Kontaktovat uživatele:
Re
Jelikož je dneska asi 5 Enginů na DX10 (o kterejch já vim) a ten nejprdávanější Unreal Engine 3.0 má i zpětnou kompatibilitu s DX9 tak že by nebyli nový hry v DX9 nehrozí i proto že by se neprodávali ještě tak 2-3 roky...
Pak začne mít smysl jenom DX10
Pak začne mít smysl jenom DX10
Live youre life, like it's youre last day... and then die
FSC Amilo Xa 1526: Tur.X2 TL56; 1024MB RAM; 160GB 5400.0; Go7600 256MB; Microsoft VHP; 17"
FSC Amilo Xa 1526: Tur.X2 TL56; 1024MB RAM; 160GB 5400.0; Go7600 256MB; Microsoft VHP; 17"
ono Pro DX9 se to dá udělat taky aby to vypadalo skutečně jako pod DX10 jenže je to o mnoho složitější než pod čistě DX10 o tomto jsem četl článek od Johna Carmacka (ID software programátor, doom, doom3 atd.), ale sám Carmack do své příští hry ani s DX10 nepočítá tak uvidíme třeba jen to není tak revoluční a Carmack nám to nandá i s DX9 a Open GL
tento účet již není aktivní.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů