HP 6715b náhodně zamrzá.
HP 6715b náhodně zamrzá.
Setkali jste se někdy s problémem náhodného zamrzání u této řady? Co jsem se dočetl na zahraničním fóru tak to není ojedinělý problém. http://forums11.itrc.hp.com/service/for ... Id=1220220 Jediné co pomůže je počítač vypnout a zapnout. Je to má první zkušenost s touto značkou (firemní notebook) a bohužel velké zklamání. Poslali ho do servisu, kde vyměnili základní desku a výsledek ten samý. A kvalita servisu je podobná Aceru. Nedotáhli klávesnici a ještě ji namontovali blbě.
1, Aky servis? (posli normalne staznost do HP, HPckari su vdacni za kazde taketo upozornenie). Ak sa ti nieco nepaci tak sa treba stazovat.
Mne napr. servisy (externe firmy) zobu z ruky prave preto, ze im v ramci oznamenia problemu spomeniem 2-3 mena ludi na jednom oddeleni HP, ktorych poznam len preto, ze som sa stazoval na predosle servisy a ktori maju tu moc rozhodnut, s ktorym servisom sa ide dalej a s ktorym nie. Servis potom vzdy robi svoju pracu svedomito, lebo vie, ze ak ju odflakne tak bude mat okamzite problem.
2, Skus updatnut BIOS, ale ako pozeram tak to moze byt zakladna doska.
HP ma viacero dodavatelov zakladnych dosiek (napr. Dynamik); skus ist znova do servisu, nech ti objednaju zakladnu dosku a ked im dorazi na sklad tak nech ju vymenia (aby si nestracal cas).
C
Mne napr. servisy (externe firmy) zobu z ruky prave preto, ze im v ramci oznamenia problemu spomeniem 2-3 mena ludi na jednom oddeleni HP, ktorych poznam len preto, ze som sa stazoval na predosle servisy a ktori maju tu moc rozhodnut, s ktorym servisom sa ide dalej a s ktorym nie. Servis potom vzdy robi svoju pracu svedomito, lebo vie, ze ak ju odflakne tak bude mat okamzite problem.
2, Skus updatnut BIOS, ale ako pozeram tak to moze byt zakladna doska.
HP ma viacero dodavatelov zakladnych dosiek (napr. Dynamik); skus ist znova do servisu, nech ti objednaju zakladnu dosku a ked im dorazi na sklad tak nech ju vymenia (aby si nestracal cas).
C
Jak jsem se zmínil tak tu desku již jednou měnili. Notebook byl odeslán byl poslán opět do servisu.
Mimochodem já pouze dostanu notebook na stůl a o víc se nestarám takže maximálně nahlásím vedení závadu a oni už se postarají o reklamaci. Pouze poukazuji na věc, která jim asi dobrý obraz nedělá. Rozumím tomu, že se může objevit závada i u toho nejdrahšího výrobku, ale stejná závada na více kusech už poukazuje na něco jiného. Taky nechci porovnávat přístup HP a Aceru. U Aceru by reklamaci vyřešili konstatováním, že se závada neprojevila. Takže počkám a uvidím. Naštěstí to není jediný počítač ve firmě.
Mimochodem já pouze dostanu notebook na stůl a o víc se nestarám takže maximálně nahlásím vedení závadu a oni už se postarají o reklamaci. Pouze poukazuji na věc, která jim asi dobrý obraz nedělá. Rozumím tomu, že se může objevit závada i u toho nejdrahšího výrobku, ale stejná závada na více kusech už poukazuje na něco jiného. Taky nechci porovnávat přístup HP a Aceru. U Aceru by reklamaci vyřešili konstatováním, že se závada neprojevila. Takže počkám a uvidím. Naštěstí to není jediný počítač ve firmě.
Tak to vypadá, že těch černých petrů rozdala firma HP víc. Tady http://forums12.itrc.hp.com/service/for ... 8+28353475 se to snaží řešit, ale jak vidno story pokračuje. Jsem zvědav co tentokrát servis vyřeší nebo jak to vyřeší. Šéf říkal, že to budou reklamovat tak dlouho až to vyřeší a nebo budou žádat vracení peněz a koupí jiný kousek železa.
Akorát to vypadá u nás ve firmě, že celou dobu chválím svoje Lenovo,a že trochu usiluji o to, aby mi ho koupili. Ale já jsem v tom opravdu nevinně, přísahám.
Akorát to vypadá u nás ve firmě, že celou dobu chválím svoje Lenovo,a že trochu usiluji o to, aby mi ho koupili. Ale já jsem v tom opravdu nevinně, přísahám.
Víc jich je určitě, já mám taky jeden kousek takto postižený. Zajímavé je, že první 3-4 dny mi NB zamrzal alespoň 2x denně, teď po týdnu už to nějak ustalo, ale bojím se, že to jen přešlo do stavu o kterém je zmínka na HP fóru a to že zamrzne třeba jednou za 14 dní. Tohleto se mi bude asi poměrně těžko reklamovat. Jen pro zajímavost SN mého notebooku je 'CNU8062LYK'. Třeba to postihlo nějaké konkrétní kusy o kterých HP ví a bude to řešit bez nějakých problémů...
Lenovo ThinkPad R61 - 14" WXGA
C2D T8100, 4GB RAM, GMA X3100, 160 GB HDD, Windows Vista Business
C2D T8100, 4GB RAM, GMA X3100, 160 GB HDD, Windows Vista Business
Toto pravděpodobně postihlo celou sérii. Na HP support forums http://forums11.itrc.hp.com/service/for ... Id=1164415 je první zmínka o tomto problému ze září 2007. Nejpravděpodobnější příčina je ze spolupráce chipsetu a graf. karty.
edit. Jinou konfigurací si moc nepomůžeš, vzhledem k tomu, že chipset i GK jsou vždy stejné. Mění se jen typ procesoru, hdd a paměti.
Ale rozhodně bych se nebál a tento NB pořídil znovu, kor k současné ceně.
edit. Jinou konfigurací si moc nepomůžeš, vzhledem k tomu, že chipset i GK jsou vždy stejné. Mění se jen typ procesoru, hdd a paměti.
Ale rozhodně bych se nebál a tento NB pořídil znovu, kor k současné ceně.
Zpět na „notebooky HP (dříve Hewlett-Packard)“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů