Zdravím,
mám ThinkPada T430 a sháním nějaký autorizovaný servis. Notebook je pořád v záruce a mám k němu i NBD on-site službu. Řeším ale takový problém - před dvěma dny jsem notebook chtěl zavřít a otevřel se mi na boku dole u pantu plast na displayi = nějaký špatný pant. Tak jsem volal přímo do Lenova, kde mi řekli ať pošlu fotky, že se mi ozvou. To jsem udělal týž den, ale nikdo se mi ještě neozval, ani potvrzení mailem, že se o to vůbec starají.
Tak jsem jim ještě volal znovu ten večer, kdy prý můj problém posílají někam výš. Bohužel ani po dvou dnech žádná zpráva. Dnes jsem volal znovu a že paní případ dohledá a dá mi hned vědět. Nevím tedy, jak dlouho může trvat takové dohledání, ale déle jak 3 hodiny si myslím, že ne.
Je to tedy třetí den, co nemohu notebook používat mimo domov, display se neodvážím zavřít, pač by plasty mohly prasknout.
Trochu mě zaráží to, že když mám premiovou službu, že vůbec nefunguje tak, jako například u Dellu, kde fungovalo zavolat -> domluvit díly -> technik s díly dorazil max. třetí den a vše na místě opravil..
Tak bych se chtěl přesměrovat přímo na nějaký autorizovaný servis, kde by mi mohli poslat technika i s díly ke mě domů.. máte někdo zkušenosti přímo s nějakým servisem, který byste mi mohli doporučit prosím?
Předem mockrát díky za pomoc,
Mirek
EDIT: Bydliště Praha
Jaký autorizovaný servis pro T430?
Jaký autorizovaný servis pro T430?
Naposledy upravil(a) mirekj dne 19 čer 2014 14:42, celkem upraveno 1 x.
Tady by mel byt seznam:
http://www.lenovo.cz/download/AWSP.pdf
Ja mam jednu dobrou zkusenost s PC Net a jednu s ITS, oboji u pobocek v Brne, ale maji i v Praze.
http://www.lenovo.cz/download/AWSP.pdf
Ja mam jednu dobrou zkusenost s PC Net a jednu s ITS, oboji u pobocek v Brne, ale maji i v Praze.
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 21
- Registrován: 28 dub 2011 09:06
Tak do PC Netu jsem volal a také psal. Momentálně žádná odpověď. Za to mi ale přišla na konec odpověď z Lenovo.cz a už mi byl přidělen i technik a prý začátkem příštího týdne by měly přijít díly a pak se domluvíme na dalším postupu prý.
Takže momentálně na konec palec nahoru pro Lenovo.cz servis, i když ta rychlost ani služba NBD není taková jako u Dellu.
Kdo ví, třeba mě příště překvapí
Takže momentálně na konec palec nahoru pro Lenovo.cz servis, i když ta rychlost ani služba NBD není taková jako u Dellu.
Kdo ví, třeba mě příště překvapí
-
- píše často
- Příspěvky: 234
- Registrován: 30 pro 2008 12:56
chatumbabub: pokial viem tak u Lenova NBD znamena to, ze "If Lenovo determines your product problem is covered by the product warranty and cannot be resolved over the telephone, a technician will be dispatched to arrive onsite, typically the next day. Service is available during Lenovo’s normal in-country business hours. Calls received after 4:00pm local time will require an additional business day for service dispatch. On-site service is available in metropolitan areas only. Next day Service is not guaranteed."
Afaik to tak maju vsetky znacky okrem Dellu a mozno Lifebookov od Fujitsu. Podnikove Lifebooky tiez svojho casu garantovali opravu dalsi pracovny den ale ci to este plati a ci na vsetky Lifebooky neviem. Ze mas Thinkpad alebo Elitebook opraveny dalsi pracovny den je skor vynimka ako pravidlo.
Afaik to tak maju vsetky znacky okrem Dellu a mozno Lifebookov od Fujitsu. Podnikove Lifebooky tiez svojho casu garantovali opravu dalsi pracovny den ale ci to este plati a ci na vsetky Lifebooky neviem. Ze mas Thinkpad alebo Elitebook opraveny dalsi pracovny den je skor vynimka ako pravidlo.
Predator 15, MBP 13 Early 2015, T410, Apple iPad 9.7 (2018), Kindle Fire HD 8
Zdravím,
tak píšu výsledek. Volal jsem jak na linku Lenova tak na linku PCNetu, jelikož se nezdálo, že by si přímo Lenovo dalo nějak na čas. Z PCNetu do dnes nemám vyjádření, zda technik přijde a jak se bude dál postupovat - za to technik od Lenova dnes přišel, panty vyměnil a ještě vyměnil i zadní kryt víka displaye.
Takže na konec spokojenost, sice ne bleskurychle jak u Dellu, ale hlavně že to mám opravené a nemusel jsem to nikam nosit.
Práce dala zabrat technikovi asi tak cca 40-50 minut, musel vlastně rozdělat skoro celý ntb..
Takže tak.
tak píšu výsledek. Volal jsem jak na linku Lenova tak na linku PCNetu, jelikož se nezdálo, že by si přímo Lenovo dalo nějak na čas. Z PCNetu do dnes nemám vyjádření, zda technik přijde a jak se bude dál postupovat - za to technik od Lenova dnes přišel, panty vyměnil a ještě vyměnil i zadní kryt víka displaye.
Takže na konec spokojenost, sice ne bleskurychle jak u Dellu, ale hlavně že to mám opravené a nemusel jsem to nikam nosit.
Práce dala zabrat technikovi asi tak cca 40-50 minut, musel vlastně rozdělat skoro celý ntb..
Takže tak.
Zpět na „notebooky Lenovo (dříve IBM)“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 hostů