CeCo píše:Navyse vratenie podla casti o predaji na dialku pada, nakolko sa jedna o "produkt upraveny pre konkretneho zakaznika", ktore predajca nemusi prijat v ramci tej zakonnej lehoty. Tympadom co si objednas to dostanes, vratenie kusu mozne nie je (az po 3 rovnakych/4 roznych reklamaciach a aj to len ak si kupoval ako spotrebitel).
C
Nemáš pravdu. Před chvíli jsem volal do Dellu a ptal se na možnost případného vrácení. Pán mi řekl, že je tam zákonná lhůta 2 týdny. Ptal jsem se jestli to platí i pro "upravený produkt pro konkrétního zákazníka" a řekl mi, že pokud jsem normální zákazník (=nepodnikatel), tak ANO. Navíc na stránkáh Dellu mají, že pokud člověk není spokojený(nebo tak nějak, prostě, že to není ono- něco píská a tak), může to vrátit do 7 dnů.
Takže si myslím, že v pohodě. Navíc Dell tímto konfigurátorem prakticky nahrazuje jednotlivé navržené podmodely (jak je např u jiných značek).
Na technické podpoře mi řekli, že notebooky, které lidé odmítnou, jdou zpět do továrny - tzn. že by to odmítnout mělo jít. A řekl mi že určitě ten notebook nebude jen tak od někoho kdo ho nepříjmul, ale že bude vyrobený (otázkou je z jakých dílů).