GeForce 8400 M G

Veškerý hardware pro notebooky. CPU, RAM, HDD, CD, DVD, WiFi, Bluetooth, LCD ...
Kamik
občas něco napíše
Příspěvky: 26
Registrován: 06 lis 2007 11:57

GeForce 8400 M G

Příspěvekod Kamik » 07 lis 2007 12:26

GeForce 8400 M G
Stream procesory 8
Takt jádra 400
Takt shaderů 800
Takt pamětí 600
Maximum paměti 256 MB
Paměťové rozhraní 64-bit
Propustnost pamětí GB/s 9,6
Fill Rate mld/s 3,3


chcel by som vediet čo znamenaju Stream procesory

XerizOn
píše často
Příspěvky: 183
Registrován: 19 říj 2007 00:40
Bydliště: F-M

Příspěvekod XerizOn » 07 lis 2007 13:46

Grafika je vlastne takova mala pocitacova sestava :)

Stream procesory jsou hlavni jednotky, ktere zpracovavaji graficka data, ty pouzivaji Shadery, ktere se deli na Pixel(vykreslovani grafiky) a Vertex(uprava vykreslene grafiky tzn. efekty), popripade Geometry u DX10.

Kdyz uvidis treba 12+4, tak to znamena, ze ma 12 Pixel Shaderu a 4 Vertex Shadery, ta 4ka znamena, ze ma pomocne 4 podvetve procesoru, ktere zpracovavaji data, ktera by zbytecne zpracovavaly Pixel Shadery. :?
Naposledy upravil(a) XerizOn dne 07 lis 2007 17:00, celkem upraveno 3 x.
Acer Aspire 5920g LX.AKR0X.004 => Win XP => 3DMark06: 4.782
NVidia 8600m GT 512 169.61 ( 575/1500/425 MHz @ Idle 56°C - Max 95°C ) + Zalman NC-1000
C2D 7300 2.0 GHz
DDR2 2 GB, 667 MHz, CL5
HDD SATA 250 + Ext. WD 160 GB USB 2.5" 5400 rpm

Ghost
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7536
Registrován: 25 říj 2006 12:27
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Ghost » 07 lis 2007 15:13

nie je to moc presne.

pixel shader rata ine vypocty a vertex shader rata ine. pixel shader vypocitava zobrazenie jednotlivych pixelov (farbu, nasvietenie alebo tiene) a vertex shader pracuje miesto pixelov s vertexmi co su vrcholy polygonov (napr. geometricke vypocty). zjednodusene by som povedal, ze pixel sh. je vykreslovacia jednotka a vertex sh. je vypoctova jednotka.

problem s rozdelenim na pixel a vertex bol ten, ze ak si mal tych 12 pixel +4 vertex shadery a scena bol podstatne narocnejsia na vertex vypocty tak sa hardware nevyuzival naplno. v tom je prave vyhoda unifikovanych shaderov v novej generacii grafik (nvidia 8xxx a ati HD2xxx), ktore vedia aj vertex aj pixel shader vypocty. stream procesor je aplikacia unifikovaneho shadera. su tam aj ine vyhody ako lepsie pararelne spracovanie dat, lepsi pristup k pamati a pod ale do takych detailov sa mi nechce zachadzat. je to proste uplne ina architektura. :)
Predator 15, MBP 13 Early 2015, T410, Apple iPad 9.7 (2018), Kindle Fire HD 8

XerizOn
píše často
Příspěvky: 183
Registrován: 19 říj 2007 00:40
Bydliště: F-M

Příspěvekod XerizOn » 07 lis 2007 15:52

Aha :? Ja to jen prezentoval, jak to bylo zjednodusene vysvetleno mi... Tez sem pochopil spatne vyznam Unifikovane Shadery, myslel sem si, ze to jsou samostatne Unifikovane jen Pixel nebo Vertex Shadery, nejak mi uniklo, ze to jsou vlastne oba Pixel a Vertex Shadery spojene dohromady :idea: Kazdopadne dik za upresneni.
Acer Aspire 5920g LX.AKR0X.004 => Win XP => 3DMark06: 4.782

NVidia 8600m GT 512 169.61 ( 575/1500/425 MHz @ Idle 56°C - Max 95°C ) + Zalman NC-1000

C2D 7300 2.0 GHz

DDR2 2 GB, 667 MHz, CL5

HDD SATA 250 + Ext. WD 160 GB USB 2.5" 5400 rpm

Rexy

Příspěvekod Rexy » 07 lis 2007 16:25

to Ghost

Obrázek


Zpět na „Hardware“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů