servis-zkušenosti-špatné či dobré.........
servis-zkušenosti-špatné či dobré.........
zdravim,jaké máte zkušenosti se servisem v brně?špatné či dobré?já mám například nb už po 4 na reklamaci,ale nejsem si jistý jak moje reklamace dopadne.asi měji zase neuznají,aby mě nemuseli vracet peníze.chci se zeptat jak jste dopadli vy ostatní,rady postřehy a zkušenosti,jak na ně,aby si ze mě nedělali srandu a dočkal jsem se konečně nějakého zdárného konce....
měl jsem na mysli,chování pracovníků servisu k nám zákazníkům.a hlavně zkušenosti s reklamacemi,protože jsem někde četl,že tam měli lidi prej reklamaci i 8 krát.tomu se mi nechce věřit.dyť podle zákona musej buď při 3 stejnejch nebo 4 jinejch závadách ti vrátit peníze,nebo ne?proto se ptám jak tam lidi pochodili,jestly to je opravdu tak špatný.nevim co mám od nich čekat,teď by měli snad vrátit peníze,mám to tam už po 4 se stejnou závadou..........
tak sorry že zakládám další diskusi,ale třeba by mě zajímalo za posledních 14 dní,jestly někdo reklamoval nb jako já,a měl nárok na vrácení peněz,jestly mu je vrátili nebo s tím byli nějaké problémy jako že neuznáváme reklamaci atd.....,prostě mě zajímá jak ty lidi dopadli.jestli má servis na každého stejný metr.
Bohuzel za tenhle spatny servis nemuzou samotne firmy , ale my ceši.
Nevim jak to chodi v servisnim stredisku Acer, ale za to vim jak to slape v Ostrave v ASUSU.
Na vystupni kontrole je zkontrolovan vzdy jen jeden vyrobek a ostatni vystupni protokoly jsou uz jen kopirovany a pracovnici si zbytek smeny uzivaji.
Timto zpusobem jsou bez kontroly baleny a odeslany i evidentne nefukcni(viditelne spalene) vyrobky
Nevim jak to chodi v servisnim stredisku Acer, ale za to vim jak to slape v Ostrave v ASUSU.
Na vystupni kontrole je zkontrolovan vzdy jen jeden vyrobek a ostatni vystupni protokoly jsou uz jen kopirovany a pracovnici si zbytek smeny uzivaji.
Timto zpusobem jsou bez kontroly baleny a odeslany i evidentne nefukcni(viditelne spalene) vyrobky
Acer 5520 gemstone Turion X2 tl56, 2GB ram, GF 8400M, 160 GB hdd Win XP
Re: servis-zkušenosti-špatné či dobré.........
Katastrofalny servis služby(drzost,bavia sa s Vami ako z hlupakom. V našej firme z 25 notebookov bolo 14 v reklamacii.Nehovorim už o tom že za reklamaciu musite zaplatit 1050sk za dopravne a poistenie bez ohladu ci bude reklamacia uznana alebo nie.Firma ACER vsetko riesi cez UPS a clovek musi platit chyby firmy ACER. NENECHAJTE SA ULAKOMIT NA TIE ICH PSEUDO LACNE NOTEBOOKY. ACER NIKDY VIAC
ps: ked idu predat prislušenstvo mazu vam med okolo huby, ked treba reklamovat tak urobia vsetko preto aby nemuseli vasu reklamaciu uznat. To uz 1OOX lepsie je na tom ASUS
ps: ked idu predat prislušenstvo mazu vam med okolo huby, ked treba reklamovat tak urobia vsetko preto aby nemuseli vasu reklamaciu uznat. To uz 1OOX lepsie je na tom ASUS
Bohužel co to tu tak pročítám, tak ACER je v počtu reklamací na prvních příčkách.
Co se týče zkušenosti se servisem tak bohužel taky špatné. před 3-mi týdny jsem poslal na reklamaci noťas, na baterii ho bylo nutné zapnout 3x - 4x aby vůbec najel. Dnes se mi vrátil zpět s tím že byla vyměněna deska, větráček a provedeny "zátěžové testy" kde u všech vítězoslavně zasvítilo zelené PASS.
Abych to dlouho neprotahoval, nejenže se chyba opakuje ale přibyl i náhodný shutdown a aby toho nebylo málo nefunguje ani napájecí zdroj. Notebook opět poslán na reklamaci tak sem zvědav. Jedním slovem katastrofa. Docela by mě zajímaly ty jejich zátěžové testy
Co se týče zkušenosti se servisem tak bohužel taky špatné. před 3-mi týdny jsem poslal na reklamaci noťas, na baterii ho bylo nutné zapnout 3x - 4x aby vůbec najel. Dnes se mi vrátil zpět s tím že byla vyměněna deska, větráček a provedeny "zátěžové testy" kde u všech vítězoslavně zasvítilo zelené PASS.
Abych to dlouho neprotahoval, nejenže se chyba opakuje ale přibyl i náhodný shutdown a aby toho nebylo málo nefunguje ani napájecí zdroj. Notebook opět poslán na reklamaci tak sem zvědav. Jedním slovem katastrofa. Docela by mě zajímaly ty jejich zátěžové testy
666dia píše:Z pěti notebooků Acer jsem reklamoval jen jeden, a to klávesnici (jasná závada) měsíc před skončením záruky...
odeslání zadarmo PPL, za tři dny přišel z Brna notebook opravený...
btw: náhodné závady se špatně detekují a opravují...
Je možné, že se špatně detekují a opravují ale kolik komponentů v notebooku může zapřičinit náhodnou závadu? 3? 4? A myslím si že 30 dní je dostatečně dlouhá doba na detalnější otestování výrobku a ne jen spustit program a čekat až to všechno passne.
Viděl bych tu jejich "opravu" asi takhle:
Nejde zapnout, vypíná se apod. - vyměníme desku, čeknem to nějakým prográmkem a když to projde pošlem zpátky a už je nezajímá, že náhodné vypínání noťasu způsobuje např. špatná kompatibilita mezi MB a ramkama a že ta deska kterou tam dali bude dělat to samé.
Ahoj, mam acer 3820TG a nedávno mi při běhu na tu lepší grafickou kartu začal různě blbnout obraz při větším úhlu otevření (začně to divně problíkávat a běhaj tam barevný pruhy po obrazovce). Tak to plánuju poslat na reklamaci. Nicméně už od začátku notebooku se mu při hrách přehřívala grafická karta a u hodně her se bez milosti po pár minutách začala restartovat sama od sebe a to i za použití kvalitní chladící podložky. Moc sem to neřešil protože hry moc nehraju a navíc jsem zjistil, že to de vyřešit lehkým podtaktováním pomocí AMD CPU Clock Tool nicméně teď když k tomu je ještě to blbnutí obrazu tak určitě posílám na reklamaci.
Otázka je, zdali to tam mam dát jako dvě samostatný reklamace a nebo najednout (již dříve jsem úspěšně reklamoval harddisk). Někde jsem čet, že je možnost odstoupení od smlouvy když člověk reklamuje úspěšně 4x (a nebo 3x ten samej problém) tak chci abych měl ty reklamace 3, aby když zase něco odejde měl nárok na vrácení peněz.
Otázka je, zdali to tam mam dát jako dvě samostatný reklamace a nebo najednout (již dříve jsem úspěšně reklamoval harddisk). Někde jsem čet, že je možnost odstoupení od smlouvy když člověk reklamuje úspěšně 4x (a nebo 3x ten samej problém) tak chci abych měl ty reklamace 3, aby když zase něco odejde měl nárok na vrácení peněz.
Corsar píše:Bohužel co to tu tak pročítám, tak ACER je v počtu reklamací na prvních příčkách.
Co se týče zkušenosti se servisem tak bohužel taky špatné. před 3-mi týdny jsem poslal na reklamaci noťas, na baterii ho bylo nutné zapnout 3x - 4x aby vůbec najel. Dnes se mi vrátil zpět s tím že byla vyměněna deska, větráček a provedeny "zátěžové testy" kde u všech vítězoslavně zasvítilo zelené PASS.
Abych to dlouho neprotahoval, nejenže se chyba opakuje ale přibyl i náhodný shutdown a aby toho nebylo málo nefunguje ani napájecí zdroj. Notebook opět poslán na reklamaci tak sem zvědav. Jedním slovem katastrofa. Docela by mě zajímaly ty jejich zátěžové testy
Takže notebook po "opravě" šlapal 2 dny, než začal zase blbnout, zrovna když sem končil se zalohou souborů ze starého kompu a nahrával je do noťasu....myslel sem že mě trefí šlak . Vracím tenhle shit co si říká notebook a chci vrátit peníze.
Nemá někdo z vás zkušenosti s ACER servisem co se týče vrácení peněz?
Jde mi o to jestli při posuzování nedělají levárny atd.
Ztratil jsem důvěru k této značne i k jejich CZ servisu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 hostů