Sledování stavu mé objednávky

notebooky DELL (Precision, Latitude, Inspiron) a vše kolem nich
ViperCZ
občas něco napíše
Příspěvky: 38
Registrován: 20 zář 2007 09:51

Příspěvekod ViperCZ » 26 lis 2007 10:58

Tak se musim s vami podelit o me zkusenosti s informacnim systemem Dellu. To ze objednavka preskoci 2 na 5 jednorazove, o tom se tu psalo a je to trosku zavadejici, ale budis. Samozrejme clovek, ktery si neprecte jak to chodu napr. tady na foru je asi dost prekvapen mozna i z nechucen v domeni, ze notebook je jiz na ceste k nemu, kdyz tak maximalne opustil obchodni centrum elektronickou formou do vyrobniho zavodu. Informovanejsi osoba uz vi, ze si musi pockat az se notebook vyrobi a naskoci info o dopravci.

A timto me opravdu nastvali. V objednavce mam Walsh Western a jak se pise, po kliknuti muzete sledovat stav Vasi objednavky. OK, klikam a co se nestane, naskoci hlaska "The Order Number entered did not match the Customer Number" :shock: . Jasne, rikam si, ze to asi nemaji zapsane jeste v databazi. Cekam jeden, druhy, treti den a stale nic. Uz to nevydrzim a volam do Dellu a tam mi reknou jen to, ze notebook je vyroben a ze vic mi v tuto chvili rict nemohou a omlouvaji za to ze maji problem s nejakou databazi v novem vyrobnim zavode v Polsku, pritom ale Walsh Western expeduje z Irska :shock: . No nevim, co si mam o tom vsem myslet. Jedine co me melo uspokojit bylo, ze notebook SNAD tento tyden dorazi.

Za ty penize bych ocekaval kvalitnejsi sluzby. Ale doufam ze nebudu litovat :)

Rexy

Příspěvekod Rexy » 26 lis 2007 11:49

to all

tady byla v legraci minena, ale zrejme moc pravdepodobna mystifikace, tak jsem ji radsi opravdu vymazal, aby nematla dalsi lidi.
Naposledy upravil(a) Rexy dne 26 lis 2007 22:41, celkem upraveno 1 x.

ViperCZ
občas něco napíše
Příspěvky: 38
Registrován: 20 zář 2007 09:51

Příspěvekod ViperCZ » 26 lis 2007 14:23

To: Rexy

Ty snad musis byt zamestnancem Dellu, ale dle tveho popisu situace a vyjadrovani se, asi ani ne.

Ja jsem popisoval situaci tak jak je a tak jak se mi proste nelibi. Pripada mi to jako jednani s Ceskou postou - velka firma, nikdo nic nevi a nikdo za nic nenese zodpovednost. To jen na okraj.

Nevim tedy, kdyz je tu tolik postupu a cestovani, proc mi nejsou tedy schopni rict kde ten NTB je. Je to snad uplne jednoduche, napr. ano notebook je na ceste do Holandska pro kompletaci az bude kompletni puje k Vam. Misto toho mi nekdo rekne, ze mi nemuze pomoci, protoze nikdo nevi kde ten notebook vlasne je, ale snad tento tyden dorazi.

Nepredpokladam, ze si tuto diskusi ctou predstavitele Dellu nebo lide kteri maji moznost toto zlepsit a ja ani nekritizuji Dell tak, aby si zasluhoval takovodle odezvu, ale situace se ma takto a to se mi nelibi.

To jak to chodi v Dellu, kde je co namontovany a kudy chodi dokumentace je mne uplne jedno. Ja jsem uzivatel, ktery si objednal produkt a prodejce nabizi sluzby sledovani prubehy vyroby a dopravy, coz si myslim je velice pozitivni, ale ne za podminek, ktere se zakladaji na nepravdach.

Zakazka predana dopravci bod 5. = v situaci kdy tomu tak neni

Chcete sledovat prubeh dopravy kliknete sem = kliknu ale nefunguje to

Telefonuji jak to vypada s mou zakazkou = nevim, ted Vam to nikdo nerekne.

Netvrdim, ze se nemuze neco z toho stat nejakou nahodou, ale asi dle reakce jsem jediny komu se to stalo, take se Ti Rexy omlouvam, ze jsi si musel cist tenhle prispevek a obtezovat se psanim. Volba dodavatele je moje volba, ale kdybych ja takto postupoval ve sve firme, tak muzu za chvili zavrit. Bohuzel v pripade Dellu se tomu tak nestane a ani tomu nechci, ale myslim si ze zlepsovat je vzdy co.

Rexy

Příspěvekod Rexy » 26 lis 2007 14:31

to ViperCZ

promin - byla to samozrejme jen mystifikace, snazil jsem se ironizovat byrokracii v evropske unii a jeji mozny dopad na spotrebitele - myslel jsem, ze se tomu zasmejes, asi to vymazu :(

ViperCZ
občas něco napíše
Příspěvky: 38
Registrován: 20 zář 2007 09:51

Příspěvekod ViperCZ » 26 lis 2007 14:42

To Rexy:

ono to nemusi byt daleko od pravdy, ale vyznelo tak duveryhodne, ze jsem tomu mozna i uveril. Jak jsem psal, tak ani pres to by zakaznik nemel byt mystifikovan neprsnymi informacemi a situacem, ze je neco slibeno a pritom to tak neni. Ale to stejne placu na spatnem hrobe a v CR me to stejne neprekvapuje.

Pimbali
občas něco napíše
Příspěvky: 2
Registrován: 13 lis 2007 18:51

Dodací lhůty u Dellu

Příspěvekod Pimbali » 26 lis 2007 22:12

Chci se zastat ViperCZ, myslím že má pravdu. Neřekla bych že Dell kritizuje, spíš je to takové povzdechnutí nad tím, co si člověk protrpí, když jim pošle peníze a čeká a čeká. Stane se prakticky jejich rukojmím a je závislý na tom co mu řeknou. Vím, že to asi nemají lehké a vůbec je nesoudím, ale zase na druhou stranu už čekám na svůj inspiron měsíc a půl. Nejdřív jsem taky myslela že je na cestě a pak jsem si zavolala do Dellu a oni my řekli smutnou pravdu. Pak se neozývali a když jsem jim poslala mail tak se mi za několik dnů ozvali, že je již vyrobený a to v Polsku místo v Irsku. Teď stále čekám. Říkali, že snad v půlce týdne by tu měl být. Tak snad... Na stavu objednávky mám ale stále výroba, už se na ten stav objednávky bojím podívat. No, netvrdím, že by tu musel být nějak expresně rychle, ale kdyby třeba napsali nějaký mail a informovali v něm zákazníky - dodávka se opozdí protože... Úplně by mi to ke štěstí stačilo.

b00n
občas něco napíše
Příspěvky: 74
Registrován: 28 čer 2007 13:59

Příspěvekod b00n » 27 lis 2007 11:00

Jak to je:

Nechci vas moc desit, ale Dell skutecne otevrel novou tovarnu v Polsku a od 20. 11. z ni expeduje prvni vyrobky. Moje domenka je, ze proto nefunguje ten tracking dopravce a pohybu zasilky, protoze v IT oddeleni Dellu jeste nestihli upravit web, kterej pocita jenom s Walsh Western, ale zasilky z Polska samozrejme chodi pres uplne nekoho jineho. Proto to nefunguje.

Pokud vas notebook podle Dellu prijde z Polska, tak to bude asi opravdu pravda. Mam nejakou tu zkusenost s tim, jak to probiha pri zavadeni vyroby a i kdyz vetsinou probiha nekolikamesicni testovani a zauceni zamestnancu a dohlizi na to na miste urcite lidi z irske fabriky, tak kvalita techdle prvnich notasu je ve hvezdach. Hodne stesti. :)
| Dell XPS M1330 | T7300 C2D 2,0Ghz | 4GB Ram | 160GB disk 7200rpm | GF 8400M GS | LED Displej | 3 NBD |

millhaus
občas něco napíše
Příspěvky: 36
Registrován: 20 úno 2007 23:08

Příspěvekod millhaus » 30 lis 2007 10:20

vcera mi prislo Vostro 1400, na polystyrenech v krabici bylo vyrazeno made in poland :cry: . cetl jsem ze v polsku maji delat jen inspirony a latitudy. no, snad to tam jen prebaluji nebo kompletuji.
mel prijit az 4. 12. (nebo drive :lol: ), nicmene to sledovani zasilky opravdu ted nefunguje. v den kdy se tam objevil jako prepravce walsh western tak uz mi volal kuryr ze mi to nasledujici den priveze.

kyo
guru
Příspěvky: 1648
Registrován: 04 lis 2007 19:26

Příspěvekod kyo » 30 lis 2007 14:19

me by jen nastvalo kdybych si objednal od dellu notas, zuaplatil, mesic a pul cekal a za tu dobu zlevnil.

me se proste zda ze oni ti davaj najevo ze ne oni se ti neco snazej prodat, ale to ty o ten vyrobek stojis a tak si musis neco vytrpet :roll:

ViperCZ
občas něco napíše
Příspěvky: 38
Registrován: 20 zář 2007 09:51

Příspěvekod ViperCZ » 04 pro 2007 12:51

Urcite mas pravdu, protoze presne jak pises jsem vse udelal a jak prisel notes ke mne domu tak jen ze srandy jsem si ho opet sestavil v konfiguratoru (ne ze bych jej kupoval za tyto ceny) a byl o 1000,- lacinejsi :cry:

mato00

Příspěvekod mato00 » 04 pro 2007 14:17

tak mne dali slevu 4500 s DPH, a kdyz sem to dal do konfiguratoru v ten den kdy mi to prislo ,tak bylo cena pres konfigurator jeste o 200 kc nizsi jak moje se slevou. :(

Sek
občas něco napíše
Příspěvky: 9
Registrován: 30 srp 2007 13:49

Příspěvekod Sek » 10 pro 2007 15:31

Jak dlouho vam prosim trvala prichozi platba do Dellu na vasi fakturu (pres postovni poukazku)? Platil sem 5.12. odpoledne a jeste dnes 10.12. castka nebyla dorucena, tak snad neni nekde problem. :cry:

ViperCZ
občas něco napíše
Příspěvky: 38
Registrován: 20 zář 2007 09:51

Příspěvekod ViperCZ » 10 pro 2007 20:11

Ja jsem platil prevodem a trvalo to 5 dni a to jeste jsem musel urgovat, protoze si aktualizuji jejich databazi jednou za den. Postovni poukazkou to urcite trva dele a nebojim se rict ze ty penize mohou jit az deset dni :( Posta prece musi na necem vydelavat tak da penize lidi na par dni na urok prece ne. Proto to zdrzeni :D

Sek
občas něco napíše
Příspěvky: 9
Registrován: 30 srp 2007 13:49

Příspěvekod Sek » 11 pro 2007 14:31

Tak opravdu, po 5 dnech palatba obdrzena (system to asi pochopil:) ) a objednavka je u faze 2 :D

jir

Příspěvekod jir » 14 pro 2007 10:43

26/11/2007 (pondělí) moje definitivní objednávka notebooku emailem odchází na ...@dell.com
29/11 odpoledne mi je zaslána emailem proforma faktura, antedatovaná na 27/11 (neměl jsem tady zastříhat ušima?)
30/11 v poledne (pátek) jsem mobilem provedl platební příkaz, mé elektronické peníze se vydaly na několikadenní cestu z banky do banky
3/12 (pondělí) stav zakázky: fáze 1
4/12 (úterý) mi hází do schránky listonoš můj měsíční výpis z účtu (poslední položka: zaplacený notebook, pochvala pro P.Spoř. ), stav zakázky: fáze 1
5/12 (středa) telefonát do dellu, nemají mě v nějakém výpise, kde by mě měli mít, ale potvrzují, že peníze přišly na účet, stav zakázky: fáze 1
7/12 stav zakázky: fáze 5, zakázka předána přepravci, cestu zakázky můžete sledovat na stránkách přepravce
10/12 toto je poštovní razítko na dokladu o zaplacení, který přišel z dellu klasickou poštou, poprvé vidím jako "způsob dodání" WALSH WESTERN. Jméno tohoto kurýra vkládám do googlu, a tím se dostávám na tuto diskusi.
Mám předpokládané datum dodání 21/12. Napadá mě jediná věc: to chce klid. Nakonec nejsem malej. A nějaké ponožky se pod stromečkem vždycky najdou. :D


Zpět na „notebooky DELL“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů