ASUS F3TC reklamace - Prasklina u šipky

notebooky Asus a vše kolem nich
tvrznikmichal
občas něco napíše
Příspěvky: 6
Registrován: 01 říj 2007 21:30

ASUS F3TC reklamace - Prasklina u šipky

Příspěvekod tvrznikmichal » 12 pro 2007 10:18

Asi po 2 měsících používání mi prasklo šasi u pravé šipky.
Toto slabé místo je už dost známe a není to jen můj problém, nebo defekt vzniklý špatným zacházením. Dá se také krásně sledovat jak plasty pracují vlivem teploty, při používání (zahřátí) se prasklina krásně zatáhne. To si také myslím že může být příčinou častéhé praskání.
NB jsem odeslal pomocí DPD na reklamaci. Trochu (dost) mě zarazilo že ani po 10min. domlouvání mi přepravce nebyl schopen vystavit doklad o převzetí zásilky. Stalo se to někomu taky?
Ale dnes už je NB v servisu tak jsem zvědav jak bude probíhat zbytek reklamace.....:?:

mbelas
guru
Příspěvky: 1372
Registrován: 29 říj 2006 09:04

Příspěvekod mbelas » 12 pro 2007 17:53

:D musi ti dat nejakej doklad !!!acer ma PPL a ti pokazde ti daj doklad ze prevzali balik ale v te doručence neni napsane co prebiraj :oops:takové pofiderní no............... :cry: jinak s tim praskanim te muzou poslat do dupy nebot jde o mechanickou zavadu vzniklou zpusobem užívání :twisted:

tvrznikmichal
občas něco napíše
Příspěvky: 6
Registrován: 01 říj 2007 21:30

ASUS F3TC reklamace - Prasklina u šipky

Příspěvekod tvrznikmichal » 18 pro 2007 20:59

Tak reklamace byla vyřízena za 8 dní (předání DPD, oprava až po předání servisem zpět k přepravě DPD.) Dnes mi měl přijít, ale bohužel jsem nemohl celý den být na adrese dodání, tak jsem doufal, že až přepravce dorazí, ozve se a já se zařídím, aby někdo balík převzal. Bohužel jsem se žádného hovoru nedočkal. Tak se snad dočkám zítra, ale pro jistotu si na DPD linku zavolám!
Doufám, že aspoň v servisu bylo vše OK a nebude mě čekat nějaký překvapení po rozbalení balíku, ptž problémy s DPD mi stačí.
Zítra doplním jak to vše dopadlo :wink:

tvrznikmichal
občas něco napíše
Příspěvky: 6
Registrován: 01 říj 2007 21:30

Příspěvekod tvrznikmichal » 19 pro 2007 15:59

Když mi první den nebyl NB doručen, ráno jsem zavolal na DPD, domluvil se, že buď nechají NB na depu a já si ho převezmu a že se mi ještě někdo ozve. V poledne se ozvali a NB dopravili.
S reklamací maximální spokojenost, prasklý plast vyměněn, NB byl pečlivě zabalen při přepravě a bez jakých koliv škrábanců atd. :D
Takže se nikdo nebojte reklamovat prasklý plast u pravé šipky!!!

tvrznikmichal
občas něco napíše
Příspěvky: 6
Registrován: 01 říj 2007 21:30

Opět prasklina

Příspěvekod tvrznikmichal » 09 úno 2008 15:30

Tak cca po měsíci a půl opět prasklina na stejném místě.
Nemám teď čas na reklamování, takže to nechám až na léto, ale naštvalo mě to slušně, protože jsem NB střežil jako oko v hlavě a doufal jsem že prasklina si pro mě znovu nepříjde...smůla:(

vladsoft
píše často
Příspěvky: 141
Registrován: 10 zář 2007 11:50

Příspěvekod vladsoft » 09 úno 2008 16:14

Proste vada série s tým sa veru nedá nič robiť.. smola je hlavne v tom že to nieje chyba ktorá by bránila vážnemu používaniu NB takže ani po X tej reklamácii nemôžeš požadovať odstúpenie od zmluvy.. no čo pri vývoji F3 súdruhovia urobili niekde chybu..

polo

Příspěvekod polo » 09 úno 2008 16:30

Ja mam F3JC rok aj mesiac a nic my nepraskol

tvrznikmichal
občas něco napíše
Příspěvky: 6
Registrován: 01 říj 2007 21:30

Příspěvekod tvrznikmichal » 09 úno 2008 23:19

Je taky rozdíl v přesném typu. Protože přítelkyně má F3M, stejné šasi, v místě praskání se méně zahřívá (asi je tam umístěna grafika), taky jí nepraská....a právě to zahřívání bych viděl jako velký důvod praskání :roll:
To Vladsoft: Máš s tím zkušenosti že nejde odstoupit od smlouvy???

stepanmi
občas něco napíše
Příspěvky: 3
Registrován: 14 bře 2008 19:58

Příspěvekod stepanmi » 15 dub 2008 20:54

Mám ASUS F3TC a mám naprosto stejnej problém,asi tak po 7 měsících od zakoupení u šipek mi v rohu vpravo dole prasklo šasi.Chovám se k notebooku slušně a vůbec nevim jak se to mohlo stát...Nicméně zítra ho jdu zkusit vyreklamovat tak uvidim...

Dee_a2
občas něco napíše
Příspěvky: 5
Registrován: 31 říj 2006 15:13

Příspěvekod Dee_a2 » 02 kvě 2008 03:17

Ja mam sice F3JC, no tiez mi to prasklo presne na tom mieste. Este som nereklamoval (musim niekde najst blocek :D)

vladsoft
píše často
Příspěvky: 141
Registrován: 10 zář 2007 11:50

Příspěvekod vladsoft » 03 kvě 2008 10:51

Dee_a2 ak budeš reklamovať priamo cez asus doklado o kúpe nepotrebuješ.

polo

Příspěvekod polo » 03 kvě 2008 12:13

Alebo si to zlep a mas pokoj...(Inac mohol by si ukazt fotku nechmam predstavu ako to praska)

faldicek
píše často
Příspěvky: 100
Registrován: 17 bře 2008 01:30
Bydliště: Chomutov

Příspěvekod faldicek » 03 kvě 2008 12:16

Jo a mimochodem, posílal jsem také NTB na opravu a DPD mi dali potvrzení. Je to dvoudílná samolepa, jednu část šofér nalepil na balík a druhou dal mě, je tam mé jméno a adresa, čísla zásilek, počet kusů a podpis řidiče...

Cissa
občas něco napíše
Příspěvky: 2
Registrován: 01 čer 2008 19:06

Příspěvekod Cissa » 01 čer 2008 19:09

pánové , vlastním F3T-AP028 a kryt mi praskl již dvakrát vždy po zhruba třech měsících a to jen leží na stole .... proti Asusu nic nemám ale jestli praskne ještě jednou , odstoupim od smlouvy a nejspíš změnim značku .

polo

Příspěvekod polo » 01 čer 2008 19:47

Ja mam rovanke sasi 1,5 roka v F3Jc a nosim ho velmi casto a nic my neprasklo...A nezaobchadza sa s nim vzdy v rukavickach ...


Zpět na „notebooky Asus“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů