Vypínání nb aspire 5315-prosím poraďte

notebooky Acer (Aspire, TravelMate) a vše kolem
barbados

Příspěvekod barbados » 30 bře 2008 13:34

..vcera cely den bezel bez jedineho vypnuti . Epowering jsem tam nechal a nastavil v ni vykon cpu na maximum . Je nejaky testovaci program ktery dokaze maximalne zatizit procesor ? Chtel bych to jeste testnou s nim , jestli se dokaze uchladit i pri opravdu velky zatezi .

mates 257
píše často
Příspěvky: 142
Registrován: 25 bře 2008 19:37
Bydliště: Praha

Příspěvekod mates 257 » 30 bře 2008 13:41

čauky,zkus jestly se ti to nevypne když to dáš do ůsporného režimu tak na 10 min,pak to zkus zapnout.mě se to vždy vyplo,nenaběhly větráky a přehřálo se to....

mates 257
píše často
Příspěvky: 142
Registrován: 25 bře 2008 19:37
Bydliště: Praha

Příspěvekod mates 257 » 31 bře 2008 22:05

pro barbados --- čau,tak jak si na tom s nb? vypíná se ti to ještě?

mates 257
píše často
Příspěvky: 142
Registrován: 25 bře 2008 19:37
Bydliště: Praha

Příspěvekod mates 257 » 02 dub 2008 20:47

Barbados- tak jak ti funguje po opravě tvůj nb? vypíná se ti ještě?
já mám ten svůj furt v servisu , prej je to v řešení co s tím,asi si neví rady ani acer servis,to jsem zvědavej co mě zase napíšou,předpokládám že zase
mi ho vrátí neopravený s tím že se žádná závada neprojevila :cry: ,to už jim to ale asi půjdu omlátit o hlavu :lol:

barbados

Příspěvekod barbados » 02 dub 2008 20:56

....tak to jsem tam mel taky v rizeni a najdnou zavolal kuryr a mel jsem ho zase doma.
Ntb je pustenej cely dny , a za ty 4 dny se vypl jednou . Zkousel jsem jak jsi psal , ho uspat a znovu po nejake dobe probudit . Je mi divny ze nekdy jde znovu probudit mezernikem a nekdy ne a musi se zmacknout cudlik zapinani . Takze se to vyrazne zlepsilo pred tim se to vyplo min.5 denne.

mates 257
píše často
Příspěvky: 142
Registrován: 25 bře 2008 19:37
Bydliště: Praha

Příspěvekod mates 257 » 02 dub 2008 21:10

po nahrání té jejich aplikace a refresch biosu se mě to taky zlepšilo,ale vypínalo se to tak 1 nebo 2 za den.alepřeci jsem si nekoupil nový nb na to,abych měl s ním takovéto problémy.používám ho občas v práci na psaní objednávek a když se mě to zrovna vypne v půlce napsané objednávce tak to bych vraždil.tím jsem ti chtěl jen říct,posílej to tam furt na reklamaci,jako já,snad se dočkáme toho,že nám vrátí naše peníze a budeme si moct koupit spolehlivý nb.budu je stím otravovat tak dlouho,dokavad nedosáhnu svého.pak koupím konečně nb který bude v pohodě.nevzdávej to !!!!!

David Barborka
píše často
Příspěvky: 184
Registrován: 14 říj 2007 23:51

Příspěvekod David Barborka » 02 dub 2008 21:16

Pokud se ti stále vypíná, tak oni už nemají ani s čím operovat jelikož ten svůj epower manager tam nahráli a stejně to dělá, takže do reklamace uveď, že jelikož to dělá i po tomto zásahu jsou tvé předchozí reklamace tudíž oprávněné a ty žádáš vrácení peněz jinak věc bude předána ČOI a Občanskému judu :D
Původně: Acer Aspire 5520G-502G25Mi AMD Turion 64 X2 TL-60 2GHz, 2x 1GB DDR2, 250GB, SMulti, 15.4" lesk, VGA NVIDIA 8600M-GS 512MB, NVIDIA 630M

Nyní: Obr Acer Aspire 8942G

mates 257
píše často
Příspěvky: 142
Registrován: 25 bře 2008 19:37
Bydliště: Praha

Příspěvekod mates 257 » 02 dub 2008 21:22

přesně to jsem jim napsal,poslal jsem jim hodně peprnej email,udělal na ně bu bu s televizí,čoi,atd. přišel mě od nich email,že se omlouvají,že mám problémy s nb a takový ty keci.prej se ozvou,tak čekám..........
ale jinak jestly se nic nebude dít s vrácenim mojich penízků a vrátěj mi to zase s tim že se to bude vypínat,tak už fakt nevim jak dál......

David Barborka
píše často
Příspěvky: 184
Registrován: 14 říj 2007 23:51

Příspěvekod David Barborka » 02 dub 2008 21:30

No dál to dáš ČOI nebo existuje nějaké sdružení obrany spotřebitelů http://www.spotrebitele.info/poradna/. Osobně bych stížnost na společnost poslal hned a nečekal až jak vyřídí 4 nebo 5 reklamaci, oni už jim přistříhnou pírka.
Původně: Acer Aspire 5520G-502G25Mi AMD Turion 64 X2 TL-60 2GHz, 2x 1GB DDR2, 250GB, SMulti, 15.4" lesk, VGA NVIDIA 8600M-GS 512MB, NVIDIA 630M



Nyní: Obr Acer Aspire 8942G

mates 257
píše často
Příspěvky: 142
Registrován: 25 bře 2008 19:37
Bydliště: Praha

Příspěvekod mates 257 » 02 dub 2008 21:52

no ještě počkám co mi napíšou nebo řeknou a pak podle toho to udělám.snad se zítra ozvou. myslíš že to s nima nějak pohne, myslim tim čoi nebo tak?

mates 257
píše často
Příspěvky: 142
Registrován: 25 bře 2008 19:37
Bydliště: Praha

Příspěvekod mates 257 » 03 dub 2008 17:34

Tak dnes mě přišel email kde bylo napsáno................vaše žádost je nyní
v řešení u administrativy.
nevíte někdo co to znamená? neposlali to někomu z vás taky ?
nevím co jsi mám pod tím představit..... díky za odpověď

barbados

Příspěvekod barbados » 03 dub 2008 19:01

dali to k vyrizeni administrative tz. ze dostanes zpet lovace nebo novy ntb.

mates 257
píše často
Příspěvky: 142
Registrován: 25 bře 2008 19:37
Bydliště: Praha

Příspěvekod mates 257 » 03 dub 2008 20:19

myslíš? moc tomu po těch zkušenostech nevěřim.....ale bylo by to super :) ,jen doufám že to zase neni z jejich strany nějakej fígl......

mates 257
píše často
Příspěvky: 142
Registrován: 25 bře 2008 19:37
Bydliště: Praha

Příspěvekod mates 257 » 08 dub 2008 20:48

čau lidi,předem se omlouvám za mou neznalost,ale nemám s reklamacemi moc zkušeností,proto se ted ptám.
reklamaci jsem zakládal 19.3v mironetu. V servise mi řekli,že než to odejde do servisu aceru,tak to u nich otestují,jestly se projevý závada.ale do aceru
to odeslali až 26.3 na moji žádost.( jinak by to tam leželo asi ještě dnes).
Proto se ted ptam jak se ta reklamace počítá? Od toho 19.3 co jsem to tam dal na reklamaci nebo až od 26.3 co to poslali oni?jde mi o to, že lhůta,asi těch 30 dnů co platí ze zákona (nevim jestly je to tak ) vyprší koncem příštího týdne. ( teda jestly to platí od toho 19.3 ).
pokavad mi z aceru nevrátí peníze do konce příštího týdne,jestly mám teda
požadovat vrácení peněz od mironetu za to, že to v servisu nestihly opravit nebo tak něco.nebo co mám dělat jestly acer neopraví do 30 dnů ten nb?
mám požadovat vrácení peněz od mironetu,nebo jak se to v tomto případě řeší?
Díky všem za rady a ještě jednou se omlouvám za mou neznalost.

David Barborka
píše často
Příspěvky: 184
Registrován: 14 říj 2007 23:51

Příspěvekod David Barborka » 08 dub 2008 21:02

No pokud s tebou sepisovali v mironetu reklamaci a je na ní datum 19.3. tak se počítá od 19.3. je na nich kdy to pošlou. Pokud prošvihnou 30 ti denní lhůtu tak trvej na vrácení peněz.
Původně: Acer Aspire 5520G-502G25Mi AMD Turion 64 X2 TL-60 2GHz, 2x 1GB DDR2, 250GB, SMulti, 15.4" lesk, VGA NVIDIA 8600M-GS 512MB, NVIDIA 630M



Nyní: Obr Acer Aspire 8942G


Zpět na „notebooky Acer“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 hostů