Vadné pixely a ThingPady

notebooky Lenovo (IBM, ThinkPad, Lenovo 3000) a vše kolem
sadam
občas něco napíše
Příspěvky: 3
Registrován: 07 srp 2007 18:14

Vadné pixely a ThingPady

Příspěvekod sadam » 12 zář 2007 22:13

Dobrý den, chci se zeptat, jak je to s vadnými pixely, no myslím nejen u TP, ale tak celkově u notebooků. Jo a nevíte někdo, od kolika vadných pixelů se dá notebook reklamovat?? Děkuji.

Puppy
guru
Příspěvky: 1888
Registrován: 16 kvě 2006 17:17

Příspěvekod Puppy » 12 zář 2007 23:50


LOSER_
píše často
Příspěvky: 174
Registrován: 31 říj 2006 13:08

Příspěvekod LOSER_ » 13 zář 2007 05:46

Hlavně to jsou ThinkPad(y) a ne ThingPad(y)... :roll:
Lenovo ThinkPad X300 - 6478-14G "AIR" :)

xmarek
píše často
Příspěvky: 447
Registrován: 12 zář 2007 16:06
Bydliště: Ostrava a okolí

Příspěvekod xmarek » 13 zář 2007 16:23

Kvalita notebookových LCD na vadné pixely je vyšší. Osobně mám dva notebooky a ani na jednom není ani jeden. :D Co mi bylo zděleno tak je jejich výskyt minimální. Ostatně doporučuji si notebook po koupi prohlédnou a je tady možnost ho bez udání důvodu tuším do 14 dní vrátit.
Celý život bojuji s průměrností. :(

wern_er
guru
Příspěvky: 1129
Registrován: 10 kvě 2007 12:35

Příspěvekod wern_er » 11 říj 2007 22:28

Tak já mám bohužel smůlu, dnes mi konečně přišel ThinkPad T61 v 14,1" verzi (1440x900) a má dva vadné pixely (bohužel červený a modrý). Především červený je dosti lehce postřehnutelný, na tmavém pozadí obzvláště. Naštěstí jsou oba pixely nahoře u horního kraje LCD, takže asi nebudu tuto vadu řešit, pže v tomto místě mám systémovou lištu ... mám sice možnost vrácení do 14 dnů, ale další komplikace, risk s dalším kouskem a jiné zdržení mi za to asi nestojí, místo těch bodů je jedno z nejlepších, jaké mohlo být, když už se tedy objevily :( hold smůla ... jinak naprostá spokojenost, NB je výborný, i když je to samozřejmě jen první pocit, případně podám posléze info v jiném dredu ... jen trocha zklamání z těch vadných bodů na LCD ...

wern_er
guru
Příspěvky: 1129
Registrován: 10 kvě 2007 12:35

Příspěvekod wern_er » 12 říj 2007 09:04

Tak jsem napsal do Mironetu o zjištěných vadných bodech a zda by bylo možné NB vyměnit za jiný kus. Okamžitě mi vyšli vstříc a objednali jiný kus - v pondělí budu mít nový NB připravený na výměnu kus za kus. Takže služby Mironet mohu jen a jen doporučit, skutečně ukázkový přístup k zákazníkovi, jinde by možná dělali problémy a zbytečně se cukali i přes ochranu zákazníka občanským zákonem ČR.


Zpět na „notebooky Lenovo (dříve IBM)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti