Asus F8P - kožená katastrofa
Asus F8P - kožená katastrofa
Máte s nim někdo nějaké zkušenosti? Já ho již vlastním a chtěl bych proto znát jaké na něj mají názory jiní uživatelé.
Naposledy upravil(a) pat77rik dne 12 dub 2008 12:20, celkem upraveno 1 x.
Vypouklina v kůži
Hm žádné odpověďi? Chtěl bych se zeptat jestli má někdo zkušenost s notebooky, které mají kožený povrch. Na tom mém jsem si totiž na víku displaye, kde je pruh kůže všimnul nějakého vypoulení. Je už tam od dodání notebooku a myslím si, že by to tam teda rozhodně nemělo být. Myslíte, že to je důvod na reklamaci?
odírání
vladsoft píše:skus sem hodit foto.. ak je to ale dost zjavne tak kludne reklamuj pre vyrobnu vadu..
Teď se začal objevovat další problém! Po třech měsících od koupě se začíná odírat kůže v oblasti rukou u touchpadu. Je to normální? Zatím to není až tak zřetelné, ale předpokládám, že časem se to začne rozšiřovat. Myslíte, že to je důvod pro reklamaci?
Poslání do servisu
Tak jsem se rozhodl, že ho nechám poslat do servisu kvůli te vypuklině v kůži na víku displaye. S tím odíraním ještě počkám a nechám to na druhou reklamaci. Fakt nemáte nikdo podobné zkušenosti?
polo píše:Podobne veci sa na tychto bookokoch stavaju casto a v podstate po case na vsetkych, V tvojom pripade sice skor ale nieje to nic netipicke...
No a myslíš, že to je důvod pro reklamaci? Chci to nahlásit na více reklamací, protože mě ten notebook s kůží začíná štvát. Plasty jsou katastrofální. Dokonce jak je touchpad tak dokonce nad čtečkou, když na to přitlačím (jemně) tak to praská a vrže.
polo píše:Skus zavolat na linku asusu a spitat sa...No to je najvacsi problem tichto bookov ta KOZA...Inac co sa tyka plastov je to na dobrej urovni ved si len zober ake je slicovani plastov Thinkpadoch R61 ci na Hp compaq 6710 tam je to casto aj horsie aj ked samotnej funkcnosti booku to neskodi...
Na Asus uz jsem volal a objednal i odvoz do servisu. Tam chcou vsechno vyfotit, ale to se foti blbe. Tak uvidime jak reklamace. Jestli to neuznaji tak to jsou ale pekna hovada. Chci jen podotknout, ze ten hrbol tam je uz od doruceni notebooku.
http://www.stud.fit.vutbr.cz/~xkratk00/ pricitaj si prvny dojem z konstrukce ,Taku vec ti nemusia uznat podobne veci zu uplne bezne u vatsiny vyrobcov...
polo píše:http://www.stud.fit.vutbr.cz/~xkratk00/ pricitaj si prvny dojem z konstrukce ,Taku vec ti nemusia uznat podobne veci zu uplne bezne u vatsiny vyrobcov...
No dobre, ale prece jenom to neni low-end jako to recenzovane Lenovo - myslím si, že notebook se řadí do vyšší střední třídy. A cena 35 000 Kč taky není jednou z nejnižších. A kdyz jeste v jejich materialech proklamuji "Design a jeho motivy nemění svůj vzhled ani postupem času"! Podle mě to asi nebude ani pravá kůže, protože ta by přece něco takového po 4 měsícíh neudělala. .
polo píše:Napr. dell Vostro za 37 000KC dopadlo kamaratovy dost podobne a este horsie ako to lenovo priamo od vyroby ale co sa tyka opotrebenia tak to by malo vydrzat viac...No ak ti to prekaza tak reklamuj a dufaj-hlavne im to podrobne popis...
No v pondeli si pro nej prijede DPD, takze reklamace je uz vice mene 100%. Problem jim tam podrobne popisu a az prijde notebook ze servisu, tak tady napisu co a jak.
Výsledek servisních oprav
Chtěl bych zde aktualizovat příspěvek, co se týče mých servisních oprav tohoto notebooku.
1. oprava:
Příčina: Od výroby byla na víku displaye vypuklina v kůži - po cca dvou měsících reklamováno
Výsledek: Reklamace uznána - vyměněno celé víko displaye - při výměně došlo k poškození plastů kolem klávesnice (podření od šroubováku, jak notebook otevírali -> NECHÁPU) -> posláno znovu do servisu
2. oprava:
Příčina: Poškození vlivem předchozí opravy. Na notebooku se krom toho v prostoru před klávesnici vyskytovalo odření kůže vlivem dotyku ruk při opření o tuto plochu, podotýkám, že s notebookem zacházím zcela normálně a pečuji o něj - je používán každý den téměř 10 hodin)-> reklamaci jsem nechtěl zahrnout hned do první a počítal jsem s druhou.
Výsledek: Reklamace uznána - vyměněn kompletní díl kolem klávesnice (včetně kůže) -> v servise ztracena gumová nožička, která již předtím odpadávala. Na základě mé reklamace poslána nová.
3. oprava:
Příčina: Při propojení s plazmovou televizí přes S-Video a jack došlo ke zkratu. Příčina problému bylo, že televize byla zapojena do staré rozdvojky, která nesplňovala normy EU (zkrátka stará komunistická) - tyto rozdvojky přehazují fázi na své jedné straně (to zapříčiní, že se fáze dostane z levé dírky do pravé) a to má za následek skrat, protože plazmy jsou jištěny jak nulou tak kostrou. Pro mne nepochopitelné - vysvětleno autorizovaným technikem LG. Po vyměnění rozdvojky vše vpořádku.
Výsledek: Reklamace uznána - výměna LCD, grafické karty a základní desky. Pro mne nepochopitelné, ale velice mne to potěšilo.
Toť zatím vše co se týče oprav. Dneska mi opět odpadla gumová nožička ze spodní strany notebooku. Nechápu proč se to stává (zřejmě lepidlo při vyšší teplotě těla notebooku povolí)
1. oprava:
Příčina: Od výroby byla na víku displaye vypuklina v kůži - po cca dvou měsících reklamováno
Výsledek: Reklamace uznána - vyměněno celé víko displaye - při výměně došlo k poškození plastů kolem klávesnice (podření od šroubováku, jak notebook otevírali -> NECHÁPU) -> posláno znovu do servisu
2. oprava:
Příčina: Poškození vlivem předchozí opravy. Na notebooku se krom toho v prostoru před klávesnici vyskytovalo odření kůže vlivem dotyku ruk při opření o tuto plochu, podotýkám, že s notebookem zacházím zcela normálně a pečuji o něj - je používán každý den téměř 10 hodin)-> reklamaci jsem nechtěl zahrnout hned do první a počítal jsem s druhou.
Výsledek: Reklamace uznána - vyměněn kompletní díl kolem klávesnice (včetně kůže) -> v servise ztracena gumová nožička, která již předtím odpadávala. Na základě mé reklamace poslána nová.
3. oprava:
Příčina: Při propojení s plazmovou televizí přes S-Video a jack došlo ke zkratu. Příčina problému bylo, že televize byla zapojena do staré rozdvojky, která nesplňovala normy EU (zkrátka stará komunistická) - tyto rozdvojky přehazují fázi na své jedné straně (to zapříčiní, že se fáze dostane z levé dírky do pravé) a to má za následek skrat, protože plazmy jsou jištěny jak nulou tak kostrou. Pro mne nepochopitelné - vysvětleno autorizovaným technikem LG. Po vyměnění rozdvojky vše vpořádku.
Výsledek: Reklamace uznána - výměna LCD, grafické karty a základní desky. Pro mne nepochopitelné, ale velice mne to potěšilo.
Toť zatím vše co se týče oprav. Dneska mi opět odpadla gumová nožička ze spodní strany notebooku. Nechápu proč se to stává (zřejmě lepidlo při vyšší teplotě těla notebooku povolí)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů