Reklamace u VBI

notebooky VBI a vše kolem nich
trezzi

Příspěvekod trezzi » 19 zář 2007 17:51

[quote="CeCo"] Crabik:
Predajca sa nemoze odchylit od ustanoveni v zakone o ochrane spotrebitela (v CR je to tusim definovane v casti "predaj v obchode") - podpisat ti teda mozu dat aj 100 rokov, tato cast vsak bude neplatna (pozor, zvysok zmluvy bude platit!) a alza ma stale len 30 dni...

C [/quote]
nemas pravdu (teda aspon co se tyka CR), pokud jim podepises, ze souhlasis s delsi lhutou na opravu, mas smulu a musis cekat.......

santa003
občas něco napíše
Příspěvky: 69
Registrován: 22 srp 2007 18:57

Příspěvekod santa003 » 19 zář 2007 22:06

jo aten procesor co mi slibili o kategorii lepsi tak je jen o par hercu kvalitnejsi jinak nic....misto 1.7 mam 1.8

Crabik
guru
Příspěvky: 899
Registrován: 19 lis 2006 00:44

Příspěvekod Crabik » 20 zář 2007 04:42

santa003: To cislo samo o sobe neznamena skoro nic. Kdyz napises, co to bylo za typy...

...


Tomu, co pises, odpovidaji jen tyhle dva:

Intel® Core™ 2 Duo Processor T5500, BOX 1.66GHz, 667MHz FSB, 2MB L2 5 214,-

Intel® Core™ 2 Duo Processor T5600, BOX 1.83GHz, 667MHz FSB, 2MB L2 6 226,-

Coz je rozdil 1000Kc a ve frekvenci rozdil 340MHz (2x170MHz), cili nevim, co by se ti na tom nemelo libit.
VBI Compal EL80 (15,4", 1280x800 • T7200 2,0GHz • 2GB RAM • GF go7600 256MB • 250GB, 5400ot. • Wifi, Bluetooth • Windows 7)

NEODPOVÍDÁM NA DOTAZY V SOUKROMÉ POŠTĚ

santa003
občas něco napíše
Příspěvky: 69
Registrován: 22 srp 2007 18:57

Příspěvekod santa003 » 20 zář 2007 08:12

jo jo jasny,ale to coore 2 duo nebily
celeron...:(

Joee
píše často
Příspěvky: 109
Registrován: 06 srp 2007 21:29

Příspěvekod Joee » 22 úno 2008 17:36

Nevite nekdo co je vsechno potreba pribalit do baliku pri reklamaci NB? Kabely, CDs, prirucky, zarucak, ja nvm co jeste??? dava PPL naky potvrzeni o prevzeti a tak...? Siklo by se mi naky info jak to probiha a co je treba?

Crabik
guru
Příspěvky: 899
Registrován: 19 lis 2006 00:44

Příspěvekod Crabik » 22 úno 2008 19:46

ja jim dal ciste jen notebook beze vseho a dostal samozrejme potvrzeni od PPL. NIc jineho nechteji, na to vzsade staci registrace na strankach VBI, pak vi vsechno potrebne.
VBI Compal EL80 (15,4", 1280x800 • T7200 2,0GHz • 2GB RAM • GF go7600 256MB • 250GB, 5400ot. • Wifi, Bluetooth • Windows 7)



NEODPOVÍDÁM NA DOTAZY V SOUKROMÉ POŠTĚ

allwarez
občas něco napíše
Příspěvky: 12
Registrován: 13 úno 2008 08:33
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod allwarez » 22 úno 2008 20:02

Je lepší, když se na reklamaci posílá kompletní zboží, ale v zásadě by nemělo vadit, když se odešle jen samotný vadný komponent, nebo notebook. Mohl by s tím být pouze malý problém v případě výměny za nový kus, což asi nebude případ notebooku. Kromě toho, dobrý reklamační technik by si měl i s touto situací poradit. :-)

K původnímu příspěvku:
Za doručení zboží bez poškození odpovídá dopravce, ale ten kdo zboží přebírá, by měl jeho stav zkontrolovat a v případě zjištění nějakého mechanického poškození nepodepsat převzetí a přímo na místě vyplnit s řidičem protokol o škodě, který by měl mít řidič u sebe. Takže v tomhle konkrétním případě je Černý Petr na straně firmy, která notebook od dopravce převzala a měla ho předat koncovému zákazníkovi. Já vím, že v praxi to není tak jednoduché, když zásilka obsahuje větší množství zboží, tak asi všechno kontrolovat nejde. To je pak záležitost důvěry a férového jednání mezi dopravcem a firmou.
Ve Finetu jsme řešili podobné případy docela často, a také nám lidi vyhrožovali ČOI, i když jsme za to nemohli. Na vině bylo nešetrné zacházení přepravní firmy se zásilkami, házení s balíky, atd. a následné převzetí zákazníkem, který podepsal příjem a až doma zjistil, že je zboží rozbité. Dopravce se pak logicky nechtěl k poškození přiznat a argumentoval tím, že zákazník zásilku převzal a převzetí podepsal.
Compal FL90.v2, GF 8600M GT 512MB, Intel C2 Duo T8100 Penryn 2.1 GHz, 4GB DDR2 667MHz

Joee
píše často
Příspěvky: 109
Registrován: 06 srp 2007 21:29

Příspěvekod Joee » 28 úno 2008 23:31

tak pohoda, musim rict ze sem takhle rychlou reklamku necekal... mel sem neco s LCD tak sem odeslal pres PPL v pondeli a ve ctvrtek tu mam NB zpet s novym LCD (naky vypaleny krystaly prej). V servisu sou borci :)

maaaslo
občas něco napíše
Příspěvky: 12
Registrován: 08 bře 2007 19:26

Příspěvekod maaaslo » 12 bře 2008 20:36

Já mám s reklamací u VBI taky dobrou zkušenot. Sice jsem s nemohl domluvit s ppl na době vyzvednutí nb, ale i tak si myslím, že se mi nb vrátil celkem rychle - cca během 10 pracovních dní a z toho mi tak 3 dny trvalo než se mi nb podařilo odeslat.
U nb jsem prý měl vytrženou LAN přípojku ze zákl. desky (což,ale nevysvětluje proč nešel nb zapnout). S technikem jsem se domluvil na nové základní desce za 2500, reklamaci mi neuznali kvůli špatnému zacházení. Ale během týdne mi přišel opravený nb a PPLák po mě nechtěl žádné peníze!
Takže mi nakonec reklamaci uznali a zdá se mi, že to mám i s novou klávesnicí - ta stará se celkem prohýbala.

JohnnyLi
občas něco napíše
Příspěvky: 39
Registrován: 24 čer 2007 16:14

reklamace

Příspěvekod JohnnyLi » 23 črc 2008 21:15

No, tak to doufam, ze budu mit taky stesti na reklamaci...ted mi prasknul LCD displej a chystam se to odeslat...ale asi hned jak to prijde zpet, tak ho prodam, dokud ma nejakou cenu a koupim si nejakej lespi laptop s kvalitnejsim sasi...je to fakt dost meky....
HP Pavilion 1199EC Intel C2D 2x2.26, GF9600m GT 512MB, 4GB DDR2, 320GB HDD...

Triktrak
občas něco napíše
Příspěvky: 23
Registrován: 14 pro 2007 15:52

Příspěvekod Triktrak » 22 srp 2008 09:30

Dej vědět jak jsi dopadnul, můj notebook v opravě trčí skoro tři týdny, na maily nereagují. Jejich web pro ověření reklamace píše bludy typu:
Datum přijetí reklamace: Notebook nebyl zatím ještě přijat do reklamace
přitom si ho PPL odvezla před třemy týdny.
Když jsem zavolal na jejich servisní linku tak zas nikdo kompetení nebyl přítomen a že se mi ozvou ... tak jsem zvědavý.
Zatím to ale vidím bledě od začátku měsíce mají notebook a nic se neděje, na maily nikdo nereaguje :x

zivan
guru
Příspěvky: 3442
Registrován: 26 kvě 2008 17:23
Bydliště: Brno

Příspěvekod zivan » 22 srp 2008 09:52

Over si, ze to PPL dorucilo a kdy. Aby to nelezelo nekde zapomenute ve skladu PPL a mesicni reklamacni limit ti jeste ani nezacal bezet.
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W

Triktrak
občas něco napíše
Příspěvky: 23
Registrován: 14 pro 2007 15:52

Příspěvekod Triktrak » 22 srp 2008 23:33

Na webu PPL po zadání RMA do zákaznické reference se zobrazí datum doručení - následující den poté co si to u mne převzali.
Takže pokud to leží ve skladu, tak asi ve skladu VBI :x

zivan
guru
Příspěvky: 3442
Registrován: 26 kvě 2008 17:23
Bydliště: Brno

Příspěvekod zivan » 25 srp 2008 10:36

Pockej mesic (od dodani PPL) a pak si tam zajdi pro opraveny notebook nebo pro podepsany papir, ze reklamace jeste neni hotova. S tim papirem pak muzes pozadovat vraceni penez.
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod swarm » 25 srp 2008 11:01

Postup, který radí Zivan, je ten správný. Jen mě teda překvapuje tak moc neprofesionální jednání. Nicméně PPL má podepsaný papír, že to od nich VBI převzalo (což je předpokládám pravda, jestli je to tak napsáno i v jejich systému). Tento papír je důkazním materiálem, takže bych na tvém místě PPL možná i zkontaktoval. S tím papírem bych si pak přesně měsíc po doručení (dle PPL) zašel do toho servisu a požadoval vrácení všech peněz a následně bych doporučil koupení nového notebooku někde jinde a jiné značky.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)


Zpět na „notebooky VBI“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů