Zkusenosti se servisem?
Zkusenosti se servisem?
Caute,
tak jsem to tu procital, VBI se mi zda jako docela dobra volba, ale chtel bych se zeptat jake mate zkusenosti se servisem... Nikde jsem nic moc nenasel, jen z mailu jednoho vyrobce vim, ze to funguje tak, ze dopravni sluzba si vyzvedne notebook, odveze ho nekam do opravny a pote vam jej privezou zpatky... Takze- byl uz nekdo nucen servis pouzit? Jak ten jejich system funguje(trvani opravy, kvalita atd..)?
Diky;)
tak jsem to tu procital, VBI se mi zda jako docela dobra volba, ale chtel bych se zeptat jake mate zkusenosti se servisem... Nikde jsem nic moc nenasel, jen z mailu jednoho vyrobce vim, ze to funguje tak, ze dopravni sluzba si vyzvedne notebook, odveze ho nekam do opravny a pote vam jej privezou zpatky... Takze- byl uz nekdo nucen servis pouzit? Jak ten jejich system funguje(trvani opravy, kvalita atd..)?
Diky;)
Is it nut?! No it is coconut!
Asi jeste nikdo.
Kazdopadne kdyz si svuj notebook zaregistrujes, tak by to melo do 4-5 pracovnich dni byt. Oprava spociva jen ve vymene cele chybne casti za novou, cili kvalita by mela byt konstantni (proste se to sklada stejne, jako kdyz to kupujes nove). Web VBI provozuje Kvazar-Micro, cili muzes cerpat i z jejich stranek - http://www.kmczech.cz
Technicka podpora na internetu je docela rychla (alespon u mne byla). Komunikovat se da s nimi i pres ICQ (na tech strankach kmczech v kontaktech)
Jedine, co muzu rict, je dojem z me navstevy skladu Kvazar-Micro (resp. VBI) - Pry u tech starsich modelu jako HEL80, apod. maji vybudovany solidni buffer, cili nemusi si nechavat posilat komponenty na vymenu od Intelu, ale maji jich spoustu rovnou ve skladu. To same asi budou chtit zaridit i u tech novejsich modelu.
Co se tyce lidi, tak jsem tam videl 3 lidi. U prodeje tam byl jeden lezerni typek, ktery nevedel vubec nic, druhy zase vedel uplne vsechno a mel tam vsechno pod palcem (Stanislav Coufal - s timhle jsem i komunikoval pres net, kvuli rozbitemu adapteru), treti mel zase pod palcem sklad.
Celkove se neni vubec ceho bat.
Tot vse, co k tomu mohu rict.
Kazdopadne kdyz si svuj notebook zaregistrujes, tak by to melo do 4-5 pracovnich dni byt. Oprava spociva jen ve vymene cele chybne casti za novou, cili kvalita by mela byt konstantni (proste se to sklada stejne, jako kdyz to kupujes nove). Web VBI provozuje Kvazar-Micro, cili muzes cerpat i z jejich stranek - http://www.kmczech.cz
Technicka podpora na internetu je docela rychla (alespon u mne byla). Komunikovat se da s nimi i pres ICQ (na tech strankach kmczech v kontaktech)
Jedine, co muzu rict, je dojem z me navstevy skladu Kvazar-Micro (resp. VBI) - Pry u tech starsich modelu jako HEL80, apod. maji vybudovany solidni buffer, cili nemusi si nechavat posilat komponenty na vymenu od Intelu, ale maji jich spoustu rovnou ve skladu. To same asi budou chtit zaridit i u tech novejsich modelu.
Co se tyce lidi, tak jsem tam videl 3 lidi. U prodeje tam byl jeden lezerni typek, ktery nevedel vubec nic, druhy zase vedel uplne vsechno a mel tam vsechno pod palcem (Stanislav Coufal - s timhle jsem i komunikoval pres net, kvuli rozbitemu adapteru), treti mel zase pod palcem sklad.
Celkove se neni vubec ceho bat.
Tot vse, co k tomu mohu rict.
VBI Compal EL80 (15,4", 1280x800 • T7200 2,0GHz • 2GB RAM • GF go7600 256MB • 250GB, 5400ot. • Wifi, Bluetooth • Windows 7)
NEODPOVÍDÁM NA DOTAZY V SOUKROMÉ POŠTĚ
NEODPOVÍDÁM NA DOTAZY V SOUKROMÉ POŠTĚ
Ja bych se toho nebal,mel jsem problem s displejem,dojel jsem si tam osobne,podivali se na to a do hodiny to bylo vyreseny.Dali mi proste novy sasi.
Ale spis mam horsi zkusenosti s jejich informacne/reklamacni linkou a icq.Potreboval jsem s necim poradit (linka by jim mela fungovat do 19:00),zavolal jsem asi v 17:15,na potreti to nekdo zved a rek mi,at zavolam druhy den,ze tam technik neni.Druhy den jsem volal od rana cca 10krat a nikdo to nebral,proste jsem se cely den nedovolal.Ptat se na neco po icq je taky o nervy (pan Coufal komunikoval vyborne do doby,nez jsem si NTB koupil...).Tak jsem se tam zase vypravil osobne,byl jsem tam asi v 17:30 a nikdo mi nedal normalni odpoved na to,ze jsem se cely den nedovolal a pak mi pan Coufal sdelil,ze technik je jen do 17:00 a ze nic nevi.Potreboval jsem jen radu ohledne ovladacu na BT a nikdo se mi ani nesnazil poradit,bylo tam vic lidi.Prej at ho tam necham do pondeli a nebo ze poslou v pondeli kuryra pro NTB,ale to vubec nebylo potreba,chtel jsem jen primitivni radu...Tak to me trochu nas...i.
Ale krome tyhle zkusenosti v poho,nevidim v servisu problem,spis trochu v lidech (viz pan Coufal).
Ale spis mam horsi zkusenosti s jejich informacne/reklamacni linkou a icq.Potreboval jsem s necim poradit (linka by jim mela fungovat do 19:00),zavolal jsem asi v 17:15,na potreti to nekdo zved a rek mi,at zavolam druhy den,ze tam technik neni.Druhy den jsem volal od rana cca 10krat a nikdo to nebral,proste jsem se cely den nedovolal.Ptat se na neco po icq je taky o nervy (pan Coufal komunikoval vyborne do doby,nez jsem si NTB koupil...).Tak jsem se tam zase vypravil osobne,byl jsem tam asi v 17:30 a nikdo mi nedal normalni odpoved na to,ze jsem se cely den nedovolal a pak mi pan Coufal sdelil,ze technik je jen do 17:00 a ze nic nevi.Potreboval jsem jen radu ohledne ovladacu na BT a nikdo se mi ani nesnazil poradit,bylo tam vic lidi.Prej at ho tam necham do pondeli a nebo ze poslou v pondeli kuryra pro NTB,ale to vubec nebylo potreba,chtel jsem jen primitivni radu...Tak to me trochu nas...i.
Ale krome tyhle zkusenosti v poho,nevidim v servisu problem,spis trochu v lidech (viz pan Coufal).
No ono je to vždy problematické přijít neohlášen do servisu půl hodiny před zavíračkou a divit se, že už tam třeba technik není.
VBI telefonní linka funguje do 18:00, nikoliv do 19:00 a pokud je to aspoň trochu možné, bereme každý příchozí hovor a snažíme se zopodvědět každý dotaz.
(Ptát se po ICQ není o nervy, klidně to příště zkuste, funguje to)
Trpělivě jsem Vám v ten večer vysvětloval, že nikdo kromě technika Vám s tím neporadí a navrhnul jsem tři možné varianty řešení, včetně toho že si pro Váš notebook pošlu kurýra na naše náklady. Zdá se mi pak velmi neseriózní napsat "pan Coufal komunikoval vyborne do doby,nez jsem si NTB koupil" jelikož jsem se Vám nejen snažil maximálně vyjit vstříc, ale zároveň jsem Vám při našem rozhovoru poskytl množství dalších informací o noteboocích VBI, chystaných novinkách atd.
Osobně Váš problém chápu tak, že jste se zkrátka dlouho nemohl dovolat na VBI linku, tak jste se sebral, vyrazil naslepo a byl překvapen, že nikdo z obchodníků Vám neumí zodpovědět Váš technický dotaz. To je celé.
VBI telefonní linka funguje do 18:00, nikoliv do 19:00 a pokud je to aspoň trochu možné, bereme každý příchozí hovor a snažíme se zopodvědět každý dotaz.
(Ptát se po ICQ není o nervy, klidně to příště zkuste, funguje to)
Trpělivě jsem Vám v ten večer vysvětloval, že nikdo kromě technika Vám s tím neporadí a navrhnul jsem tři možné varianty řešení, včetně toho že si pro Váš notebook pošlu kurýra na naše náklady. Zdá se mi pak velmi neseriózní napsat "pan Coufal komunikoval vyborne do doby,nez jsem si NTB koupil" jelikož jsem se Vám nejen snažil maximálně vyjit vstříc, ale zároveň jsem Vám při našem rozhovoru poskytl množství dalších informací o noteboocích VBI, chystaných novinkách atd.
Osobně Váš problém chápu tak, že jste se zkrátka dlouho nemohl dovolat na VBI linku, tak jste se sebral, vyrazil naslepo a byl překvapen, že nikdo z obchodníků Vám neumí zodpovědět Váš technický dotaz. To je celé.
oni se v tom krámě ale taky nešťouraj jen v nose a nezvedaj jen telefony. Sám jsem teď brigádničil v prodejně s PC a vim moc dobře, že prostě nejde jen zvedat telefon nevim konkrétně jak u VBI ale v normální počítačový prodejně sme byli 3 dva obsluhovali zákazníky a technik byl v zádu a taky se tam nenudil. A není to sranda když se vám někde snaží dovolat a technik nemůže protože něco dělá, druhej obsluhuje a já taky tak není šance to zvednout. A když někdo volá zrovna když tam jsou lidi nebo se něco dělá tak prostě není čas a musí zavolat za půl hodky, 15 minut. A pokud to zběsile zkouší pořát za sebou tak má smůlu.
tento účet již není aktivní.
Ted si hromadne vsichni berou dovolenou.
Navic pouzivat kvuli podpore zrovna telefon, to by byla ta posledni vec, kterou bych delal. Nejdriv hromadna bombardace na mail a nasledne na jejich ICQ.
http://www.kmczech.cz/default.asp?inc=F ... ntakty.htm
Navic pouzivat kvuli podpore zrovna telefon, to by byla ta posledni vec, kterou bych delal. Nejdriv hromadna bombardace na mail a nasledne na jejich ICQ.
http://www.kmczech.cz/default.asp?inc=F ... ntakty.htm
VBI Compal EL80 (15,4", 1280x800 • T7200 2,0GHz • 2GB RAM • GF go7600 256MB • 250GB, 5400ot. • Wifi, Bluetooth • Windows 7)
NEODPOVÍDÁM NA DOTAZY V SOUKROMÉ POŠTĚ
NEODPOVÍDÁM NA DOTAZY V SOUKROMÉ POŠTĚ
já mám zkušenosti se servisem vbi tyto - posílal jsem notebook na reklamaci 18. 7. vrátil se mi 1. srpna. myslel jsem že to bude trochu rychlejší ale neni to zas tak hrozný. spíš mě trochu naštvalo že jsem za celou tu dobu od nich nedostal ani mail. zkoušel jsem se tam i dovolat protože jsem potřeboval vědět jak dlouho to zrhuba bude trvat protože jsem v té době odjížděl na dovolenou ale nikdo to tam nezvedal. v dokladu z reklamace se mi nepodařilo ani zjistit co s tim bylo a co tam vlastně vyměnili.
no ale hlavně že je noťas už doma a zatim maká jak má
no ale hlavně že je noťas už doma a zatim maká jak má
No, vedel jsem, ze se tady pan Coufal ozve... Takze pane Coufale, nez se zase urazite a zacnete se obhajovat, prectete si znovu muj prispevek, myslim, ze vsem krome Vas je tady jasne, ze jsem servis VBI spise chvalil.Takze byste to mel brat jako pochvalu a zaroven se treba zamyslet nad tim, co by se u vas dalo zlepsit. Nechapu, co chcete obhajovat na tom, ze se CELY den neda dovolat na vasi infolinku, kterou prezentujete na vasem webu. Kdyz jsem Vas na to osobne ptal, jenom jste koktal nejake nesmysly a hrozne se tomu divil, ze to nikdo nebral. A o tom icq bych se radsi moc nebavil, nez jsem ntb koupil, odpovidal jste mi okamzite a kdyz jsem pak potreboval asi 2krat neco vedet, neodpovedel jste mi nekolik dnu. Tak se nedivte, ze uz jsem to uz ani nezkousel a rovnou se snazil dovolat. Jestli nechcete, aby vam lidi volali, tak si to smazte z webu.
Pokud tady pouzivam Vase jmeno, neni to proto, ze proti Vam neco mam, ale ze VBI jste pro me Vy- vzdy jsem komunikoval jenom s Vami.
A na zaver-ac se Vam to mozna nezda, povedomi o noteboocich VBI u nas zatim neni moc velke a vzhledem k tomu bych ocekaval trochu jiny pristup. Uz jenom proto,ze vetsinu lidi,kteri si kupuji ntb,zajima,jak funguje servis a podpora.
Zatim jsem VBI kazdemu doporucoval, tak si to nepokazte
Btw: Bluetooth uz jsem si zprovoznil sam...
Pokud tady pouzivam Vase jmeno, neni to proto, ze proti Vam neco mam, ale ze VBI jste pro me Vy- vzdy jsem komunikoval jenom s Vami.
A na zaver-ac se Vam to mozna nezda, povedomi o noteboocich VBI u nas zatim neni moc velke a vzhledem k tomu bych ocekaval trochu jiny pristup. Uz jenom proto,ze vetsinu lidi,kteri si kupuji ntb,zajima,jak funguje servis a podpora.
Zatim jsem VBI kazdemu doporucoval, tak si to nepokazte
Btw: Bluetooth uz jsem si zprovoznil sam...
Vážený pane Hoffmanne,
s málokterým zákazníkem jsem strávil tolik času jako s vámi, žádnému zákazníkovi jsem neudělal tolik nabídek jako vám než jste byl konečně spokojený. Pořád jste tlačil na cenu a snažil se někde ušetřit s tím, že máte jen omezené prostředky. Nakonec jsme společně řešení našli a nyní si po nějáké době čtu na fóru váš příspěvek zakončený slovy že "problém vidíte spíš trochu v lidech (viz pan Coufal)".
Hezké. Děkuji za váš přístup.
s málokterým zákazníkem jsem strávil tolik času jako s vámi, žádnému zákazníkovi jsem neudělal tolik nabídek jako vám než jste byl konečně spokojený. Pořád jste tlačil na cenu a snažil se někde ušetřit s tím, že máte jen omezené prostředky. Nakonec jsme společně řešení našli a nyní si po nějáké době čtu na fóru váš příspěvek zakončený slovy že "problém vidíte spíš trochu v lidech (viz pan Coufal)".
Hezké. Děkuji za váš přístup.
Jen na uvod cast textu ze stranek VBI:
'VBI linka 602 388 544 - Vše o VBI. Chcete se zeptat, poradit? VBI linka je Vám k dispozici.'
A ted k Vam.
Nechapu, co maji Vase projevy tady na foru znamenat.
Predne nerozumim tomu, jak si muzete dovolit me tady jmenovat s evidentnim pouzitim udaju ze smlouvy mezi mnou a VBI.
Ja zde narozdil od Vas nezastupuji zadnou firmu. Je to snad nejaky druh pomsty, ze jsem si dovolil kritiku?
Co me ale zarazi jeste vice je to, ze se vubec nevenujete tematu.
Rikate, ze jste se mnou stravil nejvice casu ze vsech zakazniku?
Silne o tom pochybuji, ale je to Vas nazor.
Pokud by to tak ale bylo, mam to chapat tak, ze cas vyhrazeny pro me jiz vyprsel a dal nemam narok?
Rikate, ze jsem tlacil na cenu? Opravdu? A kdo ne? Proc mate tedy zaruku nejnizsi ceny?
Rikate, ze jste mi dal spoustu nabidek nez jsem si vybral?
Zkontrolujte si odchozi postu. Dal jste mi 2, z nichz na tu druhou jsem pristoupil.
Rikate, ze vase infolinka nefunguje do 19:00, jak jsem napsal ja, ale pouze do 18:00? Jakou to ma souvislost s tim, ze jsem se na ni cely den nedovolal (a to ne kvuli tomu, ze by bylo obsazeno) a v 17:30 uz byl u vas?
Rikate, ze jste mi misto rady, kterou jsem potreboval, sdelil spoustu uzitecnych informaci o vyrobcich VBI?
No vidite, ja zil do dnesniho dne v presvedceni, ze kdyz prijdu do zelinarstvi a zeptam se, za kolik maji brambory a kdy jim prijdou banany, RADI mi na to odpovi. Jinymi slovy, prijde mi normalni, ze firma informuje sve zakazniky o svych vyrobcich. Vam asi ne, kdyz to zde prezentujete, jako ze jste mi prokazal nejakou vyjimecnou sluzbu.
Stejne jsem se na to ptal hlavne proto, abych mel aspon o neco lepsi pocit, kdyz uz jsem se k vam tahnul pres pul Prahy.
Rikate.....? Radsi uz nic nerikejte.
Vy osobne jste dle meho nazoru clovek, ktery nedokaze prijmout jakoukoli formu kritiky.
Znovu Vam pripominam, ze jsem celkove, az na tuto zkusenost servis VBI chvalil a doporucil. Ale Vy misto toho, aby jste si vzal konkretni kritiku k srdci, zacnete kopat kolem sebe, aniz byste pritomnym sdelil neco k tomu, proc infolinka funguje vyse popsanym zpusobem?
Cini Vam problemy napsat: 'Ano, o problemu vime, pracujeme na jeho odstraneni' ?
Mozna byste se misto obhajoby sve osoby na foru mel venovat spise sve praci a treba by i infolinka zacala fungovat. Za zajimavy povazuji rovnez fakt, ze zde odpovidate na me prispevky rychleji, nez jste toho byl schopen, kdyz jsem potreboval radu na icq.
Pro inspiraci si prectete prispevky k tomuto videu na YouTube:
http://www.youtube.com/watch?v=8Wqenn_6Sfo
Sledujte zvlaste prispevky pana Jarose, reditele pro reklamu a komunikaci ze spolecnosti Vodafone.
Takto se ma totiz dle meho nazoru chovat clovek na Vasem miste.
Doporucuji Vam, abyste si kazdy den pred spanim jeho prispevky nejmene desetkrat prepsal na papir, a to svabachem a abyste tak cinil po dobu nejmene jednoho mesice. Tento list noste vsude s sebou a ve volnych chvilich si ho nahlas predcitejte.
Na zaver dekuji vsem, kteri muj prispevek docetli az do konce a zaroven se jim omlouvam za tuto politovanihodnou debatu mezi mnou a panem Coufalem z VBI.
PS: pripominate mi svym chovanim Rimmera
A ted abych se modlil, at muj ntb nemusi do servisu...
'VBI linka 602 388 544 - Vše o VBI. Chcete se zeptat, poradit? VBI linka je Vám k dispozici.'
A ted k Vam.
Nechapu, co maji Vase projevy tady na foru znamenat.
Predne nerozumim tomu, jak si muzete dovolit me tady jmenovat s evidentnim pouzitim udaju ze smlouvy mezi mnou a VBI.
Ja zde narozdil od Vas nezastupuji zadnou firmu. Je to snad nejaky druh pomsty, ze jsem si dovolil kritiku?
Co me ale zarazi jeste vice je to, ze se vubec nevenujete tematu.
Rikate, ze jste se mnou stravil nejvice casu ze vsech zakazniku?
Silne o tom pochybuji, ale je to Vas nazor.
Pokud by to tak ale bylo, mam to chapat tak, ze cas vyhrazeny pro me jiz vyprsel a dal nemam narok?
Rikate, ze jsem tlacil na cenu? Opravdu? A kdo ne? Proc mate tedy zaruku nejnizsi ceny?
Rikate, ze jste mi dal spoustu nabidek nez jsem si vybral?
Zkontrolujte si odchozi postu. Dal jste mi 2, z nichz na tu druhou jsem pristoupil.
Rikate, ze vase infolinka nefunguje do 19:00, jak jsem napsal ja, ale pouze do 18:00? Jakou to ma souvislost s tim, ze jsem se na ni cely den nedovolal (a to ne kvuli tomu, ze by bylo obsazeno) a v 17:30 uz byl u vas?
Rikate, ze jste mi misto rady, kterou jsem potreboval, sdelil spoustu uzitecnych informaci o vyrobcich VBI?
No vidite, ja zil do dnesniho dne v presvedceni, ze kdyz prijdu do zelinarstvi a zeptam se, za kolik maji brambory a kdy jim prijdou banany, RADI mi na to odpovi. Jinymi slovy, prijde mi normalni, ze firma informuje sve zakazniky o svych vyrobcich. Vam asi ne, kdyz to zde prezentujete, jako ze jste mi prokazal nejakou vyjimecnou sluzbu.
Stejne jsem se na to ptal hlavne proto, abych mel aspon o neco lepsi pocit, kdyz uz jsem se k vam tahnul pres pul Prahy.
Rikate.....? Radsi uz nic nerikejte.
Vy osobne jste dle meho nazoru clovek, ktery nedokaze prijmout jakoukoli formu kritiky.
Znovu Vam pripominam, ze jsem celkove, az na tuto zkusenost servis VBI chvalil a doporucil. Ale Vy misto toho, aby jste si vzal konkretni kritiku k srdci, zacnete kopat kolem sebe, aniz byste pritomnym sdelil neco k tomu, proc infolinka funguje vyse popsanym zpusobem?
Cini Vam problemy napsat: 'Ano, o problemu vime, pracujeme na jeho odstraneni' ?
Mozna byste se misto obhajoby sve osoby na foru mel venovat spise sve praci a treba by i infolinka zacala fungovat. Za zajimavy povazuji rovnez fakt, ze zde odpovidate na me prispevky rychleji, nez jste toho byl schopen, kdyz jsem potreboval radu na icq.
Pro inspiraci si prectete prispevky k tomuto videu na YouTube:
http://www.youtube.com/watch?v=8Wqenn_6Sfo
Sledujte zvlaste prispevky pana Jarose, reditele pro reklamu a komunikaci ze spolecnosti Vodafone.
Takto se ma totiz dle meho nazoru chovat clovek na Vasem miste.
Doporucuji Vam, abyste si kazdy den pred spanim jeho prispevky nejmene desetkrat prepsal na papir, a to svabachem a abyste tak cinil po dobu nejmene jednoho mesice. Tento list noste vsude s sebou a ve volnych chvilich si ho nahlas predcitejte.
Na zaver dekuji vsem, kteri muj prispevek docetli az do konce a zaroven se jim omlouvam za tuto politovanihodnou debatu mezi mnou a panem Coufalem z VBI.
PS: pripominate mi svym chovanim Rimmera
A ted abych se modlil, at muj ntb nemusi do servisu...
Pěkná slohová práce ... tleskám! Jsem rád, že mi konečně někdo napsal co mám dělat a jak.
Nicméně zpět k tématu servisu VBI:
- 93% reklamací je zákazníkům vyřešeno do 4 pracovních dnů
- servis provádíme výměnou vadných dílů, nikoli tedy opravou, zákazník dostává výměnou nový komponent
- v případě reklamace hradíme dopravu notebooku od zákazníka i zpět my
- zákazníkům odstraňujeme zdarma dokonce i závady, které si evidentně způsobili sami svou neodborností (např. nepovedený flash BIOSu atd.)
- pokud je závada způsobena např. chybou při montáži, zásíláme zákazníkovi spolu s opraveným notebookem i dárek - notebookový batoh Intel zdarma
- zakoupené notebooky expedujeme zákazníkům bez jediného vadného pixelu na displeji
Tak tohle jsou zase MOJE zkušenosti se servisem VBI.
Nicméně zpět k tématu servisu VBI:
- 93% reklamací je zákazníkům vyřešeno do 4 pracovních dnů
- servis provádíme výměnou vadných dílů, nikoli tedy opravou, zákazník dostává výměnou nový komponent
- v případě reklamace hradíme dopravu notebooku od zákazníka i zpět my
- zákazníkům odstraňujeme zdarma dokonce i závady, které si evidentně způsobili sami svou neodborností (např. nepovedený flash BIOSu atd.)
- pokud je závada způsobena např. chybou při montáži, zásíláme zákazníkovi spolu s opraveným notebookem i dárek - notebookový batoh Intel zdarma
- zakoupené notebooky expedujeme zákazníkům bez jediného vadného pixelu na displeji
Tak tohle jsou zase MOJE zkušenosti se servisem VBI.
Moje 'slohova prace' byla myslena tak trochu jako (pro nekoho mozna nepovedeny) vtip.
Predpokladam ale, ze pri Vasi inteligenci jste to jiste pochopil.
S informacemi, ktere pisete o servisu nemohu nesouhlasit a servis VBI chvalim, tak jako jsem to zde ucinil jiz nekolikrat.
Myslim, ze tim se muze ta nase debata ukoncit. Jestli jsem napsal neco, co se Vas dotklo, omlouvam se Vam za to.
Nicmene, pokud by jste mi sem chtel konecne napsat neco o fungovani infolinky VBI a proc se na ni obcas neda i cely den dovolat, budu myslim rad nejen ja.
Preji hezky den.
Predpokladam ale, ze pri Vasi inteligenci jste to jiste pochopil.
S informacemi, ktere pisete o servisu nemohu nesouhlasit a servis VBI chvalim, tak jako jsem to zde ucinil jiz nekolikrat.
Myslim, ze tim se muze ta nase debata ukoncit. Jestli jsem napsal neco, co se Vas dotklo, omlouvam se Vam za to.
Nicmene, pokud by jste mi sem chtel konecne napsat neco o fungovani infolinky VBI a proc se na ni obcas neda i cely den dovolat, budu myslim rad nejen ja.
Preji hezky den.
Moje zkusenosti s VBI servisem jsou vyborne.Myslim ze by to tak nejak melo vypadat.Notebook mi prisel behem tydne(zapocitavam vikend).Bohuzel mne prisel s anglickou klavesnici namisto ceske ,tak jsem ho musel poslat k reklamaci.To mne ale zase tolik nevadi,nikdy se me nestalo ze bych nereklamoval elektroniku kterou si koupim tak jsem neco ocekaval,mam proste smulu.Bylo to ale zaroven stesti v nestesti ,protoze me kontaktoval pan Coufal a sdelil mi ,ze mi poslou i batoh jako kompenzaci neprijemnosti.Cekal jsem nejaky reklamni "hadrak" od Intelu,ale batoh je velice kvalitni a pouzitelny,notebook jako v bavlnce,takze lepsi kupovat nemusim.Z reklamace prisel take do tydne(i s vikendem),takze vlastne behem tech 4 nebo 5 pracovnich dnu.V pohode.Ted jsem zadaval technicky dotaz tak kdyztak napisu ceho se tykal a jak mne bylo porazeno.Na displayi mam dva mrtve pixely,takze muj model se asi tak dukladne nekontroloval,kdyz se prehlidla i anglicka klavesnice.To ale na reklamaci myslim neni podle radu.Stejne je to malickost a nejde to poznat.Musel bych na to mzourat z 5cm.
Compal FL91 (15,4", 1280x800 • T7200 2,0GHz 4MB L2 cache • 2 GB RAM 667 MHz • Intel GMA 3100 • Seagate 160 GB , 5400 rpm • WiFi-Draft n , BlueTooth • Win XP)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů