Změna reklamačního střediska ntb Asus

notebooky Asus a vše kolem nich
faldicek
píše často
Příspěvky: 100
Registrován: 17 bře 2008 01:30
Bydliště: Chomutov

Příspěvekod faldicek » 01 kvě 2008 00:02

No uvidíme, škoda, že je tu teď ten svátek, o to se to protáhne...

faldicek
píše často
Příspěvky: 100
Registrován: 17 bře 2008 01:30
Bydliště: Chomutov

Příspěvekod faldicek » 02 kvě 2008 22:45

Tak jsem mile překvapen, pri vyhledání stavu opravy tam je Repair finished, tomu říkám fofr, takže začátkem příštího týdne už by měl být doma :wink:

faldicek
píše často
Příspěvky: 100
Registrován: 17 bře 2008 01:30
Bydliště: Chomutov

Příspěvekod faldicek » 09 kvě 2008 08:02

Tak i s dopravou trvala oprava 3 pracovní dny, takže paráda. Mechaniku vyměnili, ale problém se čtením některých médií přetrvává. S tím už hold asi nic nenadělám. Nejvíc mě štve, že jsem si koupil originál hru zaklínač a právě to je jeden z těch disků co se špatně načítá. Zkusím kontaktovat distributora hry, tedy cd projekt zda by byla možná výměna disku, je možný, že je to nějaký zmetek. Ale divné je, že poprvé, den po zakoupení NTB jsem hru bez problémů nainstaloval...

polo

Příspěvekod polo » 09 kvě 2008 09:07

Aku tam mas mechaniku ? (Myslim znacku niektore smejdy maju rozne problemi) Inac pripadne skus nove firmware mechaniky...

faldicek
píše často
Příspěvky: 100
Registrován: 17 bře 2008 01:30
Bydliště: Chomutov

Příspěvekod faldicek » 09 kvě 2008 09:33

Je tam nejaka LG, přesný typ teď nevim, nemám ntb u sebe, ale myslim ze v označení bylo T20. Firmware jsem hledal, ale pro tento typ nikde nic...

kvakunek
guru
Příspěvky: 566
Registrován: 25 pro 2008 17:40

Příspěvekod kvakunek » 25 led 2010 21:57

omluvte mě za neznalost,ale nejsem asusař...kde se dá v Praze vyreklamovat notas Asus ? s tím,že by jim to dotyčný osobně přinesl( jestli taková možnost vůbec je)
ACER Aspire 6920G-582G32MN

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod swarm » 25 led 2010 22:05

Taková možnost u ASUSu a Aceru neni. Leda donést do obchodu, kde sice tohle jde udělat, ale oni neudělají nic jiného, než že to pošlou do toho servisu v Ostravě (případně v Brně u Aceru).
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)

faldicek
píše často
Příspěvky: 100
Registrován: 17 bře 2008 01:30
Bydliště: Chomutov

Příspěvekod faldicek » 18 úno 2010 01:02

Nedošlo náhodou opět k nějaké změně servisu? Měl jsem opět notebook na záruční opravě (opět problém s grafikou) a sice putoval do Ostravy ale v hlavičce je uvedená společnost SIL

sevcte
občas něco napíše
Příspěvky: 16
Registrován: 20 srp 2009 17:07

Vypalovačka

Příspěvekod sevcte » 09 kvě 2010 15:29

Zdravím, už asi týden mám problémy s vypalovačkou. Resp. když chci vypálit ať CD nebo DVD, tak se to na 3% sekne s tím, že je vadný disk... jenže už jsem takhle zlikvidovala 3 CD a 4 DVD a vyzkoušela 2 různé programy. Takže bude chyba u vypalovačky. Tak se chci zeptat, jestli můžu note poslat rovnou do ASUSu, když ho mám asi 9 měsíců a kupovala jsem ho na netu (teď přesně nevim firmu). Nechce se mi ho posílat tam, když čtu, že rovnou ASUSu je to rychlejší. Na těch stránkách ale mají tohle:

Pokud je Váš produkt stále v záruce, vraťte jej zpět Vašemu prodejci. Váš prodejce obstará veškeré náležitosti spjaté s reklamací.

Tak aby mě s tim neposlali do háje :) díky za odpověď...

zivan
guru
Příspěvky: 3442
Registrován: 26 kvě 2008 17:23
Bydliště: Brno

Příspěvekod zivan » 09 kvě 2010 17:13

Prodejci jsou radeji, kdyz to zakaznik odesle rovnou do servisu a nepridelava jim praci. Reklamace jen u prodejce byva casto u prodejcu pouzitych notebooku nebo notebooku ze zahranici. Odkud ho presne mas?
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W

faldicek
píše často
Příspěvky: 100
Registrován: 17 bře 2008 01:30
Bydliště: Chomutov

Příspěvekod faldicek » 09 kvě 2010 20:07

Já jsem reklamace vždy řešil přímo s asusem, je to rychlejší. Určitě ti to bez problémů vezmou...

sevcte
občas něco napíše
Příspěvky: 16
Registrován: 20 srp 2009 17:07

Příspěvekod sevcte » 09 kvě 2010 22:07

zivan: to už si nepamatuju :) to budu muset nejdřív najít záručák, který, jak předpokládám, zašlu spolu s notem :D teď už ho hledat nebudu...

ale jestli to chápu správně, tak není problém to zaslat rovnou asusu... super, díky za rady ;) příští týden pojede...

faldicek
píše často
Příspěvky: 100
Registrován: 17 bře 2008 01:30
Bydliště: Chomutov

Příspěvekod faldicek » 09 kvě 2010 22:15

Jasný, na webu mají formulář, ten vyplň, přidělí ti číslo, objednáš přepravu a o nic se nemusíš starat, DPD si u tebe noťas vyzvedne...

sevcte
občas něco napíše
Příspěvky: 16
Registrován: 20 srp 2009 17:07

Příspěvekod sevcte » 10 kvě 2010 21:26

Tak jsem na to teď koukala a potřebovala bych vědět, jestli musim posílat k reklamaci i záručák, jelikož ho nemám potvrzený prodejnou. Nemám tu razítko, note mám zaregistrovaný přes net :) ale až dnes, jelikož jsem byla při koupi lenivá a nepřečetla si pořádně záruční podmínky. Tak bych potřebovala poradit, jestli mi to vezmou nebo mám smolíka :)

faldicek
píše často
Příspěvky: 100
Registrován: 17 bře 2008 01:30
Bydliště: Chomutov

Příspěvekod faldicek » 10 kvě 2010 22:27

Já záručák posílal vždy, ale ne ten od Asusu, ale ten co mi dali v obchodě. Podle mne bude stačit i nějaká faktura s datem koupě nebo něco takového, každopádně přikládej kopii, originál si nech. Pro jistotu se ale obrať na asus, na tu jejich infolinku...


Zpět na „notebooky Asus“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů