grafické detaily nvidia nebo amd

Veškerý hardware pro notebooky. CPU, RAM, HDD, CD, DVD, WiFi, Bluetooth, LCD ...
booner

grafické detaily nvidia nebo amd

Příspěvekod booner » 31 bře 2014 12:49

hoj, obracím se na Vás, protože chci zjistit u kterých her rozeznáte rozdíl grafických detailů (střední nebo vysoké) pouhým okem a naopak u kterých to pouhým okem nelze rozpoznat.

předem díky za odpověd.

Já jsem nerozeznal grafické detaily u hry F.E.A.R 1 + datadisku pouhým okem s rozlišením 1024x768.
Nativní rozlišení u mého notebooku bylo 1440x900.

vavroň
guru
Příspěvky: 686
Registrován: 01 led 2013 14:03
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod vavroň » 31 bře 2014 13:40

A chceš vědět nějaké konkrétní hry nebo celkově? Koukni na notebookcheck.net, tam si vyhledej požadovanou hru a uvidíš, jaké jsou či nejsou rozdíly v detailech. Každopádně u dnešních her poznáš rozdíly mezi low-medium-high, very high či ultra už bývá "jen" o AA, více kouře/stínů/světel atd...
NB: MSI GX660 (stock + i7 840QM & 8GB RAM), MSI GS70 2QE (i7 4710 MQ + GTX 970M)
PC: i7 6900K + MSI GTX 1080..

booner

Příspěvekod booner » 31 bře 2014 13:46

Každopádně u dnešních her poznáš rozdíly mezi low-medium-high, very high či ultra už bývá "jen" o AA, více kouře/stínů/světel atd...


Píšeš dnešních her, ale v jakém rozmezí let?


A chceš vědět nějaké konkrétní hry nebo celkově?


konkrétní hry u kterých se špatně vidí rozdíly v grafických detailech.

orgasmic
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9097
Registrován: 23 dub 2007 08:54
Bydliště: International

Příspěvekod orgasmic » 31 bře 2014 14:22

Mrkni treba na pctuning, kde mas rozebrane hry do mrte i podle detailu.
Asus ROG Strix G18

vavroň
guru
Příspěvky: 686
Registrován: 01 led 2013 14:03
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod vavroň » 31 bře 2014 16:37

Dnešními hrami jsem myslel poslední cca 4 roky. U většiny her jde málo poznat rozdíl mezi vysokými a vyššími detaily. Potom jsou i hry (nejčastěji špatné konzolové porty jako poslední 2 díly NFS), kde jsou detaily od medium prakticky stejné. Ale jak jsem psal a píše i orgasmic, najdi si rozbor konkrétních her, kde ukazují screeny s jednotlivými detaily.
NB: MSI GX660 (stock + i7 840QM & 8GB RAM), MSI GS70 2QE (i7 4710 MQ + GTX 970M)
PC: i7 6900K + MSI GTX 1080..

booner

Příspěvekod booner » 31 bře 2014 18:58

Pokud se jedná o 27" monitor a desktop tak ty střední až ultra detaily jdou poznat na starších hrách pod rok 2010?

vavroň
guru
Příspěvky: 686
Registrován: 01 led 2013 14:03
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod vavroň » 31 bře 2014 19:31

:D Hlavně by mě zajímalo co přesně chceš vědět? Proč tě zajímají jak jdou nebo nejdou detaily poznat? Ty 4 roky jsem plácl, protože hry z doby dřívější už nemám v paměti jak moc byly nebo nebyly propracované...
NB: MSI GX660 (stock + i7 840QM & 8GB RAM), MSI GS70 2QE (i7 4710 MQ + GTX 970M)
PC: i7 6900K + MSI GTX 1080..

booner

Příspěvekod booner » 01 dub 2014 08:31

hlavně kvůli menšímu rozlišení, kdy mi případá, že když dám detaily na max tak mi to připadá rozmázlé a nativní rozlišení u mého notebooku je 1440x900. Hry pak mají menší rozlišení než mé nativní rozlišení u mého notebooku.

orgasmic
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9097
Registrován: 23 dub 2007 08:54
Bydliště: International

Příspěvekod orgasmic » 01 dub 2014 08:56

Tohle tema je na LOCK :roll:
Asus ROG Strix G18

vavroň
guru
Příspěvky: 686
Registrován: 01 led 2013 14:03
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod vavroň » 01 dub 2014 10:38

Jestli to chápu správně, tak hraješ na nižším rozlišení než je nativní rozlišení tvého notebooku a i když dáš maximální detaily ve hře, tak je to rozmazané, je to tak? Pokud ano, tak základem pro ostrý obraz je v hrách zvolit takové rozlišení, jaké má tvůj notebook, a až potom zvyšovat detaily. Jinak to budeš mít mázlé pořád...
NB: MSI GX660 (stock + i7 840QM & 8GB RAM), MSI GS70 2QE (i7 4710 MQ + GTX 970M)
PC: i7 6900K + MSI GTX 1080..

orgasmic
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9097
Registrován: 23 dub 2007 08:54
Bydliště: International

Příspěvekod orgasmic » 01 dub 2014 11:02

Hlavne nadpis vubec nekoresponduje s otazkou autora.
Sam poradne nepromyslel na co se chce vubec zeptat.
Navic kdyby pouzil funkci hledat, tak nemusel zakladat toto tema uplne zbytecne.
Asus ROG Strix G18

kubino
guru
Příspěvky: 812
Registrován: 15 čer 2007 19:07

Příspěvekod kubino » 01 dub 2014 11:40

U většiny 3D her je grafické nastavení detailů poznat. Stíny, ambientní okluze, vyhlazování, hloubka ostrosti... to všechno se na obraze projeví. I ten starý FEAR má docela komplexní nastavení detailů, srovnání viz
http://www.tweakguides.com/FEAR_6.html
[size=92]Compal->Asus->Dell (Razer->Logitech)[/size]

booner

Příspěvekod booner » 01 dub 2014 12:32

A jak nastavím vyšší rozlišení tedy moje nativní rozlišení 1440x900, když F.E.A.R 1 nabízí pouze rozlišení 1024x768 a nižší?

kubino
guru
Příspěvky: 812
Registrován: 15 čer 2007 19:07

Příspěvekod kubino » 01 dub 2014 13:53

FEAR ve verzi 1.08 podporuje širokoúhlý poměr stran
http://www.wsgf.org/dr/fear
i když zrovna tohle rozlišení tam uvedeno není, tak se dá ručně nastavit editací ini souboru
http://www.gamespot.com/forums/pc-mac-d ... 97/?page=1
[size=92]Compal->Asus->Dell (Razer->Logitech)[/size]

booner

Příspěvekod booner » 02 dub 2014 08:27

A jak je to s technologiemi PhysX od Nvidia a Teselace od AMD.

Dám příklad: jsem vlastníkem grafické karty Nvidia,která podporuje Physx a chtěl bych využít technologii Teselace bez grafické karty od AMD.

Další příklad: opačný případ na technologie


Zpět na „Hardware“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti