Softex Omnipass - nejde se zargistrovat

notebooky Fujitsu Siemens (Amilo, Amilo Pro, Lifebook) a vše kolem nich
Hitachi
občas něco napíše
Příspěvky: 2
Registrován: 09 led 2012 19:43

Softex Omnipass - nejde se zargistrovat

Příspěvekod Hitachi » 09 led 2012 20:09

Zdravím všechny, jsem čerstvým majitelem Lifebooku P701 s Win 7 64 bit. Počítač je vybavný čtečkou otisků prstů Authentec AE 2660 a stejnojmenným softwarem.
K dispozici je i program pro zabezpečení počítače prostřednictvím otisku Softex Omnipass. Ten jde sice v pohodě nainstalovat, ale při přihlašování nového uživatele se dialogové okno samo zavírá (neustále se ptá, zda chci registraci ukončit a když kliknu na ne, tak se dotaz za chvíli opakuje), takže v podstatě nejde spustit. Máte někdo s tímto programem zkušenosti? Poradíte? Dík moc :)

Vojťas
píše často
Příspěvky: 460
Registrován: 20 zář 2006 11:20
Bydliště: kousek od Prahy

Příspěvekod Vojťas » 09 led 2012 20:35

Já jsem s tím problém neměl, zaregistrovaný jsem. A když nastartuju průvodce pro přidání nového uživatele, tak naběhne a funguje (vyzkoušeno až po okamžik registrace otisku prstu, pak jsem to utnul). Detaily z první registrace si bohužel nepamatuju, je to už třičtvrtě roku.
Verze čtečky stejná, verze OmniPassu 7.00.44 (64bit).
Fujitsu Lifebook S751

Hitachi
občas něco napíše
Příspěvky: 2
Registrován: 09 led 2012 19:43

Příspěvekod Hitachi » 11 led 2012 14:27

Mám verzi 7.00.64, zkoušel jsem se včera ještě mrknout v Biosu zda není možnost nápravy tam, ale nic jsem nenašel...


Zpět na „notebooky Fujitsu (dříve Fujitsu Siemens)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti