dedikovaná grafika a dlouhá výdrý se neslučují, prostě jedno nebo druhé...
BD mechanika je stejně velká jako normální, za tu cenu bych ji ale rozhodně nekupoval...
registrace není nutná...
kamerka u LED je opravdu 0,3 a je to pochopitelné, vzhledem k tlouštce displeje...
menší notebook (13-14") s DVI nebo HDMI + něco o záruce
-
- Moderátor
- Příspěvky: 4680
- Registrován: 24 úno 2007 19:59
- Bydliště: Všude dobře tak co doma...
sirius1983 píše:dedikovaná grafika a dlouhá výdrý se neslučují, prostě jedno nebo druhé...
zlucuju. s lowend dedikovanou grafikou sa da dosiahnut 5-6hod ale lacne to nebude. bud business notebooky s podporou pre sekundarne baterie alebo niektori vyrobcovia ponukaju aj 12cell baterie.
Predator 15, MBP 13 Early 2015, T410, Apple iPad 9.7 (2018), Kindle Fire HD 8
-
- Moderátor
- Příspěvky: 4680
- Registrován: 24 úno 2007 19:59
- Bydliště: Všude dobře tak co doma...
tak ci mas miesto dvd mechaniky vlozenu bateriu tak vaha notebooku narastie mozno tak o 100g maximalne. a napr. toshiba predava 12cell baterie takze tam to mas 1 kus.
nemyslel som system jednu bateriu vybijem tak vlozim druhu.
nemyslel som system jednu bateriu vybijem tak vlozim druhu.
Predator 15, MBP 13 Early 2015, T410, Apple iPad 9.7 (2018), Kindle Fire HD 8
Tak jsem tedy dostal své vysněný Dell XPS M1330 již 10.3. (objednávka potvrzena 5.3.).
Notebook vypadá vpoho, super ovladač a parádní příslušenství. Ale kvůli tomu tady nepíšu. Chci se spíše podělit o zkušenosti se servisem - jsem asi smolař a u elektroniky to platí dvojnásob.
Notebook je fajn, ale když ho zavřu, a mrknu na klouby, tak jeden je jakoby méně utáhlý a displej je tedy mírně vychýlený do strany.
Zavolal jsem do servisu (půl hodky po převzetí) a hned druhý den u mě byl technik a vyměňoval kryt LCD. Po 20 minutách opravy ho zkusil zavřít a jéééje, krytem to není - stále je displej vychýlený. Tak vyměnil ještě palmrest, celé to dal dohromady a po dlouhém štelování to bylo trošičku lepší.
Říkal, že to není v pořádku (i mě se to moc nelíbilo) a že to vypadá na pokroucené celé šasi, protože to nešlo seřídit. Zavolal pár lidem a po 5ti hovorech mi oznámil, že nejlepší bude, když si zavolám na zákaznickou linku a všechno jim řeknu, že ho mám jen jeden den, že je nejspíše pokroucený atd. a že mám požádat o nový kus.
(Ještě mu bylo líto, že se jedná o nový ntb a po 2 hodinové opravě se mu ho nepodařilo vycentrovat na 100%.)
To jsem udělal, zavolal a paní na telefonu mi řekla, že žádost musím poslat mailem, aby to bylo písemně podložené. Poslal jsem mail a 3 hodiny na to mi ta samá paní zavolala(!!!), že už mám objednaný nový kus. Když jsem se jí zeptal na termín dodání, tak po tahání z ní, kývla na cca 1-2 týdny, podle dílů. Výměna bude probíhat, tak že mi kurýr donese krabici s novým a já mu dám krabici se starým kusem.
Na tohle můžu říct jenom:
Dell = PARÁDNÍ SERVIS
A po celou dobu mám navíc plně funkční ntb (s vadou konstrukce).
Pro srovnání - téměř stejná situace, která se mi stala u Aceru:
odlepoval se plast u displeje (již od novoty) - 5 dnů po zakoupení jsem volal technikům, další den si kurýr odvezl notebook a v servise ležel 3 týdny (i když dle rozšířené záruky měli 5 dnů). Poté mi ho vrátili rozbitý 3x více, než byl. Volal jsem znovu - odflákli mě, že to mám reklamovat. Sám jsem musel kontaktovat kurýrní službu pro potvrzení o nepoškozeném obalu! Napsal jsem maila se stížností a požadavkem nového ntb. Po 5 dnech mi odpověděli univerzálním mailem, že mi nabízí nový notebook jako náhradu za rozbitý. Po mém souhlasu přišel za dalších 14 dní nový kus až z taiwanu.
což dělá dohromady u Aceru: 24+5+14 = 43 dnů!!! (38 dní bez notebooku)
reklamace a schválení nového kusu trvaly:
- u Aceru 29 dnů!!! (24 dnů bez ntb)
- u Dellu 1 den (0 dnů bez ntb)
Takže si udělejte obrázek sami o výhodnosti nákupu Aceru a podobných rádoby "značek".
Notebook vypadá vpoho, super ovladač a parádní příslušenství. Ale kvůli tomu tady nepíšu. Chci se spíše podělit o zkušenosti se servisem - jsem asi smolař a u elektroniky to platí dvojnásob.
Notebook je fajn, ale když ho zavřu, a mrknu na klouby, tak jeden je jakoby méně utáhlý a displej je tedy mírně vychýlený do strany.
Zavolal jsem do servisu (půl hodky po převzetí) a hned druhý den u mě byl technik a vyměňoval kryt LCD. Po 20 minutách opravy ho zkusil zavřít a jéééje, krytem to není - stále je displej vychýlený. Tak vyměnil ještě palmrest, celé to dal dohromady a po dlouhém štelování to bylo trošičku lepší.
Říkal, že to není v pořádku (i mě se to moc nelíbilo) a že to vypadá na pokroucené celé šasi, protože to nešlo seřídit. Zavolal pár lidem a po 5ti hovorech mi oznámil, že nejlepší bude, když si zavolám na zákaznickou linku a všechno jim řeknu, že ho mám jen jeden den, že je nejspíše pokroucený atd. a že mám požádat o nový kus.
(Ještě mu bylo líto, že se jedná o nový ntb a po 2 hodinové opravě se mu ho nepodařilo vycentrovat na 100%.)
To jsem udělal, zavolal a paní na telefonu mi řekla, že žádost musím poslat mailem, aby to bylo písemně podložené. Poslal jsem mail a 3 hodiny na to mi ta samá paní zavolala(!!!), že už mám objednaný nový kus. Když jsem se jí zeptal na termín dodání, tak po tahání z ní, kývla na cca 1-2 týdny, podle dílů. Výměna bude probíhat, tak že mi kurýr donese krabici s novým a já mu dám krabici se starým kusem.
Na tohle můžu říct jenom:
Dell = PARÁDNÍ SERVIS
A po celou dobu mám navíc plně funkční ntb (s vadou konstrukce).
Pro srovnání - téměř stejná situace, která se mi stala u Aceru:
odlepoval se plast u displeje (již od novoty) - 5 dnů po zakoupení jsem volal technikům, další den si kurýr odvezl notebook a v servise ležel 3 týdny (i když dle rozšířené záruky měli 5 dnů). Poté mi ho vrátili rozbitý 3x více, než byl. Volal jsem znovu - odflákli mě, že to mám reklamovat. Sám jsem musel kontaktovat kurýrní službu pro potvrzení o nepoškozeném obalu! Napsal jsem maila se stížností a požadavkem nového ntb. Po 5 dnech mi odpověděli univerzálním mailem, že mi nabízí nový notebook jako náhradu za rozbitý. Po mém souhlasu přišel za dalších 14 dní nový kus až z taiwanu.
což dělá dohromady u Aceru: 24+5+14 = 43 dnů!!! (38 dní bez notebooku)
reklamace a schválení nového kusu trvaly:
- u Aceru 29 dnů!!! (24 dnů bez ntb)
- u Dellu 1 den (0 dnů bez ntb)
Takže si udělejte obrázek sami o výhodnosti nákupu Aceru a podobných rádoby "značek".
Stolní Mini PC: Node 304 (MiniITX), Core i5 3470, 8GB RAM, GTX650Ti, 1TB HDD.
Notebook: Thinkpad R61 14,1", Win 8, dock
Notebook: Thinkpad R61 14,1", Win 8, dock
slovan:
Po jednom servise je este nemozne hodnotit. Ja som zazil pri HP opravy notasov od 3 hodin (!!!) do 29 dni, ale logicky to nebolo pri jednej poruche.
Apropo - tu nadherne vidno kvalitu Dell-u... Kontrola kvality mierna/slaba, ak nieco hori tak to chytro uhasia a ak nehori tak je dobre... Jediny servis to hasi, zober si ze by predavali to co predavaju a servis by bol nikde.
C
Po jednom servise je este nemozne hodnotit. Ja som zazil pri HP opravy notasov od 3 hodin (!!!) do 29 dni, ale logicky to nebolo pri jednej poruche.
Apropo - tu nadherne vidno kvalitu Dell-u... Kontrola kvality mierna/slaba, ak nieco hori tak to chytro uhasia a ak nehori tak je dobre... Jediny servis to hasi, zober si ze by predavali to co predavaju a servis by bol nikde.
C
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
Teď jsi to vystihl. On je problém, že v jiných zemích třeba ten servis neni tka dobrý, a pak se na DELL na forech nadává úplně stejně jako na Acer. Tady nikdo nenadává, protože jim to servis opraví, tak "nemaj důvod".CeCo píše:Apropo - tu nadherne vidno kvalitu Dell-u... Kontrola kvality mierna/slaba, ak nieco hori tak to chytro uhasia a ak nehori tak je dobre... Jediny servis to hasi, zober si ze by predavali to co predavaju a servis by bol nikde.
Osobně už jsem byl u mnoha reklamací DELLu a kvalita neni opravdu nic moc.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
No Dell to urcite nie je... Ak by som mal dat prvu cenu co do kvality sasi/zeleza, tak by som vahal medzi Panasonic Toughbook a Lenovo Thinkpad rady T. Koniec koncov si staci pozriet ake notasy sa predavaju v bazaroch - vsade vedie vo velkom Thinkpad T nasledovany obycajne Compaq-mi.
Delly by som naopak umiestnil este pod HP; to co produkuju je miestami do placu (staci si pozret fora, ako kazdu chvilu niekto dostane nieco ine nez si objednal, rovno po otvoreni balika sa vola technik na opravu a pod.). Dell koniec koncov na tom stavia business - tocit masy zeleza za lacny peniaz, chybne chytro opravit (ak ma dotycny kupenu NBD) a velmi nestracat cas nejakymi zlozitymi krokmi.
Ono Dell bez NBD je asi tak o 5 tried horsi nez Dell s NBD...
C
Delly by som naopak umiestnil este pod HP; to co produkuju je miestami do placu (staci si pozret fora, ako kazdu chvilu niekto dostane nieco ine nez si objednal, rovno po otvoreni balika sa vola technik na opravu a pod.). Dell koniec koncov na tom stavia business - tocit masy zeleza za lacny peniaz, chybne chytro opravit (ak ma dotycny kupenu NBD) a velmi nestracat cas nejakymi zlozitymi krokmi.
Ono Dell bez NBD je asi tak o 5 tried horsi nez Dell s NBD...
C
swarm píše:Osobně už jsem byl u mnoha reklamací DELLu a kvalita neni opravdu nic moc.
Nevím nevím, ale ten displej byl opravdu jen minimálně posunutý (cca 0,5 mm). Já jsem totiž velký šťoural do takových detailů. A nikdo jiný si toho nevšiml (rodina atd.), jen já.
Zbytek přístroje (měl jsem možnost vidět i zevnitř) mi přišel dobře a pevně navržený a hlavně byl celý dobře zkompletovaný.
Holt se občas stane že plast je o 0,5mm ohlý (šasi) - ale nemáte šanci si toho všimnout.
EDIT: Taky by bylo dobré vzít v úvahu % statistickou poruchovost určitých částí ntb (konstrukce, HW, atd.) a porovnat je v procentech od různých značek, protože jinak se nemá cenu bavit o tom že Dell a Acer je nekvalitní zhotovením. Může jít jen o určité procento, které mají i jiní výrobci (třeba HP), ale méně se o nich nemluví.
Ono je taky otázka co pod slovem kvalita vidíte:
Pokud jen otázku sestavení produktu v továrně, tak potom Dell možná není nejlepší. Ale taky existují parametry jako chlazení, výdrž na baterie, kvalita klávesnice, kvalita displeje, pevnost, výkon atd. - a to všechno mi přišlo u tohodle ntb dobré.
Navíc má takový servis jaký má, a ten mi vyhovuje - pokud to spraví a já budu mít notebook, tak je mi to jedno - prostě jsou to tak komplikovaná zařízení, že není možné je zkompletovat dokonale.
Třeba TP s vrzajícími plasty bych asi reklamoval (marně).
Notebook, kde by nevyřešili pískání CPU při úsporném režimu na baterku také.
btw u XPSka je pískání při tomto režimu částečně vyřešeno novým BIOSem (kdyby ne, tak bych ho vrátil) - píská, ale přerušovaně na nižších frekvencích, což je témeř neslyšitelné.
Který výrobce řeší tuhle vadu novým BIOSem? Dell řekl že je to vlastnost, ale stejně to částečně spravil).
Četl jsem vlákno kde bylo těhle lidí hodně s HPčkem a co na to HP? Řekli, že je to vlastnost a v BIOSu nabídl možnost vypnout hluboký úsporný režim (stav C4?) za cenu nízké výdrže na baterku, což mi přijde jako horší řešení.
Takže je kvalita a kvalita a obě jsou rozdílné pojmy.
Přijde mi, že na většině notebooku jsou vady, ale vady, které někteří vidí, jiní ne - já vidím nedostatky a vady téměř ve všem a všude - jenže nežijeme v dokonalém světě a já jsem holt perfekcionalista.
Stolní Mini PC: Node 304 (MiniITX), Core i5 3470, 8GB RAM, GTX650Ti, 1TB HDD.
Notebook: Thinkpad R61 14,1", Win 8, dock
Notebook: Thinkpad R61 14,1", Win 8, dock
nj...dell nepatri mezi nejkavlitnejsi noteboky, ale kdyz ma v zakladu NBD, kere funguje, tak je to fajn. osobne mi nevadi, ze se treba neco pokazi, pac se to stava a muze se to stat s kazdym vyrobkem, ale neni mi jedno, za jak dlouho budu ho budu mit zpatky funkcni
btw. navic se mi hodne zamloluva ta oprava na miste u zakaznika. je top fajn, ze se clovek muze domluvit primo se servisnim technikem, ne ze technik dostane papir: nejde tamto....
btw. navic se mi hodne zamloluva ta oprava na miste u zakaznika. je top fajn, ze se clovek muze domluvit primo se servisnim technikem, ne ze technik dostane papir: nejde tamto....
kazdy velky byk byl jednou tele
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro
-
- Moderátor
- Příspěvky: 4680
- Registrován: 24 úno 2007 19:59
- Bydliště: Všude dobře tak co doma...
Zpět na „Jaký vybrat notebook“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 75 hostů