Příspěvekod gladipl » 01 dub 2012 12:59
no to si nemyslim, lebo na ich web stranke je ku mojej reklamacii takyto status: Aktuálny stav: odoslané na reklamáciu (servis bol odoslaný na vybavenie reklamácie výrobcovi)
uvidim, co mi povedia zajtra, ale pochybujem, ze ho tam maju uz zo servisu, kedze mi prve dva tyzdne vyvolavali pravidelne, kedze sa vraj u nich neprejavila chyba, trval som ale na poslani notasu do autorizovaneho servisu, svojimi kluckami prisli o dva tyzdne kym ho poslali. Z toho usudzujem, ze keby ho mali tak by mi uz volali. Este mi chceli nahovorit, ze ked ho poslu a autorizovany servis chybu nepotvrdi tak, ze mi budu uctovat naklady na dopravu a diagnosiku, zavolal som kamaratke pravnicke, opytal sa ci na to maju pravo, ta mi povedala, ze ak je vyrobok do 12 mesiacov od kupy stary tak, nemaju. Nadiktovala mi prsny zakon, paragraf a odsek. Uz v zivote od nich nic nekupim

Asus X53SV 15,6"(1366x768) i3-2310m,4Gb ram,500Gb 5400ot. hdd,geforce gt 540m 1Gb
Sony Vaio VPCEB1S1E 15,5"(1366x768) i5-430m,4Gb ram,500Gb 5400ot. hdd,ati radeon hd5650 1Gb(money back)