pa1538 - problem s wifi
pa1538 - problem s wifi
ahoj prosím o radu, mam amilo pa1538 a kdyz mam ve skole zapnuté wifi tak mi po čase noťas začne hlásit chyba grafický karty a naskočí černá obrazovka. to se po čase opakuje. Nevíte někdo co stim?
to je problem, ktery nevyresis, podle FSC je problem kompaktibility tohodle kramu s Vistou, reseni z nich taham 1/2 roku, napis jak si to vyreklamoval nebo jak to dopadlo, tohle je problem, ktery me moc zajima. Protoze mam doma internet jen Wifi musel jsem koupit jinej ntb, zadam po FSC vraceni penez za jejich chybu, ovsem marne, nikdo se se mnou ani nebavi. GL
FSC Amilo Pa 1538
Sony Vaio Nr21
Sony Vaio Nr21
no tak to by určitě měli poslat nějaký vyjádření. Mám doma advokáta tak je pořádně postraším. Nějak to řešit budou muset, protože to je závada která brání používání toho počítače, a navíc s legálním softwarem. Ale upřímě si mylsim ze se mi vysmějou a budu si rok dopisovat a posílat počítač . Jako až na tohle sem stim spokojenej...
kazdopadne se priprav, ze to dopisovani bude trvat nekolik mesicu:(, protoze radi nereagujou nebo maj jakoby doplnujici dotazy. S ceskou podporou nehnes vubec, psal jsem proto do Nemecka, ale zase me navedli zpatky do cech. Jediny zrejme reseni, ktery jsem vymamil po mesici z Mironetu je: reklamace, pokud to 30 dnu neopravi, tak vrati penize. Vzhledem k tomu, ze me minule v servisu uplne znicily monitor a rekli me, ze jsem to mel spatne zabaleny, tak se mi to posilat ani nechce. Jak rikam az budes vedet vic napis me vysledek.
FSC Amilo Pa 1538
Sony Vaio Nr21
Sony Vaio Nr21
Amilo Pa 1538 je opravdu bohužel nepovedené, já jsem jej měl, a když jsi vzpomenu, jak jsem si zkazil týden minulého léta, tak je mi z toho na bl....Každopádně tento problém se mi jeví jako poměrně závažný, zkuste servis...
-ono dát něco na pa 1538 do pořádku je o trpělivosti: např. blbnutí touchpadu-poskakování kurzoru jsem vyřešil updatem biosu,
dále problém s wifi na Vistách (prostě to hledalo a pokud našlo, tak selhalo spojení) jsem vyřešil manuální instalací ovladače na xp. Ovladač na Visty je problémový, driver xp na Vistách jede skvěle...
P.S.: Mně u Pa 1510 (ten jsem měl před Pa 1538) v servisu pěkně poškrábali víko LCD, tehdá jsem se na to kouknul až doma a pěkně mě polil pot, vzhledem k tomu, že ten noťas byl chvilku starý.
-ono dát něco na pa 1538 do pořádku je o trpělivosti: např. blbnutí touchpadu-poskakování kurzoru jsem vyřešil updatem biosu,
dále problém s wifi na Vistách (prostě to hledalo a pokud našlo, tak selhalo spojení) jsem vyřešil manuální instalací ovladače na xp. Ovladač na Visty je problémový, driver xp na Vistách jede skvěle...
P.S.: Mně u Pa 1510 (ten jsem měl před Pa 1538) v servisu pěkně poškrábali víko LCD, tehdá jsem se na to kouknul až doma a pěkně mě polil pot, vzhledem k tomu, že ten noťas byl chvilku starý.
Apple MacBook white 2GHz Core2Duo, 1GB RAM, 80GB HDD, combo drive, OS X Leopard 10.5.3, (iLife 08')
Musim se taky pridat, mam stejny problem, jsem pripojeny pres wifi, serfuju si na netu a najednou zhasne displej. V lepsim pripade, to za urcitou dobu zase nabehne a napise to, ze ovladac grafiky selhal a byl obnoven, v horsim pripade se to restartuje. Kdyz se mi to stalo 3x do hodiny, tak uz jsem myslel, ze to hodim z okna. Schvalne jsem nainstaloval ovladac grafiky ze stranek Fujitsu, clovek by predpokladal, ze kdyz neco daji do podpory, tak to maji vyzkousene.
Jeste to nekdy zkusim bez wifi. Zkousel jste to nekdo, zda to dela jen s wifi?
Jeste to nekdy zkusim bez wifi. Zkousel jste to nekdo, zda to dela jen s wifi?
bluescreen
Pesně tak. Jednou to při použití wifi vypne display, pak to párkrát za den hodí z ničehonic bluescreen...nemáte někdo řešení? Hlavně toho bluescreenu. Ten mě už dost vytáčí
jak jsem jiz tady psal, prodejce me doporucil reklamaci, jinak se mnou nic resit nebudou (mironet). Z Fujitsu se to resit vubec neda, to je strasna firma, nic uz od nich nekoupim. Na nekolik dotazu neodpovedeli, nakonec se pry ozvou, az to vyresi:), je to uz 1/4 roku.
Prikladam korespondenci pro lidi co si planuji koupit neco od FSC:
Dobrý den,
Váš problém se řeší. Je to bohužel známý a zatím nevyřešený problém, který už se řeší i v Německu. Zatím to vypadá na nekompatibilitu grafické karty s OS Windows Vista. Až budu vědět od kolegů více, hned Vám dám vědět.
S pozdravem
Jaroslav Šmíd
Technical Support
Fujitsu Siemens Computers s.r.o.
--------------------------------------------------
Evropská 176
160 00 Praha 6
Czech Republic
Telefon: +420 233 034 003
Fax: +420 233 034 099
E-mail: Jaroslav.Smid@fujitsu-siemens.com
Internet: http://www.fujitsu-siemens.com/
-----Original Message-----
From: Troph3us [mailto:Troph3us@seznam.cz]
Sent: Wednesday, January 23, 2008 7:27 PM
To: Smid, Jaroslav
Subject: Fwd:RE: !!! Stížnost - Servis !!!
# Dobry den, je sice fajn, ze jste me jako jediny z FSC odpovedel, # ale jaksi jeden mail neresi muj problem, # informaci o seriovem cisle jsem Vam ihned preposlal, # cekam tudiz i nejakou odpoved, pripada mi, # ze nemate o reseni problemu vubec zadny zajem, # proto je toto muj posledni pokus o nejake reseni.
#
# V pripade, ze me budete opet ignorovat, # preposilam stiznost na ceske zastoupeni FSC do Nemecka, # neberte to jako vyhruzku, ale upozorneni na vasi spatnou praci a nekorektni # jednani.
#
# Doufam v zlepseni vasich sluzeb, S pozdravem XXXXX------------ Původní zpráva ------------ # > Od: Troph3us <Troph3us@seznam.cz> # > Předmět: RE: !!! Stížnost - Servis !!!
# > Datum: 18.1.2008 13:46:41
# > ----------------------------------------
# > Dobry den, notebook pada i po ciste instalaci s drivery, pise problem, ze # > neodpovida graficka karta, ale jen pri zapnute Wifi, system je Vista Home # > Premium. Driveru jsem zkousel jiz nekolik jak na Wifi tak na Grafiku. S.N.:
# > YSMB076849. Nashledanou, dekuji, XXXXX # > # > > ------------ Původní zpráva ------------ # > > Od: Smid, Jaroslav <Jaroslav.Smid@fujitsu-siemens.com>
# > > Předmět: RE: !!! Stížnost - Servis !!!
# > > Datum: 18.1.2008 12:46:16
# > > ----------------------------------------
# > >
# > > Dobrý den,
# > >
# > > a jaký máte operační systém? Dělá i při čistě nainstalovaném OS nebo až po # > > instalaci aplikací a podobně? Můžete mi zaslat sériové číslo notebooku?
# Začíná
# > > na Y...
# > >
# > >
# > >
# > > S pozdravem
# > >
# > > Jaroslav Šmíd
# > > Technical Support
# > > Fujitsu Siemens Computers s.r.o.
# > > --------------------------------------------------
# > > Evropská 176
# > > 160 00 Praha 6
# > > Czech Republic
# > >
# > > Telefon: +420 233 034 003
# > > Fax: +420 233 034 099
# > > E-mail: Jaroslav.Smid@fujitsu-siemens.com
# > > Internet: http://www.fujitsu-siemens.com/
# > >
# > >
# > > -----Original Message-----
# > > From: noreply@fujitsu-siemens.cz [mailto:noreply@fujitsu-siemens.cz]
# > > Sent: Friday, January 18, 2008 9:12 AM # > > To: lukas.kucera@fujitsu-siemens.com # > > Cc: Smid, Jaroslav # > > Subject: !!! Stížnost - Servis !!!
# > >
# > > Zpráva:Dobry den, pisu jiz tento dotaz po 3. snad se dockam odpovedi.
# > > Mam notebook Amilo Pa 1538, pri zaple Wifi neustale pada system do modre # > > obrazovky a restartuje se. Tento problem je uveden na kazdem foru, bude FSC # > > notebooky stahovat, ci vymenovat HW nebo mam pocitac predat do servisu?
# > > Snad pochopite, ze me jiz dosla trpelist po 1/2 pouzivani tohoto spatneho # PC, # > > dekuji XXXXX # > >
Prikladam korespondenci pro lidi co si planuji koupit neco od FSC:
Dobrý den,
Váš problém se řeší. Je to bohužel známý a zatím nevyřešený problém, který už se řeší i v Německu. Zatím to vypadá na nekompatibilitu grafické karty s OS Windows Vista. Až budu vědět od kolegů více, hned Vám dám vědět.
S pozdravem
Jaroslav Šmíd
Technical Support
Fujitsu Siemens Computers s.r.o.
--------------------------------------------------
Evropská 176
160 00 Praha 6
Czech Republic
Telefon: +420 233 034 003
Fax: +420 233 034 099
E-mail: Jaroslav.Smid@fujitsu-siemens.com
Internet: http://www.fujitsu-siemens.com/
-----Original Message-----
From: Troph3us [mailto:Troph3us@seznam.cz]
Sent: Wednesday, January 23, 2008 7:27 PM
To: Smid, Jaroslav
Subject: Fwd:RE: !!! Stížnost - Servis !!!
# Dobry den, je sice fajn, ze jste me jako jediny z FSC odpovedel, # ale jaksi jeden mail neresi muj problem, # informaci o seriovem cisle jsem Vam ihned preposlal, # cekam tudiz i nejakou odpoved, pripada mi, # ze nemate o reseni problemu vubec zadny zajem, # proto je toto muj posledni pokus o nejake reseni.
#
# V pripade, ze me budete opet ignorovat, # preposilam stiznost na ceske zastoupeni FSC do Nemecka, # neberte to jako vyhruzku, ale upozorneni na vasi spatnou praci a nekorektni # jednani.
#
# Doufam v zlepseni vasich sluzeb, S pozdravem XXXXX------------ Původní zpráva ------------ # > Od: Troph3us <Troph3us@seznam.cz> # > Předmět: RE: !!! Stížnost - Servis !!!
# > Datum: 18.1.2008 13:46:41
# > ----------------------------------------
# > Dobry den, notebook pada i po ciste instalaci s drivery, pise problem, ze # > neodpovida graficka karta, ale jen pri zapnute Wifi, system je Vista Home # > Premium. Driveru jsem zkousel jiz nekolik jak na Wifi tak na Grafiku. S.N.:
# > YSMB076849. Nashledanou, dekuji, XXXXX # > # > > ------------ Původní zpráva ------------ # > > Od: Smid, Jaroslav <Jaroslav.Smid@fujitsu-siemens.com>
# > > Předmět: RE: !!! Stížnost - Servis !!!
# > > Datum: 18.1.2008 12:46:16
# > > ----------------------------------------
# > >
# > > Dobrý den,
# > >
# > > a jaký máte operační systém? Dělá i při čistě nainstalovaném OS nebo až po # > > instalaci aplikací a podobně? Můžete mi zaslat sériové číslo notebooku?
# Začíná
# > > na Y...
# > >
# > >
# > >
# > > S pozdravem
# > >
# > > Jaroslav Šmíd
# > > Technical Support
# > > Fujitsu Siemens Computers s.r.o.
# > > --------------------------------------------------
# > > Evropská 176
# > > 160 00 Praha 6
# > > Czech Republic
# > >
# > > Telefon: +420 233 034 003
# > > Fax: +420 233 034 099
# > > E-mail: Jaroslav.Smid@fujitsu-siemens.com
# > > Internet: http://www.fujitsu-siemens.com/
# > >
# > >
# > > -----Original Message-----
# > > From: noreply@fujitsu-siemens.cz [mailto:noreply@fujitsu-siemens.cz]
# > > Sent: Friday, January 18, 2008 9:12 AM # > > To: lukas.kucera@fujitsu-siemens.com # > > Cc: Smid, Jaroslav # > > Subject: !!! Stížnost - Servis !!!
# > >
# > > Zpráva:Dobry den, pisu jiz tento dotaz po 3. snad se dockam odpovedi.
# > > Mam notebook Amilo Pa 1538, pri zaple Wifi neustale pada system do modre # > > obrazovky a restartuje se. Tento problem je uveden na kazdem foru, bude FSC # > > notebooky stahovat, ci vymenovat HW nebo mam pocitac predat do servisu?
# > > Snad pochopite, ze me jiz dosla trpelist po 1/2 pouzivani tohoto spatneho # PC, # > > dekuji XXXXX # > >
FSC Amilo Pa 1538
Sony Vaio Nr21
Sony Vaio Nr21
No prave zvazuji tu reklamaci, sice tam ted mam XPcka a jede to dobre, ale tohle je proste sprosty prodavat produkt, kterej neni ani poradne otestovanej, to je jako kdybych prodaval auta a ze obcas nejdou brzdy, tak to se nejak casem vyresi.
Jeste me napada, ze zkusim nainstalovat SP1 do vist, jestli to nahodou nepomuze. Nezkousel to uz nekdo nahodou?
Jeste me napada, ze zkusim nainstalovat SP1 do vist, jestli to nahodou nepomuze. Nezkousel to uz nekdo nahodou?
Zpět na „notebooky Fujitsu (dříve Fujitsu Siemens)“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host