S96S
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 59
- Registrován: 07 čer 2007 00:00
- Bydliště: Opava/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Tak už je objednán a já se tetelím až dorazí (config v patičce + tak do dvou měsíců dokoupím ještě 2GB RAM)
S96S / 2GHz Core 2 Duo / 1 + 2GB RAM / WD 120GB HDD / BlueTooth, Wi-Fi abgn / GeForce 8600M GS
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 59
- Registrován: 07 čer 2007 00:00
- Bydliště: Opava/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Holt už se s tím budu muset smířit , bylo mi jen divné, že aktualizovali BIOS skoro po každé chybce ale že teď žádné nenacházejí? No bylo by super doufat, že mám 100% odladěný BIOS .
S96S / 2GHz Core 2 Duo / 1 + 2GB RAM / WD 120GB HDD / BlueTooth, Wi-Fi abgn / GeForce 8600M GS
sibelius píše:Tak do download vbi se dostaneš ihned jak si koupíš ntb od partnerů vbi... Což se ale obávám, že se s Barbone nepodaří...
Je to tak, vbi maj čísla notebooků prodanejch u nich zapsaný, takže se s96s koupenýho u bohemia se tam nedostaneš. Ale stejně tam pravděpodobně není nic, co by nebylo [tady].
S96S (T7300 2,0GHz • 2GB RAM • nVidia 8600 GS 256MB • 100GB, 7200ot.)
HP PAVILION dv5-1020ec (AMD Turion X2 2,0GHz • 2GB RAM • ATI Mobility Radeon HD 3450 • 160GB, 5400ot.)
HP PAVILION dv5-1020ec (AMD Turion X2 2,0GHz • 2GB RAM • ATI Mobility Radeon HD 3450 • 160GB, 5400ot.)
Na tom foru VBI jsou tyhle veci:
1) Forum (91 témat, celkem 873 příspěvků) - Nechodim tam, neco se tam vyresi neco ne. Videl bych to tam na 2-3 prispevky denne, cili vylozene rychlosti reakce to neoplyva.
2) Zadat technicky dotaz - diky seriovemu cislu vedi, co presne to je za notebook a resi to nejspis prednostne.
3) Download area - Je tam vsechno, co na strankach vyrobcu + instalacni manualy, uzivatelske manualy, nekde datasheety.
4) Zadat požadavek na reklamaci (RMA) - rychlejsi vyrizeni reklamace pro registrovane. Sami rikaji, ze to je vetsinou tak do 4-5 dnu, u starsich modelu maji hodne soucastek primo ve skladu. Kdyz neni, tak se musi Intelu poslat vadna soucastka a oni poslou novou.
Pak je tam jeste posilani info o novinkach na mail, ale popravde ani nevim, kdy jsem od nich naposled dostal e-mail.
To je vse, nic jineho tam neni.
1) Forum (91 témat, celkem 873 příspěvků) - Nechodim tam, neco se tam vyresi neco ne. Videl bych to tam na 2-3 prispevky denne, cili vylozene rychlosti reakce to neoplyva.
2) Zadat technicky dotaz - diky seriovemu cislu vedi, co presne to je za notebook a resi to nejspis prednostne.
3) Download area - Je tam vsechno, co na strankach vyrobcu + instalacni manualy, uzivatelske manualy, nekde datasheety.
4) Zadat požadavek na reklamaci (RMA) - rychlejsi vyrizeni reklamace pro registrovane. Sami rikaji, ze to je vetsinou tak do 4-5 dnu, u starsich modelu maji hodne soucastek primo ve skladu. Kdyz neni, tak se musi Intelu poslat vadna soucastka a oni poslou novou.
Pak je tam jeste posilani info o novinkach na mail, ale popravde ani nevim, kdy jsem od nich naposled dostal e-mail.
To je vse, nic jineho tam neni.
VBI Compal EL80 (15,4", 1280x800 • T7200 2,0GHz • 2GB RAM • GF go7600 256MB • 250GB, 5400ot. • Wifi, Bluetooth • Windows 7)
NEODPOVÍDÁM NA DOTAZY V SOUKROMÉ POŠTĚ
NEODPOVÍDÁM NA DOTAZY V SOUKROMÉ POŠTĚ
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů