dotaz ohledně servisu
dotaz ohledně servisu
Ahoj, prosím vás, když si od někoho koupím notebook dell, který je dle tagu v záruce, potřebuji k němu ještě něco, nebo je to vše? Jednou jsem řešil opravu ntb od dellu, ale mimo tagu chtěli na lince ještě toho, kdo ntb koupil, což mě překvapilo, protože jsem to hned nevěděl (ntb jsem měl zapůjčený od školy). Musím tedy mimo tagu od kupujícího dostat nějakou kupní smlouvu, nebo tak něco? Děkuji
Na fakture je specialni kod, ktery se zadava pri registraci booku na Dell strankach.
Reknu Ti to takhle. Zkusenosti jsou takove, ze pri reklamacich nekomu stacil pouze Service Tag, nekteri museli jeste rict jmeno vlastnika a nekteri museli byt primo majitele.
Zalezi na jakeho technika narazis.
Jestli budes preregistrovavat jiz zaregistrovany book, tak potrebujes to cislo z faktury + jmeno, na koho je jiz registrovany.
Reknu Ti to takhle. Zkusenosti jsou takove, ze pri reklamacich nekomu stacil pouze Service Tag, nekteri museli jeste rict jmeno vlastnika a nekteri museli byt primo majitele.
Zalezi na jakeho technika narazis.
Jestli budes preregistrovavat jiz zaregistrovany book, tak potrebujes to cislo z faktury + jmeno, na koho je jiz registrovany.
Asus ROG Strix G18
Nevím teda jak je to dnes, ale když jsem kupoval jetého Della, tak jsem zadal žádost o převod, napsal jsem mail že neznám původního majitele a že jsem koupil notebook v bazaru.
Vyžádali si abych jim vyfotil notebook se service tagem a poslal kopii faktury z bazaru a za 10 dnů mi přislo že je notebook muj.....
Vyžádali si abych jim vyfotil notebook se service tagem a poslal kopii faktury z bazaru a za 10 dnů mi přislo že je notebook muj.....
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů