negativní zkušenost se servisem
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 1
- Registrován: 24 led 2008 08:33
negativní zkušenost se servisem
Se servisním střediskem acer máme negativní zkušenost. Naše společnost provozuje několik notebooků i ostatních zařízení společnosti acer, na základě zkušeností se servisním střediskem jsme od této značky striktně odstoupili. Servisní středisko nám opakovaně (ve dvou různých případech) odeslalo notebook opravený pouze částečně tj. při nahlášení dvou poruch byla opravena pouze jedna. Ve druhém případě jsme na základě zkušeností ještě telefonicky připomněli druhou závadu. Přesto bylo na dodacím listu v obou případech, že se závada neprojevila (možná se v Brně chovají notebooky jinak než ve zbytku republiky). Na písemnou e-mailovou stížnost jsme nedostali relevantní odpověď (myslím tím, že jako by pracovníci střediska odpovídali na jiný dopis.
Servisní středisko je orientováno evidentně procesně, což asi nepřispívá k cíli "spokojeného zákazníka" tak, jak si management představoval. Pracovníci se za proces "schovávají", takže bez problémů se může stát že i v dalších případech nebudeme se službou spokojeni, ale firma bude spokojena, protože výrobní proces i termíny byly dodrženy. Domnívám se, že přestože je organizace orientovaná na proces, měla by jeho efektivitu hodnotit uspokojením potřeb zákazníka, což se v našem případě opakovaně nepovedlo.[/b]
Servisní středisko je orientováno evidentně procesně, což asi nepřispívá k cíli "spokojeného zákazníka" tak, jak si management představoval. Pracovníci se za proces "schovávají", takže bez problémů se může stát že i v dalších případech nebudeme se službou spokojeni, ale firma bude spokojena, protože výrobní proces i termíny byly dodrženy. Domnívám se, že přestože je organizace orientovaná na proces, měla by jeho efektivitu hodnotit uspokojením potřeb zákazníka, což se v našem případě opakovaně nepovedlo.[/b]
Mozna blba otazka, ale proc to reklamujete primo v servisu ACER?
mam 5220 extensa koupenou v czechcomputers a pokud by sni neco v zaruce bylo, tak rozhodne reklamuju u nich.To ze si tam pisou kde to ma clovek reklamovat je sice hezke, ale ze zakona mam kupni vztah mezi mnou a obchodem.Nemuzou me nutit to posilat do servisu.
Nebo se pletu?
Podle me je to o lidske neinformovanosti.
Poslu to na reklamaci zpet do kramu a oni mi to musej do 30 dnu vyridit.
Je fakt ze pokud nekoho notes zivi, tak je pro nej asi 30 dni dlouho, ale to si pak asi nekoupi Acer.
mam 5220 extensa koupenou v czechcomputers a pokud by sni neco v zaruce bylo, tak rozhodne reklamuju u nich.To ze si tam pisou kde to ma clovek reklamovat je sice hezke, ale ze zakona mam kupni vztah mezi mnou a obchodem.Nemuzou me nutit to posilat do servisu.
Nebo se pletu?
Podle me je to o lidske neinformovanosti.
Poslu to na reklamaci zpet do kramu a oni mi to musej do 30 dnu vyridit.
Je fakt ze pokud nekoho notes zivi, tak je pro nej asi 30 dni dlouho, ale to si pak asi nekoupi Acer.
jasne, problemy typu jednou za tejden vyskoci modra smrt muzou byt tezko prokazatelne a pak jste asi vydani na milost servisu.
Ale fatalni problemy s notesem a typu nezapne se a podobne jsou jasne.
Ja jen ze nekdo tu psal jak dlouho to servisu Acer trva atd.
To me v pripade poslani prodejci netrapi.
Proste mi to do 30 dny vyridej a basta.
Navic podle me ne kazdej ma na reklamaci zaludek a si piste ze v takovem krame nesedi zadnej novacek.Potom je dobre nastudovat obcanskej zakonik a vyrazit do boje.
By jste se divili jak obratej kdyz hned poslusne nezklopite hlavu a neutecete.
Samo ze si musite byt jisti svou pravdou a jit tam klidne i s COI
Ale fatalni problemy s notesem a typu nezapne se a podobne jsou jasne.
Ja jen ze nekdo tu psal jak dlouho to servisu Acer trva atd.
To me v pripade poslani prodejci netrapi.
Proste mi to do 30 dny vyridej a basta.
Navic podle me ne kazdej ma na reklamaci zaludek a si piste ze v takovem krame nesedi zadnej novacek.Potom je dobre nastudovat obcanskej zakonik a vyrazit do boje.
By jste se divili jak obratej kdyz hned poslusne nezklopite hlavu a neutecete.
Samo ze si musite byt jisti svou pravdou a jit tam klidne i s COI
maxim: Tys to nepochopil vid kdyz budes mit Acer nebo jakkoukoliv jinou znacku, a neco se ti na nem pojebe... tak je stejne rychlejsi jit do autorizovanyho servisu primo, nez ke svymu prodejci, protoze ten ti to veme... a stejne to odesle do toho sameho servisu kam by jsi sel ty... a ta reklamace bude trvat stejne dlouho jako kdyz to podas ty nebo prodejce, jeste se nacekas treba o par dni vic, protoze bude trvat treba den nez to tam donese. Tvuj prodejce nema servis na notebooky(pokud tvuj prodejce neni autorizovany servis), takze to nemuze opravit... jak servis, tak tvuj prodejce maj 30denni lhutu
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
Reklamace u prodejce má jednu nespornou výhodu. Pokud servis nechce uznat nějakou vadu a nebo ji soustavně neopravuje, tak u prodejce lze uskutečnit osobní převzetí a předvedení. Prodejce tedy musí rovnou ukázat, že je ten NB funkční. Pokud by nebyl, tak ho nemá cenu přebírat. Tohle je při jednání se servisem přes kurýra podstatně problémovější.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti