Změna reklamačního střediska ntb Asus
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1420
- Registrován: 12 kvě 2006 14:02
- Bydliště: Trutnov, ale teď spíš kolej v Brně
Změna reklamačního střediska ntb Asus
Důležité upozornění!
V období 10/2006 až 01/2007 dochází postupně k přesunu záručních oprav notebooků a PDA zařízení značky ASUS ze společnosti SIL Eastern Europe a.s. do společnosti ASUS Czech, s.r.o. Věnujte prosím v tomto období zvýšenou pozornost tomu, kde pro Váš vadný notebook ASUS o reklamaci žádat.
Více na http://www.sil.cz/reklamace_nbasus.htm
V období 10/2006 až 01/2007 dochází postupně k přesunu záručních oprav notebooků a PDA zařízení značky ASUS ze společnosti SIL Eastern Europe a.s. do společnosti ASUS Czech, s.r.o. Věnujte prosím v tomto období zvýšenou pozornost tomu, kde pro Váš vadný notebook ASUS o reklamaci žádat.
Více na http://www.sil.cz/reklamace_nbasus.htm
Asus A6T (Turion X2 1600Mhz@0,9V(800MHz@0775V)), 1GB RAM, nVidia Go7600(450/400(OC:500/420)), Vista Business MSDNAA)
Neco je zde
http://support.asus.com/service/service ... uage=cs-cz
Ale upozornuju ze je to dost pomala stranka takze se nacte treba az napotreti
Ale upozornuju ze je to dost pomala stranka takze se nacte treba az napotreti
Pro upresneni je to tady http://eu.eservice.asus.com/rmaweb/sear ... code=en-us
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 3
- Registrován: 28 říj 2007 22:17
Delka opravy
Tak nevim jak vam lidi ale ja mam ntb na oprave uz 27dni a to tam sel jen kvuli nefunkcni webkamere. Podle statusu na strankach Asusu je pořád ve stavu waiting. Uz jen cekam az uplyne 30den a budu se dozadovat zpět svých penízků.
ASUS F3Ka - Turion X2 2GHz, 2GB RAM 667MHz, 160GB 5400, Radeon HD 2600, XP
Re: Delka opravy
Tak to preji pevne nervy, hlavne je musis stale uhanet a take uhanet prodejce, nebot oni daji dobropis distributorovi a pak se musi taky trochu popodit prodejce, abys penize dostal. Nastesti mne se to povedlo a zacatkem v pondeli, ci v utery je ocekavam na ucte.
Notebooka jsem odesilal 20. zari na treti reklamaci stejne zavady.
Prijde mi, ze to cele zbytecne protahuji, ale bal jsem se, ze se budou cukat ohledne vraceni penez, nastesti tomu tak nebylo..
Notebooka jsem odesilal 20. zari na treti reklamaci stejne zavady.
Prijde mi, ze to cele zbytecne protahuji, ale bal jsem se, ze se budou cukat ohledne vraceni penez, nastesti tomu tak nebylo..
zákonná lhůta na vyřízení reklamace
Nevíte, kdy začíná běžet zákonná 30 denní lhůta na opravu?
A) od odeslání požadavku na opravu?
B) od vyzvednutí zasílky kurýrem?
C) od přijetí servisem k opravě?
Jde mi o to, že mezi zadáním požadavku a přijetím do servisu uběhl skoro celý týden. Začínám být dost naštvaný protože jsem už skoro měsíc bez funkčního laptopu... Tak by mě velmi zajímalo, kdy jim vyprší čas a budu mít nárok na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz.
PS. počítá se 30 kalednářních dní a ne pracovních, je to tak že...?
A) od odeslání požadavku na opravu?
B) od vyzvednutí zasílky kurýrem?
C) od přijetí servisem k opravě?
Jde mi o to, že mezi zadáním požadavku a přijetím do servisu uběhl skoro celý týden. Začínám být dost naštvaný protože jsem už skoro měsíc bez funkčního laptopu... Tak by mě velmi zajímalo, kdy jim vyprší čas a budu mít nárok na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz.
PS. počítá se 30 kalednářních dní a ne pracovních, je to tak že...?
a kdyz ho das do obchodu kde jsi ho koupil ? myslim ze by se melo pocitat od data kdy jsi ho dal z ruky. to si ho taky v tom obchode muzou strcit do supliku a nechat ho tam mesic nez ho odeslou..
Lenovo Thinkpad R61 - 1680x1050, C2D T7250, 2GB 667mhz, 250GB Seagate Momentus 7200.3, NVS 140m, XP Professional + 3 year carry-in
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 hostů