neoexnet píše:Ballnazzar píše:hmm ja vim jak vypada lenovo.
nicmene komponenty do tech nejlevnejsich notebooku sou vsechny podobne a to je ten hlavni problem, problem neni nejake stupidni odhlucneni notebooku nebo plast, ale komponenty - ciim levnejsi HW -> tim levnejsi soucastky, technologie apod. jsou pouzity na jeho vyrobu -> tim mene kvalitni to je -> tim vice poruch.
a to ze je to made in china to je posledni tresnicka na dortu, protoze tam se vetsinou vyrabi ty mene kvalitnejsi komponenty
> no pokud to vidíš takhle tak BMW je také podobné škodovce .. (4kola atd) a kvalitou jdou někde jinde
> nezáleží ani tak kde jsou notebooky vyráběné - odkud pochází součástky atd ... záleží na výstupní kontrole, kvalitním servisu atd ..
TO maktes257:vypni si CAPS
nemyslim si ze by BMW bylo kvalitnejsi nez skoda ...
pletes si ocividne kvalitu a vybavu ....
kazdopadne si myslim ze treba oktavka nebude o moc poruchovejsi nez jakekoliv auta vyrabena u BMW, mozna prave naopak cim vic elektroniky to auta ma (BMW) tim vetsi sance je ze se neco rozbije.
jenze kdyz si kupujes notebook v cene do 14 k tak vybiras mezi tim co je na trhu nejlepvnejsi.
a kdyz uz je neco tak levne muselo se nekde setrit, a vetsinou se setri prave na kvalite HW, a to pak zpusobuje castejsi poruchy levnych notebooku oproti jejich drazsim kolegum.
vystupni kontrola bude u vsech podobna, ono se ti moc casto nestane ze koupis notebook rozbalis ho, pustis a on nejede ....
funkcnost overuji a garantuju ti ze na vystupni kontrole nepoznaji ze za mesic ti odejde naka soucastka.
ad servis v tom mas pravdu ze tam rozdil mezi jednotlivyma firmama je.