AS 7720G a zamrzání po hraní

notebooky Acer (Aspire, TravelMate) a vše kolem
AnubiSeth
občas něco napíše
Příspěvky: 59
Registrován: 08 led 2007 21:19

AS 7720G a zamrzání po hraní

Příspěvekod AnubiSeth » 21 led 2008 12:47

Zdravim,

jakmile hraju nějakou hru, která jede s akcelerací (Bioshock, Gears Of War nebo Warcraft3), tak hraju normálně, ale jakmile ukončím hru, tak mi zamrzne systém a nejde dělat nic, než vypnout (4s podržet power)... Nereaguje klávesnice, myš, prostě nic... Štve mě to, protože so konečně začnu kupovat originální soft a nemůžu to hrát :-(

Nemohlo by to být ovladači? Ale před tím nebyl problém...
Napadá mě pak jedině nějaká aktualizace nebo opravdu zase něco s HW :-\
FSC AMILO Xi 1526 T5500 > Acer Aspire 7720G (C2D T7700 2x2,4GHz 4MB, 2048MB DDR2 667MHz, GeForce M8600GT 512MB DDR2, 250GB S-ATA HDD, 17" WXGA+ LCD, WiFi, Webcam atd.)

mbelas
guru
Příspěvky: 1372
Registrován: 29 říj 2006 09:04

Příspěvekod mbelas » 21 led 2008 22:06

mas original wokna od aceru nebo svoje ?? jinak bych to videl na ovldace a pri nejhorsim na servis ! ale kdyz jim reknes ze ti nejdou hry tak se ti vysmějí !a co nejakej 3Dmark a tak? zkousel jsi jestli se pak taky sekne nebo jak?? no tak bys to mel taky zjistit :lol: ovldace prozkoušej

AnubiSeth
občas něco napíše
Příspěvky: 59
Registrován: 08 led 2007 21:19

Příspěvekod AnubiSeth » 21 led 2008 22:34

mám tam original Acer Visty... i ovladače. Předtím to nedělal a bylo to bez problémů. Byl v servisu a měnili mi základní desku... Od té doby se to sere. A nechápu proč by se mi měli vysmát, když mi to zamrzá? Jakmile spustím něco náročnějšího, tak se mi to může stát taky a hra to nemusí být.

Nejde pak nic dělat a ani se to neschodí do systému, prostě natvrdo zámrz a nic nejde... Co kdybych na tom provozoval Cad, Inventor, 3D MAX a byla to moje živnost? To už by se mi nesmáli? Hry jsou pořád jenom programy. Sice pro zábavu, ale stejně jenom programy.

A mám herní notebook, tak ho chci i tak využívat.
FSC AMILO Xi 1526 T5500 > Acer Aspire 7720G (C2D T7700 2x2,4GHz 4MB, 2048MB DDR2 667MHz, GeForce M8600GT 512MB DDR2, 250GB S-ATA HDD, 17" WXGA+ LCD, WiFi, Webcam atd.)

lord_anubis
píše často
Příspěvky: 155
Registrován: 05 pro 2007 20:36
Bydliště: Brno-Jihlava

Příspěvekod lord_anubis » 21 led 2008 23:46

Zkuš přeinstalovat widle a jeslti to nepomůže tak tam naklusej s reklamací. Viděl jsem už něco podobného a dělala to grafika.. vyměnili a bylo to OK.
Dell studio 1537
Fujitsu Siemens Esprimo M9400.
ASUS A6
Acer TM 4151 LMi

Os: Ubuntu 8.10

Nachystej mi uzenáče na snídani jsem zpátky!

AnubiSeth
občas něco napíše
Příspěvky: 59
Registrován: 08 led 2007 21:19

Příspěvekod AnubiSeth » 22 led 2008 00:53

No, Windows jsem přeinstaloval už 3x a je to stejné :-\
FSC AMILO Xi 1526 T5500 > Acer Aspire 7720G (C2D T7700 2x2,4GHz 4MB, 2048MB DDR2 667MHz, GeForce M8600GT 512MB DDR2, 250GB S-ATA HDD, 17" WXGA+ LCD, WiFi, Webcam atd.)

lord_anubis
píše často
Příspěvky: 155
Registrován: 05 pro 2007 20:36
Bydliště: Brno-Jihlava

Příspěvekod lord_anubis » 22 led 2008 00:57

Takže reklamace...
Dell studio 1537

Fujitsu Siemens Esprimo M9400.

ASUS A6

Acer TM 4151 LMi



Os: Ubuntu 8.10



Nachystej mi uzenáče na snídani jsem zpátky!

AnubiSeth
občas něco napíše
Příspěvky: 59
Registrován: 08 led 2007 21:19

Příspěvekod AnubiSeth » 22 led 2008 01:37

njn... ještě počkám, co mi napíšou z technický podpory Aceru a podle toho uvidím...
FSC AMILO Xi 1526 T5500 > Acer Aspire 7720G (C2D T7700 2x2,4GHz 4MB, 2048MB DDR2 667MHz, GeForce M8600GT 512MB DDR2, 250GB S-ATA HDD, 17" WXGA+ LCD, WiFi, Webcam atd.)

mbelas
guru
Příspěvky: 1372
Registrován: 29 říj 2006 09:04

Příspěvekod mbelas » 22 led 2008 19:19

:( heh no jak mi na aspire 5101 blbla grafika tak jsem jim rekl ze mi to blbne v grafickych programech !!!! jinak bych to opravdu videl na reklamaci , jelikoz acer ti napise ze to mas poslat tak nemáš jinné řešní bohužel :oops:

lord_anubis
píše často
Příspěvky: 155
Registrován: 05 pro 2007 20:36
Bydliště: Brno-Jihlava

Příspěvekod lord_anubis » 22 led 2008 19:22

Jo no čekáš vlastně jen na to, že ti pošlou email - ztráta času.
Dell studio 1537

Fujitsu Siemens Esprimo M9400.

ASUS A6

Acer TM 4151 LMi



Os: Ubuntu 8.10



Nachystej mi uzenáče na snídani jsem zpátky!

mbelas
guru
Příspěvky: 1372
Registrován: 29 říj 2006 09:04

Příspěvekod mbelas » 23 led 2008 11:35

:( tak jasne..........prda ti poradí ale cekas na ten mail i tyden :P

AnubiSeth
občas něco napíše
Příspěvky: 59
Registrován: 08 led 2007 21:19

Příspěvekod AnubiSeth » 23 led 2008 12:24

No tak to je masakr... Notebook jsem měl předtím v reklamaci a přišel mi 15. ledna. Dneska tam volám a chci nahlásit opravu a oni na mě, že muj notebook, který je hned vedle mě a dělám na něm zálohu, ještě neodešel od nich ze servisu... COŽE?
FSC AMILO Xi 1526 T5500 > Acer Aspire 7720G (C2D T7700 2x2,4GHz 4MB, 2048MB DDR2 667MHz, GeForce M8600GT 512MB DDR2, 250GB S-ATA HDD, 17" WXGA+ LCD, WiFi, Webcam atd.)

lord_anubis
píše často
Příspěvky: 155
Registrován: 05 pro 2007 20:36
Bydliště: Brno-Jihlava

Příspěvekod lord_anubis » 23 led 2008 16:27

To je dobrý to si možná mohl dostat peníze :) , jako že ho ztratili
Dell studio 1537

Fujitsu Siemens Esprimo M9400.

ASUS A6

Acer TM 4151 LMi



Os: Ubuntu 8.10



Nachystej mi uzenáče na snídani jsem zpátky!

AnubiSeth
občas něco napíše
Příspěvky: 59
Registrován: 08 led 2007 21:19

Příspěvekod AnubiSeth » 23 led 2008 17:52

No, to jsem mohl udělat... napadlo mě to až pak... Ale to je jedno. Mám tam zavolat zítra a ohlásit reklamaci, daj mi vyšší prioritu... budu chtít sakra vyšší prioritu...
FSC AMILO Xi 1526 T5500 > Acer Aspire 7720G (C2D T7700 2x2,4GHz 4MB, 2048MB DDR2 667MHz, GeForce M8600GT 512MB DDR2, 250GB S-ATA HDD, 17" WXGA+ LCD, WiFi, Webcam atd.)

lord_anubis
píše často
Příspěvky: 155
Registrován: 05 pro 2007 20:36
Bydliště: Brno-Jihlava

Příspěvekod lord_anubis » 23 led 2008 23:32

Jo no chtěj... uvidíš, že ti řekne, že ti ji dá. Musíš bejt zlej :)
Dell studio 1537

Fujitsu Siemens Esprimo M9400.

ASUS A6

Acer TM 4151 LMi



Os: Ubuntu 8.10



Nachystej mi uzenáče na snídani jsem zpátky!

mbelas
guru
Příspěvky: 1372
Registrován: 29 říj 2006 09:04

Příspěvekod mbelas » 25 led 2008 09:10

AnubiSeth píše:No, to jsem mohl udělat... napadlo mě to až pak... Ale to je jedno. Mám tam zavolat zítra a ohlásit reklamaci, daj mi vyšší prioritu... budu chtít sakra vyšší prioritu...


:D heh, vyšší priorita, to je tak když nejak na operátora v call centru zatlačí neboť v servise se zákazníkém zachází jak s kdoví kým :roll:


Zpět na „notebooky Acer“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů