Zkušenosti se servisem
Taky jedna zkušenost
Zdravím, i já jsem potřeboval opravit ntb. Tak jsem si vybral servis-notebooku.cz s tím, že se na to mrknou a pak se domluvíme, co dál.
Měl jsem dat na první dojem, když jsem tam vstoupil. Zakázku se mnou sepisovali ručně, protože jim nešel počítač....
Ale to hlavní mě čekalo až později, když jsem počítač od nich vzal zpět po sdělení, že je nutné přepájet chipset ale oni na to nedají ani týden záruky.
Počítač jsem proto dal autorizovaného servisu ntb, a tam mi sdělili, že ten můj ntb má základní desku už zapečenou zřejmě někde v troubě, zřejmě jak se na to mrkali ve výše uvedeném servisu. Součásky jsou nyní hnědé (vypečené) a tedy oprava se nezdařila.
Vím, že teď je těžké něco někomu dokazovat, ale snad se nenapálíte jako já.
Měl jsem dat na první dojem, když jsem tam vstoupil. Zakázku se mnou sepisovali ručně, protože jim nešel počítač....
Ale to hlavní mě čekalo až později, když jsem počítač od nich vzal zpět po sdělení, že je nutné přepájet chipset ale oni na to nedají ani týden záruky.
Počítač jsem proto dal autorizovaného servisu ntb, a tam mi sdělili, že ten můj ntb má základní desku už zapečenou zřejmě někde v troubě, zřejmě jak se na to mrkali ve výše uvedeném servisu. Součásky jsou nyní hnědé (vypečené) a tedy oprava se nezdařila.
Vím, že teď je těžké něco někomu dokazovat, ale snad se nenapálíte jako já.
Němeček computers
Zdravím,
také přidám svou zkušenost. Mám zkušenost se servisem Němeček - UŽ NIKDY!!
NB jsem tam zaslala začátkem minulého měsíce s podezřením na špatný chipset. Druhý den mi přišel email, že NB přijali a tím veškerá komunikace skončila. Nereagují na emaily, telefony nezvedají . Nakonec se mi minulé pondělí podařilo s nimi spojit přes jejich chat na stránce, kde mi bylo konečně řečeno jak to s opravou vypadá. Řekli mi, že je opraven a bude mi druhý den odeslán. Do dnešního dne NB nedorazil.
Začínám se obávat, že už se ho nedočkám .
také přidám svou zkušenost. Mám zkušenost se servisem Němeček - UŽ NIKDY!!
NB jsem tam zaslala začátkem minulého měsíce s podezřením na špatný chipset. Druhý den mi přišel email, že NB přijali a tím veškerá komunikace skončila. Nereagují na emaily, telefony nezvedají . Nakonec se mi minulé pondělí podařilo s nimi spojit přes jejich chat na stránce, kde mi bylo konečně řečeno jak to s opravou vypadá. Řekli mi, že je opraven a bude mi druhý den odeslán. Do dnešního dne NB nedorazil.
Začínám se obávat, že už se ho nedočkám .
NBSERVIS = já už nikdy!!!!!
NBSERVIS = já už nikdy!!!!! recenze, zkušenosti
Vážení přátelé, rád bych se s Vámi podělil o svou čerstvou zkušenost s firmou NB SERVIS, konkrétně s její pobočkou v Eliášově ulici, vedenou manažerem panem Sedláčkem.
Pro úvod: Vlastním Macbook late 2008, a jelikož se mi v poslední době začal dost zásadně zpomalovat ( přestože operační paměť jsem už dávno upgradoval), rozhodl jsem se neinvestovat do nového, (i když velká chuť by byla) ale zaplatit někomu, kdo mi s tím poradí a když se to vyplatí tak zaplatit výměnu opotřebených součástek, případně vyčištění, nebo tak něco. Nejprve jsem se snažil někoho takového objevit na doporučení, následně jsem podnikl výpad do kyber prostoru a našel tam odkaz na výše zmíněnou firmu (líbilo se mi, že mají opravnu kousek od metra a na první pohled to vypadalo, že ví o čem mluví). Pro jistotu jsem se emailem optal, kolik si za diagnostiku účtují (odpověděli že je zdarma)a následně jsem se na pobočku vypravil. První dojem nic moc, prodejna, jako každá jiná, ale nešel jsem tam kvůli mramoru na podlaze, ale abych si nechal poradit a opravit poč. Pan Sedláček mě nepřivítal nějak radostně, ale chápu, že když Vám obchod frčí, tak se snažíte dostat přímo k věci a na kudrlinky není čas. Následující události bych raději podal formou rozhovoru, pro lepší ilustraci.
manager pan Sedláček (dále jen mpS): „Co byste rád?“
Já: „pomalý poč, potřebuju poradit „- podávám ho mpS do ruky
mpS: „Že vy ste ho těch pět let ale vůbec nečistil?“ – téměř zhnuseně ho zkoumá
já:/omluvně/ „No, ne, fungoval mi super, tak jsem to neřešil. Teď tak nefunguje, tak to řeším….“.
mpS: tiskne přijímací doklad a následně mi ho podává-“Tady mi to vyplňte, jméno, kontakty, podpis“
já: vyplňuji a podávám mpS.
mpS: „oK, do tří pracovních dnů (nesl jsem ho tam v pátek 22.2.2013 kolem 14.hod) se Vám ozvem a dáme vědět, co mu je a jak to budeme řešit“
já: „nešlo by to dříve? Dělám z domova a jsem na něm existenčně závislý“
mpS: „do tří pracovních dnů se ozveme….“
Já: „díky a naschle….“ Odcházím, a doufám, že to bude v pohodě.
Uterý, 26.2. 16.30 hod, zatím se mi nikdo neozval, práce mi stojí, tak cvičně zkouším volat do NBs. Nikdo nebere.
Středa, 27.2. cca 11.hod, znovu volám , tentokráte úspěšně.
Já:“ Dobrý den, minulý týden v pátek jsem k Vám dával počítač, chtěl jsem se zeptat, jak to vypadá?“
mpS:“ zatím jsme neměli čas to řešit, jak jsem Vám říkal, máme na to od dne podání tři následující dny“
já: /prosebně/“ok, ale nešlo by to nějak urychlit, jsem na něm existenčně závislý a potřebuju pracovat…“
mpS:“ pane, takový jsou všichni, všichni to chtěj hned. Dneska se Vám ozvem co a jak.“
Já: „Ok, díky a nashle“
Čtvrtek, 28.2., nikdo se neozývá
Pátek 1.3. /tedy přesně za týden/jdu kolem 12.hod na pobočku v Eliášově.
Já: „dobrý den, jdu si pro svůj počítač“
mpS: „Máte od něj ten papír?“
Já: podávám mu ho…
mpS: Dívá se po místnosti, kde ho nenachází, odchází do zázemí, za chvíli se vrací s compem do místnosti, „My jsem Vám volali, že je to nachystaný?“
Já:“nevolali, při předání jste říkal, že do tří dnů mi dáte vědět, co s ním je a jak to budeme řešit“
mpS: beze slova vysvětlení, nedej bože omluvy-“ Takže si ho chcete odnést?“
Já:“ Ano“
mpS: vyplňuje výdejový formulář „tady mi to podepište“
já: podepisuji a beze slova odcházím
Shrnuto podtrženo, této firmě po ubezpečení při předání, že první diagnostika bude trvat max 3 dny (původně jsem počítal, že to bude pá, po, ut – ale moje blbost, měl jsem si to ověřit) a po jedné tel. urgenci (chápu, že je lepší se vždycky slušně připomenout, každý máme hodně práce a zapomenout může každý) trvá aby odnesla poč z jedné místnosti, do druhé, dala na něj folii na kterou napsala číslo 404 přesně jeden týden.
Asi si to můžou dovolit, já bohužel ne. Za ten týden jsem přišel cca o 10 000,- Kč výdělku, který jsem nemohl realizovat, dalších – 3 000,- Kč jsem v tom za náklady, které mám s provozem živnosti. Nehledě na fakt, že jsem se celou dobu cítil jako kus hadru a ne zákazník, který nese do firmy peníze. Na druhou stranu jsem získal možnost se pocvičit v trpělivosti, další životní zkušenost a díky mpS i zřejmě možnost splatit svůj karmický dluh společnosti. Doufám, že čtenáři tohoto článku, stejnou zkušenost nebudou muset podstoupit.
Takže díky pane Sedláčku, jsem Váš věrný fanoušek!
Zdraví Vás
Ondřej Valoušek
Vážení přátelé, rád bych se s Vámi podělil o svou čerstvou zkušenost s firmou NB SERVIS, konkrétně s její pobočkou v Eliášově ulici, vedenou manažerem panem Sedláčkem.
Pro úvod: Vlastním Macbook late 2008, a jelikož se mi v poslední době začal dost zásadně zpomalovat ( přestože operační paměť jsem už dávno upgradoval), rozhodl jsem se neinvestovat do nového, (i když velká chuť by byla) ale zaplatit někomu, kdo mi s tím poradí a když se to vyplatí tak zaplatit výměnu opotřebených součástek, případně vyčištění, nebo tak něco. Nejprve jsem se snažil někoho takového objevit na doporučení, následně jsem podnikl výpad do kyber prostoru a našel tam odkaz na výše zmíněnou firmu (líbilo se mi, že mají opravnu kousek od metra a na první pohled to vypadalo, že ví o čem mluví). Pro jistotu jsem se emailem optal, kolik si za diagnostiku účtují (odpověděli že je zdarma)a následně jsem se na pobočku vypravil. První dojem nic moc, prodejna, jako každá jiná, ale nešel jsem tam kvůli mramoru na podlaze, ale abych si nechal poradit a opravit poč. Pan Sedláček mě nepřivítal nějak radostně, ale chápu, že když Vám obchod frčí, tak se snažíte dostat přímo k věci a na kudrlinky není čas. Následující události bych raději podal formou rozhovoru, pro lepší ilustraci.
manager pan Sedláček (dále jen mpS): „Co byste rád?“
Já: „pomalý poč, potřebuju poradit „- podávám ho mpS do ruky
mpS: „Že vy ste ho těch pět let ale vůbec nečistil?“ – téměř zhnuseně ho zkoumá
já:/omluvně/ „No, ne, fungoval mi super, tak jsem to neřešil. Teď tak nefunguje, tak to řeším….“.
mpS: tiskne přijímací doklad a následně mi ho podává-“Tady mi to vyplňte, jméno, kontakty, podpis“
já: vyplňuji a podávám mpS.
mpS: „oK, do tří pracovních dnů (nesl jsem ho tam v pátek 22.2.2013 kolem 14.hod) se Vám ozvem a dáme vědět, co mu je a jak to budeme řešit“
já: „nešlo by to dříve? Dělám z domova a jsem na něm existenčně závislý“
mpS: „do tří pracovních dnů se ozveme….“
Já: „díky a naschle….“ Odcházím, a doufám, že to bude v pohodě.
Uterý, 26.2. 16.30 hod, zatím se mi nikdo neozval, práce mi stojí, tak cvičně zkouším volat do NBs. Nikdo nebere.
Středa, 27.2. cca 11.hod, znovu volám , tentokráte úspěšně.
Já:“ Dobrý den, minulý týden v pátek jsem k Vám dával počítač, chtěl jsem se zeptat, jak to vypadá?“
mpS:“ zatím jsme neměli čas to řešit, jak jsem Vám říkal, máme na to od dne podání tři následující dny“
já: /prosebně/“ok, ale nešlo by to nějak urychlit, jsem na něm existenčně závislý a potřebuju pracovat…“
mpS:“ pane, takový jsou všichni, všichni to chtěj hned. Dneska se Vám ozvem co a jak.“
Já: „Ok, díky a nashle“
Čtvrtek, 28.2., nikdo se neozývá
Pátek 1.3. /tedy přesně za týden/jdu kolem 12.hod na pobočku v Eliášově.
Já: „dobrý den, jdu si pro svůj počítač“
mpS: „Máte od něj ten papír?“
Já: podávám mu ho…
mpS: Dívá se po místnosti, kde ho nenachází, odchází do zázemí, za chvíli se vrací s compem do místnosti, „My jsem Vám volali, že je to nachystaný?“
Já:“nevolali, při předání jste říkal, že do tří dnů mi dáte vědět, co s ním je a jak to budeme řešit“
mpS: beze slova vysvětlení, nedej bože omluvy-“ Takže si ho chcete odnést?“
Já:“ Ano“
mpS: vyplňuje výdejový formulář „tady mi to podepište“
já: podepisuji a beze slova odcházím
Shrnuto podtrženo, této firmě po ubezpečení při předání, že první diagnostika bude trvat max 3 dny (původně jsem počítal, že to bude pá, po, ut – ale moje blbost, měl jsem si to ověřit) a po jedné tel. urgenci (chápu, že je lepší se vždycky slušně připomenout, každý máme hodně práce a zapomenout může každý) trvá aby odnesla poč z jedné místnosti, do druhé, dala na něj folii na kterou napsala číslo 404 přesně jeden týden.
Asi si to můžou dovolit, já bohužel ne. Za ten týden jsem přišel cca o 10 000,- Kč výdělku, který jsem nemohl realizovat, dalších – 3 000,- Kč jsem v tom za náklady, které mám s provozem živnosti. Nehledě na fakt, že jsem se celou dobu cítil jako kus hadru a ne zákazník, který nese do firmy peníze. Na druhou stranu jsem získal možnost se pocvičit v trpělivosti, další životní zkušenost a díky mpS i zřejmě možnost splatit svůj karmický dluh společnosti. Doufám, že čtenáři tohoto článku, stejnou zkušenost nebudou muset podstoupit.
Takže díky pane Sedláčku, jsem Váš věrný fanoušek!
Zdraví Vás
Ondřej Valoušek
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
Kromě špatné komunikace servisu mě zaráží, že se najde někdo, kdo je existenčně závislý na notebooku a nemá na něj ani rozšířenou záruku, ani zajištěnou rychlou možnost náhrady, takže pak při opravách sedí doma se složenýma rukama a přemýšlí nad ušlým ziskem. Mazec
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Hm...tedy mít na pracovní účely jen jeden NTB? To je tedy blbost.Buď záruku NBD nebo dva(tři) notebooky.Já osobně dávám přednost více notebookům po ruce.
Naposledy upravil(a) roman2277 dne 08 bře 2013 18:19, celkem upraveno 1 x.
Lenovo Legion 9,Lenovo Legion Slim 7,Ipad PRO M1,Naim Uniti Atom,Dali Epicon 6,LG OLED TV
World Leader in horde at map Azura(statistics) in Gears of War 3
World Leader in horde at map Azura(statistics) in Gears of War 3
Když tu máme tohle téma tak já přispěji svým kouskem do mlýna - ohledně mé zkušenosti s autorizovaným servisem HP - Dileris (konkrétně pražská pobočka).
Musím přiznat, že mé zkušenosti s tímto servisem jsou 110% pozitivní. Perfektní přístup, dobrá komunikace a navíc mi už 2x ohromě vyšli vstříc. Takž třeba:
Jako záruční list uznávají i kupní smlouvu
Zdarma mi v rámci záruky provedli výměnu CPU, který jsem si sám dodal
Vyhovili mi reklamaci 1 vadného pixelu na LCD
Vyměnili mi vadný HDD za HDD vyšší kapacity a bez poplatku
Na požádání bezplatně vyčistí chlazení/přepastují čipy
Musím přiznat, že mé zkušenosti s tímto servisem jsou 110% pozitivní. Perfektní přístup, dobrá komunikace a navíc mi už 2x ohromě vyšli vstříc. Takž třeba:
Jako záruční list uznávají i kupní smlouvu
Zdarma mi v rámci záruky provedli výměnu CPU, který jsem si sám dodal
Vyhovili mi reklamaci 1 vadného pixelu na LCD
Vyměnili mi vadný HDD za HDD vyšší kapacity a bez poplatku
Na požádání bezplatně vyčistí chlazení/přepastují čipy
Lenovo Ideapad Y50 70 - Core i5 4210H, Geforce GTX 860M 4GB GDDR5
3DMark Fire Strike - 3519 Bodů
Huawei Ascend P6, Xiaomi Piston v2
3DMark Fire Strike - 3519 Bodů
Huawei Ascend P6, Xiaomi Piston v2
Tak pochvalim sa teda aj ja...
Vcera mi dorazil z oficialneho servisu Aceru, z Brna moj 1,5 rocny Aspire 4830TG. Ako hlavna zavada bolo vyskocene pismenko "i" z klavesnice, dalej zle reagujuce tlacidla touchpadu, zanesene chladenie a pokusne aj 30% opotrebenie baterie.
Zadanie reklamacie (stvrtok 18.7.2013) a prebratie notebooku (v piatok 19.7.2013) prebehlo na vybornu.
Notebook im dorazil v pondelok (22.7.2013), co mi oznamili aj mailom, s tym ze sa mu budu co najskor venovat.
Nasledne o 3 dni (25. 7.2013) mi prisla cenova ponuka na mimozarucnu vymenu baterie za nejakych 70,- eur (predsalen ich ta bateria musi vyjst lacnejsie ako cinanov na ebay - ved ich beru na kamiony), s cim som nesuhlasil a hned v ten den ich o tom, po telefonate so servisom, aj informoval (spolu s nascanovanou a podpisanou cenovou ponukou a rozhorcenym mailom, ze podla ich marketingovych udajov nemala kapacita vyraznejsie klesnut pocas 1000 nabijacich cyklov. 30% je pre nich asi bezvyznamne). Potom nastalo ticho...
Kedze sa mi takmer tyzden ticha zdal byt dost dlhy, tak som im 31.7 zatelefonoval. Po 7 minutach z chlapika vypadla veta, ze mi o hodinu zavola, ze sa musi poradit s kolegynou. Zavolal po 5 hodinach, ze uz sa na tom pracuje, a ze snad do konca tyzdna to bude... (netusim co tych 6 dni robili, ale najskor nic)
1.8.2013 mi prisiel mail s oznamenim, ze oprava je hotova a notebook mi bude odoslany nasledujuci pracovny den. Kvoli vikendu dorazil vcera 5.8.2013.
Vysledok reklamacie:
bolo osadene vypadnute pismeno (beriem, ak sa to dalo opravit tak ok), vymeneny touchpad aj s vrchnym krytom (spokojnost), precistene zanesene chladenie (dufam, ze to aj prepastovali). V protokole dalej bolo pisane o abnormalnej kapacite baterie a to, ze bola mimozarucna oprava odmietnuta zakaznikom (s tymto ma vytocili, kedze pri predstavenii produktu, tvrdili o vynimocnej baterii). Povestnou "ceresnickou" uz bolo len tovarenske nastavenie systemu, o ktore ich nielen ze nikto neziadal ale pre istotu premazali komplet cely SSD a vytvorili svoje particie aj s recovery particiou, napriek tomu, ze tam bol cisty Windows (slusne slova na toto nenachadzam). Cize cely vcerajsok som stravil novou instalaciou Windowsu, ktora je rychlejsia ako odinstalovavanie ich bloatwaru. Okrem toho sa mi pravdepodobne vratil nie moj adapter... Bud bol ten moj pokazeny, alebo to doplietli, to je vsak jedno, pokial je funkcny.
Celkovy dojem:
Po nadejnom zaciatku sa prejavilo, ze tam maju pravdepodobne totalny bordel (moze byt sposobene casom dovoleniek), a je im uplne jedno ci dodrzia co slubia pri predaji vyrobku. Pripadnu dalsiu kupu notebooku od tejto spolocnosti si asi uz skutocne premyslim, aj napriek tomu, ze doteraz som s ich vYrobkami nemal ziadny problem...
Vcera mi dorazil z oficialneho servisu Aceru, z Brna moj 1,5 rocny Aspire 4830TG. Ako hlavna zavada bolo vyskocene pismenko "i" z klavesnice, dalej zle reagujuce tlacidla touchpadu, zanesene chladenie a pokusne aj 30% opotrebenie baterie.
Zadanie reklamacie (stvrtok 18.7.2013) a prebratie notebooku (v piatok 19.7.2013) prebehlo na vybornu.
Notebook im dorazil v pondelok (22.7.2013), co mi oznamili aj mailom, s tym ze sa mu budu co najskor venovat.
Nasledne o 3 dni (25. 7.2013) mi prisla cenova ponuka na mimozarucnu vymenu baterie za nejakych 70,- eur (predsalen ich ta bateria musi vyjst lacnejsie ako cinanov na ebay - ved ich beru na kamiony), s cim som nesuhlasil a hned v ten den ich o tom, po telefonate so servisom, aj informoval (spolu s nascanovanou a podpisanou cenovou ponukou a rozhorcenym mailom, ze podla ich marketingovych udajov nemala kapacita vyraznejsie klesnut pocas 1000 nabijacich cyklov. 30% je pre nich asi bezvyznamne). Potom nastalo ticho...
Kedze sa mi takmer tyzden ticha zdal byt dost dlhy, tak som im 31.7 zatelefonoval. Po 7 minutach z chlapika vypadla veta, ze mi o hodinu zavola, ze sa musi poradit s kolegynou. Zavolal po 5 hodinach, ze uz sa na tom pracuje, a ze snad do konca tyzdna to bude... (netusim co tych 6 dni robili, ale najskor nic)
1.8.2013 mi prisiel mail s oznamenim, ze oprava je hotova a notebook mi bude odoslany nasledujuci pracovny den. Kvoli vikendu dorazil vcera 5.8.2013.
Vysledok reklamacie:
bolo osadene vypadnute pismeno (beriem, ak sa to dalo opravit tak ok), vymeneny touchpad aj s vrchnym krytom (spokojnost), precistene zanesene chladenie (dufam, ze to aj prepastovali). V protokole dalej bolo pisane o abnormalnej kapacite baterie a to, ze bola mimozarucna oprava odmietnuta zakaznikom (s tymto ma vytocili, kedze pri predstavenii produktu, tvrdili o vynimocnej baterii). Povestnou "ceresnickou" uz bolo len tovarenske nastavenie systemu, o ktore ich nielen ze nikto neziadal ale pre istotu premazali komplet cely SSD a vytvorili svoje particie aj s recovery particiou, napriek tomu, ze tam bol cisty Windows (slusne slova na toto nenachadzam). Cize cely vcerajsok som stravil novou instalaciou Windowsu, ktora je rychlejsia ako odinstalovavanie ich bloatwaru. Okrem toho sa mi pravdepodobne vratil nie moj adapter... Bud bol ten moj pokazeny, alebo to doplietli, to je vsak jedno, pokial je funkcny.
Celkovy dojem:
Po nadejnom zaciatku sa prejavilo, ze tam maju pravdepodobne totalny bordel (moze byt sposobene casom dovoleniek), a je im uplne jedno ci dodrzia co slubia pri predaji vyrobku. Pripadnu dalsiu kupu notebooku od tejto spolocnosti si asi uz skutocne premyslim, aj napriek tomu, ze doteraz som s ich vYrobkami nemal ziadny problem...
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 1
- Registrován: 25 říj 2013 17:57
LEPŠÍ SERVIS
LEPŠÍ SERVIS, Praha 5 - Plzeňská ul. Do tohoto servisu jsem dala svůj ač starší tak naprosto bezvadně zachovalý a vyladěný notebook Acer Aspire s vadným chipsetem. Bylo mi řečeno, že to bude hotové do 14ti dnů. Abych to zkrátila, tak oprava trvala dnů 40! V mezičase NIKDO nereagoval na maily a NIKDO nebral telefony. Jednou mi volal pan Halbich, že ntb bude hotový do pátku, další středu /protože do pátku hotov nebyl/zase volal, že do dalšího pátku...Notebook jsem vyzvedla s tím, že mi byl přehrán OS /původně jsme s panem Halbichem hovořili o tom, že to není softwarová záležitost, že bude notebook pouze rozebrán. Byl mi nahrán dnes už muzejní OS XP Professional 2002. Na první pohled při přebrání v servisu, byl naprosto v pořádku. Doma jsem zjistila, že odezva je i 1 minuta a že při rozložení a sesazení me nesedí horní plast, který drží panty a tento se při zavírání a otevírání kroutí a vytrhává, tudíž je mezi tím plastem a zbytkem notebooku mezera okolo 1 cm, vzhledem ke kvalitě těch plastů, které jsou používány, si dovedu zhruba představit, jak dlouho takový tlak vydrží, mimo to smazán oddíl C,D - zbyl jen C a tím pádem smazáno recovery, při mírně náročnější práci ntb hlučí jako vysavač, takže se nedá používat, tak jako dřív, večer při práci v místnosti, kde někdo je...Podtrženo sečteno - dala jsem perfektně zachovalý a vyladěný ntb do servisu s vadou, která byla odstraněna a vrátila se mi mechanicky poškozená plečka, vhodná tak akorát na čtení mailů. Mimo to se už dva týdny snažím vymámit z nich odpověď na to, jakým způsobem byl vlastně chipset opraven - maily opět ignorují... Vzhledem k tomu, že jsem nenašla na netu jedinou zmínku od zákazníků LEPŠÍHO SERVISU, tak doufám, že toto někomu pomůže v rozhodování, kam určitě svůj ntb nedávat!
tak jedne nemila zkusenost kolegy se servisem Aceru v Brne. Kolega ma ntb sice po zaruce ale v zaruce mu byl menen disk za novy takze na nej zaruka jeste bezi. A co cert nechtel zase umrel. Vyjadreni servisu je ze mu nauctovali 700 za diagnostiku a chteji 4k za vymenu krytu a hdd jelikoz prej zarizeni je po narazu
Takze v aceru opravdu pekni smejdi, nevim co s tim muze delat...
Takze v aceru opravdu pekni smejdi, nevim co s tim muze delat...
MSI GS60 2QE-026CZ Ghost Pro 3K (970M)
V nejhorsim, jestli si je kamarad jisty, ze opravdu nespadl, zaplatit znalce a obratit se na soud.
V tomto pripade to ale nebude moc rentabilni.
Zkusit jim pohrozit soudem a znalcem.
Jinak bych obetoval par stovek (nepises o jaky jde disk) a koupil si ho sam, nez se s nima hadat...s cimz taky asi pocitaji, ale nezname podrobnosti. Mozna tam opravdu nejaka vada ohledne padu je.
V tomto pripade to ale nebude moc rentabilni.
Zkusit jim pohrozit soudem a znalcem.
Jinak bych obetoval par stovek (nepises o jaky jde disk) a koupil si ho sam, nez se s nima hadat...s cimz taky asi pocitaji, ale nezname podrobnosti. Mozna tam opravdu nejaka vada ohledne padu je.
Asus ROG Strix G18
je to nejakej obyc sata mechanickej kolem 0.5TB, jj rikal jsem mu ze mu to opravim dyztak, ale neni si vedom zadneho narazu ci podobne situace. Znalec, COIka apd veci, jasny ale komu by se do toho chtelo... Takze spis jen pro info jako zkusenost, myslel jsem ze acer nejsou takovi smejdi.
MSI GS60 2QE-026CZ Ghost Pro 3K (970M)
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 1
- Registrován: 04 črc 2018 14:06
Re: Zkušenosti se servisem
Opravdu neskutečně strašný zážitek ze sluzbou poskytovanou allservice.cz - oprava tabletu. 1. Odeslani z UL udajne zdarma pres Ulozenku - ta vubec netusila, ze nejaky takovy servis poskytuje. 2. Oprava bude udajne do 4 dnu. Nasledovalo ca 2 tydny bez komunikace - zadne odpovedi na me otazky. 3. Pak konecne zprava, ze se ceka na soucastku. Tyden na to dotaz, jak muj tablet vypada...ze nevedi, ktery to je. Po ca 5 tydnech oprava hotova - ztracena adresa, na kterou maji tablet vratit. Cena opravy sdelena do tel. 960 Kc. Balicek na dobirku - cena 1200 Kc. Tablet po rozbaleni - zahadne umatlany a prohlize Google hlasi, ze je nejlepe tablet hned vyypnout.......Skutecne hruza, neporadek, nezodpovednost a vymysli....nedoporucuji...
Zpět na „Ostatní náměty k diskusi“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů