záruka na notebook T61

notebooky Lenovo (IBM, ThinkPad, Lenovo 3000) a vše kolem
macabe

záruka na notebook T61

Příspěvekod macabe » 25 říj 2007 09:50

dostal jsem k booku listek a chtel byc hse zeptat kde najdu "typ a model stroje" a "seriové číslo" diky musim to vyplnit do te karticky

Vojťas
píše často
Příspěvky: 460
Registrován: 20 zář 2006 11:20
Bydliště: kousek od Prahy

Příspěvekod Vojťas » 25 říj 2007 11:11

Buď:
Na spodní straně a i na krabici by měl být štítek, kde je napsáno něco jako
TYPE: 2529-FKG; první je machine type, druhé model; sériové číslo je uvedeno písmeny S/N:

nebo:
tlačítko ThinkVantage -> Learn and get help -> Learn about your computer -> System information

macabe

Příspěvekod macabe » 25 říj 2007 12:13

a je jedno jestly se jen registruji pres net a nebo poslu ten papir nebo musim oboji? kdyz kliknu na to system information otevre se mi okno a tam je moznosti kliknout "warranty a parts" kdyz kliknu napise mi to "the operation completed succesfuly. staci jen teda registrace pres net aby me byla uznana zaruka?

Ghost
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7536
Registrován: 25 říj 2006 12:27
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Ghost » 25 říj 2007 13:21

registracia je potrebna iba pri kupe rozsirenia zaruky. kupeny notebook netreba registrovat aby platila zaruka. registracia je dobrovolna - je to vyhoda ak je ten notebook ukradnuty. servisy to kontroluju nie je notebook s tym seriovym cislom nahlaseny ako kradnuty (nahlasit kradez sa da len na predtym zaregistrovany notebook). alebo potom na ziskanie zliav k prislusenstvu.

a staci zaregistrovat cez net. po kupe bol na ploche link na online registraciu. tam staci vyplnit model, seriove cislo a meno s adresou a je to vybavene. pripadne sa preklikat na registraciu v ThinkVantage
Predator 15, MBP 13 Early 2015, T410, Apple iPad 9.7 (2018), Kindle Fire HD 8

macabe

Příspěvekod macabe » 25 říj 2007 13:24

aha ja mam totiz notebook koupeny na slovensku tak jsem myslel ze ho musim nejak registrovat abych ho mohl servisovat v cechach


OT: jak koukam vypada ze mame uplne stejny model:)

Ghost
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7536
Registrován: 25 říj 2006 12:27
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Ghost » 25 říj 2007 13:48

podla mna koli zaruke registrovat netreba. minimalne v ramci EU by problem so servisom byt nemal.

re OT: ak si ho kupoval na slovensku tak je to dost pravdepodobne :)
Predator 15, MBP 13 Early 2015, T410, Apple iPad 9.7 (2018), Kindle Fire HD 8

macabe

Příspěvekod macabe » 25 říj 2007 13:50

a ty mas veryi bussines slovensky nebo anglicky?

Ghost
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7536
Registrován: 25 říj 2006 12:27
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Ghost » 25 říj 2007 13:57

anglicky win a slovenska klavesnica. part number je NH04XVJ a model 6457-4XG
Predator 15, MBP 13 Early 2015, T410, Apple iPad 9.7 (2018), Kindle Fire HD 8

macabe

Příspěvekod macabe » 25 říj 2007 13:59

tak to mame presne ten stejny :) nasel jsi neco co se ti nelibi ? me se nelibi ze se trochu prohyba u ctecky karet a u mechaniky

Ghost
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7536
Registrován: 25 říj 2006 12:27
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Ghost » 25 říj 2007 15:21

qwertz klavesnica (ale to len vizualne) a smart card reader miesto expresscard slotu.

oproti T40 co som mal doteraz je vyrazne pevnejsi takze s tym problem nemam. coz som bol celkom prekvapeny lebo som si pre kupou myslel, ze to bude horsie. pevnejsi notebook som zatial ale v rukach nemal.
Predator 15, MBP 13 Early 2015, T410, Apple iPad 9.7 (2018), Kindle Fire HD 8

macabe

Příspěvekod macabe » 25 říj 2007 15:49

copak tobe se neprohyba ani u mechaniky a ctecky otisku me se tam trochu prohyba a kdyz troch uzatlacim i to trochu vrze

Ghost
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7536
Registrován: 25 říj 2006 12:27
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Ghost » 25 říj 2007 16:14

trochu prehyba - vid thread kde sme to riesili. ale nevrzga nikde nic a v rukavickach s tym teda nezaobchadzam. :)
Predator 15, MBP 13 Early 2015, T410, Apple iPad 9.7 (2018), Kindle Fire HD 8

macabe

Příspěvekod macabe » 25 říj 2007 19:52

a kdyz bych sel treba nekdy reklamovat muj thinkpad potreboval bych k tomu nejake papiry napriklad doklad o koupi pripadne nejakou fakturu ? nebo oni si vedou databazi prodanych kusu ?

Ghost
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7536
Registrován: 25 říj 2006 12:27
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Ghost » 27 říj 2007 13:35

lenovo ma databazu kde je vedena dlzka zaruky ku kazdemu predanemu notebooku podla serioveho cisla http://www-307.ibm.com/pc/support/site. ... -WARNTY#sw

ci bude chciet servis vidiet aj fakturu je asi indivudualne ale nemalo by to byt potrebne.
Predator 15, MBP 13 Early 2015, T410, Apple iPad 9.7 (2018), Kindle Fire HD 8

macabe

Příspěvekod macabe » 27 říj 2007 13:44

tak to je super kdyz nemusis mit zadny papir a oni si samy vedou kdy byl model prodany


Zpět na „notebooky Lenovo (dříve IBM)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů