Dobrý den. Před m jsem si koupil tento notebook MSI GE60 0NC-059CZ
Vždy mi stačily 2 usb porty tak jsem používal usb 3.0. Před pár dny jsem začal používat ten třetí na te samé straně, ale když jsem to tam chtěl připojit tak jsem zistil źe ten usb port je ulomený (takový malý plastový obdelníček) a že už tam není
a také mi nějak klávesnice plete klávesy např kdyz chci y tak to napiśe toto yj nebo šipka doprava dělá toto 6 . Myslíte že by mi reklamaci uznaly?? Politi si nejsem vědomý
Reklamace
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
On není problém dokázat, jestli to bylo polité. Někdy to ale servis bez keců vyměňuje (pokud jde jen o klávesnici), aby zbytečně neprudil, ačkoli ví, že chyba byla na straně uživatele. Nevim, jestli tohle bude případ i servisu MSI.
Ulomené USB z výroby podle mě není moc pravdpěodobné, leč stát se může všechno.
Ulomené USB z výroby podle mě není moc pravdpěodobné, leč stát se může všechno.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 77 hostů