servis MSI

notebooky MSI a vše kolem nich
General
občas něco napíše
Příspěvky: 21
Registrován: 27 úno 2007 22:25

servis MSI

Příspěvekod General » 14 bře 2008 11:03

Jake mate zkusenosti se servisem MSI ? jak dlouho trva oprava ? posila si servis pro notebook ppl jako ostatni vyrobci? thx za odpovedi
ACER Aspire 5672AWLMi: Intel Core Due T2250 1,73 GHz 1GB DDR2 ATI Radeon X1600 512 120GB HDD , 15,4", Win XP HOME

mobilcarl
=DRTIČ=
Příspěvky: 1952
Registrován: 18 říj 2007 10:39

Příspěvekod mobilcarl » 14 bře 2008 11:07

MSI má i servis?? :D
Sry, ale nemohl jsem si to odpustit. Myslím, že to bude na stené úrovni jako ACER.
ex: HP Compaq 6715s
now: DELL E6400

polo

Příspěvekod polo » 14 bře 2008 16:57

MSI nema vlastny servis roby to daka servisna spolocnost...

amissus
občas něco napíše
Příspěvky: 77
Registrován: 13 led 2008 22:26

Příspěvekod amissus » 14 bře 2008 17:33

Konkrétně penta http://www.penta.cz/ , něco málo se řešilo již zde http://notebooky-forum.notebook.cz/viewtopic.php?t=7198 ,
No pain - no gain.
i8051

HonzaCZ1
občas něco napíše
Příspěvky: 35
Registrován: 09 led 2008 16:47

Příspěvekod HonzaCZ1 » 14 bře 2008 19:10

Ja si na pentu nemuzu stezovat. Zrovna dneska sem si od nich privezl notebook z reklamace(chrastil vetrak-trvalo to 11dni). Notebook opravili a nic jinyho na nem neznicili :)

PiTRiS
píše často
Příspěvky: 192
Registrován: 12 črc 2007 13:57

Příspěvekod PiTRiS » 14 bře 2008 22:07

pokud ti tam dali zpátky správnej větrák... :D
Dell XPS 15 - i7 2630Qm, 6GB RAM, nVidia 540GT, 750GB 7200 ot.

Oldies: Dell Studio XPS 1645, Acer Aspire 6935G, MSI GX700PX

qeepo
občas něco napíše
Příspěvky: 3
Registrován: 07 lis 2007 11:12

Příspěvekod qeepo » 26 bře 2008 12:21

zdravim,

po delší zkušenosti s ntb bych už MSI asi NIKDY NEBRAL. Při koupi jsem měl vadný grafický čip, tak sem šel na reklamaci. Musim pochválit Pentu Strakonice, výměna trvala cca 3 hodiny. Bohužel s novou zakl. deskou problémy neskončily... Neuměla pracovat s dvěma ramkama... Tak sem šel opět reklamovat... Bohužel výměna už nebyla tak rychlá, musel jsem čekat skoro 3 týdny, než dorazí nedostatková základní deska z Holandska. Deska sice začala pracovat s 2-ma ramkama, ale vyskytl se problém se zvukem... Z přechodu z úsporného režimu nedostanu z ntb ani pípnutí a musim restartovat... Myslel jsem, že jsou špatné ovladače, tak jsem přímo na stránkách MSI stáhl nové, ale problém přetrvával. Tak jsem zformátoval Wokna, ale nic se nezměnilo. Znovu půjdu navštívit servis a modlim se, aby byla opět vadná zákl deska, abych mohl požádat o vrácení peněz.

Q

PiTRiS
píše často
Příspěvky: 192
Registrován: 12 črc 2007 13:57

Příspěvekod PiTRiS » 26 bře 2008 13:08

když to bude něco jinýho, tak si pak jednoduše počkej tak měsíc dva a ono se to začne přehřejvat a máš to :)
Dell XPS 15 - i7 2630Qm, 6GB RAM, nVidia 540GT, 750GB 7200 ot.



Oldies: Dell Studio XPS 1645, Acer Aspire 6935G, MSI GX700PX

Damianus
_-=*Open Source*=-_
Příspěvky: 2351
Registrován: 14 pro 2007 02:54
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Damianus » 26 bře 2008 14:32

tak ono ty MSI nejsou spatne booky ale to mas tak kopis si auto za 5 mega a bude fungovat tyden koupis trabanta za 5000,- a budes jezdit do smrti. Jinak reklamace a servis PENTA super :)
Jedinou pravdou je, že všichni lžou
Můj weboblogo něco about IT and something viz. tlačítko WWW Miláček Lenovo X220
MSI GX600 -> Lenovo T500 -> Lenovo X220 -> Asus Zenbook prime -> Lenovo X220

PiTRiS
píše často
Příspěvky: 192
Registrován: 12 črc 2007 13:57

Příspěvekod PiTRiS » 26 bře 2008 15:16

nevim no... s tim jejich servisem mám rozporuplný zkušenosti :) první reklamace jim trvala 3 tejdny a ještě mi to poslali zpátky se špatnym displayem :) za to se teda omluvili a podruhý to vzali přednostně, takže v pondělí sem to poslal, ve středu to "přijali" (což nechápu, proč to maj vždycky přijatý až takhle obden...), ve čtvrtek to opravili a v pátek sem ho měl doma...
Dell XPS 15 - i7 2630Qm, 6GB RAM, nVidia 540GT, 750GB 7200 ot.



Oldies: Dell Studio XPS 1645, Acer Aspire 6935G, MSI GX700PX

Damianus
_-=*Open Source*=-_
Příspěvky: 2351
Registrován: 14 pro 2007 02:54
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Damianus » 26 bře 2008 15:18

jo ta prvni zkusenots blee ale ta druhe je spatna?
Jedinou pravdou je, že všichni lžou

Můj weboblogo něco about IT and something viz. tlačítko WWW Miláček Lenovo X220

MSI GX600 -> Lenovo T500 -> Lenovo X220 -> Asus Zenbook prime -> Lenovo X220

PiTRiS
píše často
Příspěvky: 192
Registrován: 12 črc 2007 13:57

Příspěvekod PiTRiS » 26 bře 2008 15:22

proto píšu rozporuplný... první je víc než špatná, druhá je... mno... jako čekal sem, že to bude ještě rychlejší :)) v pondělí odeslat, v úterý přijmout, vyměnit display, odeslat, ve středu doma... :)
Dell XPS 15 - i7 2630Qm, 6GB RAM, nVidia 540GT, 750GB 7200 ot.



Oldies: Dell Studio XPS 1645, Acer Aspire 6935G, MSI GX700PX

Lecram
občas něco napíše
Příspěvky: 24
Registrován: 15 čer 2007 13:43

Příspěvekod Lecram » 29 bře 2008 06:36

Moje skušenost: Padal mi LCD bez zjevné příčiny. Závadu jsem popsal, NB v tomto stavu vyfotil a v úterý odeslal na opravu. V pátek byl zpět s vyměněnou grafickou kartou. Je to týden a fungje precizně - spokojenost.

diss
občas něco napíše
Příspěvky: 15
Registrován: 26 úno 2008 13:02

Příspěvekod diss » 02 dub 2008 13:34

ja svoj idem dnes odnest, co ho nemam asi ani mesiac :D podsvietenie na LCD je zle pri najnizsiom jase, som zvedavy ako dlho im to bude trvat, nevie dakto kam to na slovensku posielaju ?

dufam ze to mesiac bude trvat :(

Overdose

Příspěvekod Overdose » 02 dub 2008 18:33

ja som dava reklamovat moj EX610x koli ventilatoru 12 marca a dnes som tam volal... hadaj... stale nic.


Zpět na „notebooky MSI“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů