Koukám na notebookcheck a vidím tam spíš vyšší výkon u těch her, které jsou závislé na procesoru a GT640M je tam testovaná s výrazně výkonnějšími CPU. Když se podívám na syntetické testy, není to ani tam zas tak jednoznačné, a to nejen proto, že se od té doby vydala spousta nových ovladačů s vyšším výkonem (se současnými ovladači mám třeba v 3DM2011 více GPU bodů než testované notebooky s GT640M). Mimochodem i ten zaklínač na GT640M v 1024x768@low má nižší výsledky než u mě na notebooku.
EDIT: Jen bych dodal, že GT640M sice má modernější architekturu, ale z vlastních testů jsem dospěl k závěru, že ty se projeví až v případě některých DX11 efektů, které se na low/medium detaily ve hrách stejně moc neobjevují. Tudíž porovnání třeba ultra výsledků by nebylo moc relevantní.
Zaklinac 2
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Taky mě to dost štvě, hlavně proto, že ta hra navíc nevypadá ani dobře (i na maximální nastavení NPC a dynamické stíny nejsou vidět dále než tak 10 metrů) a celé je to plné změn imitujících typickou konzolovou hru. Docela by mě zajímalo, co s tím museli udělat, aby to vůbec na Xbox 360 běželo. V nastavení není skoro nic, co má na fps vliv, jedině AA a light shafts.
Od Cyberpunk 2077 a Witcher 3 nic nečekám, protože CDprojekt neustále lže, jak všechno dělají pro hráče a jak vyvíjí hry v první řadě pro PC.
Od Cyberpunk 2077 a Witcher 3 nic nečekám, protože CDprojekt neustále lže, jak všechno dělají pro hráče a jak vyvíjí hry v první řadě pro PC.
Lenovo Legion 5-17ACH6H; DELL Inspiron 7720 SE, Toshiba Satellite Pro A300-15V
No sice se to dá docela podrobně nastavit,ale hra je opravdu jedna z nejnáročnějších na trhu.Na mé GTX570M jsem to hrál v rozlišení 1366x768 plynule.Ovšem ve FullHD to už nebylo to pravé ořechové.
Lenovo Legion 9,Lenovo Legion Slim 7,Ipad PRO M1,Naim Uniti Atom,Dali Epicon 6,LG OLED TV
World Leader in horde at map Azura(statistics) in Gears of War 3
World Leader in horde at map Azura(statistics) in Gears of War 3
Zax, CD Project dělá hry na PC a pak je portuje na konzole, v tom nekecají. Jinak mě se teda NPC i dynamické stíny zobrazují rozhodně víc jak 10 metrů, něco máš špatně nastaveno. Ono ani to nastavení přeš všechny ty možnosti není moc slavné, pohledej na internetu modifikaci ini souborů, tam toho nastavíš mnohem víc.
To by ale nesměli do PC verze dávat takové věci, aby se jim to pak jednodušeji portovalo na konzole. Inventář, quick time events (pěstní souboje, páka a další), ovládání, sbírání předmětů, automatické zaměřování na nepřátele, absence nastavení shaderů a pravděpodobně další věci.
Co se týče toho dosahu zobrazování, tak vidět je to hned na začátku:
http://imgur.com/a/YlY2n#0
Co se týče toho dosahu zobrazování, tak vidět je to hned na začátku:
http://imgur.com/a/YlY2n#0
Lenovo Legion 5-17ACH6H; DELL Inspiron 7720 SE, Toshiba Satellite Pro A300-15V
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů