acer aspire 5100

notebooky Acer (Aspire, TravelMate) a vše kolem
thor-!
občas něco napíše

acer aspire 5100

Příspěvekod thor-! » 30 srp 2008 13:58

Dobry den,poradi mi nejaka dobra duse :( 17.5 07 jsem si kupoval tento notebook chtel jsem se zeptat jak dloho je zaruka.Pak mam dalsi problem,udelal jsem si zalohu operacniho systemu(vista home premium)na dvd.Notebook jsem pujcoval pred rokem kamaradce ona mi ho dnes vratila totalne zavirovany,po odvirovani jsem se rozhodl ze preinstaluju cely operacni system.Zalohu na dvd operacniho systemu jsem vlozil do mechaniky a pri startu pc jsem zmackl ALT+F12,pc nereaguje v biosu je nastavene botovani z mechaniky.Mam na cd i Windows XP toto cd take nereaguje :cry: po vyndani dvd z mechaniky a restartu pc mi to napise BOOTMGR CHYBI,restarujte ctrl+alt+delete,to udelam a toto se opakuje porad do kola.Pomohlo by kdyz bych si sehnal instalacni dvd Visty???A nainstaloval vistu znova??Nebo to mam zavest do obchodu a reklamovat??Diky moc vsem.(operacni system ted nejde vubec spustit)

David Barborka
píše často

Příspěvekod David Barborka » 30 srp 2008 19:10

Záruka u fyzické osoby je 24 měsíců. Reconvery se spouští při startu stisknutím ALT+F10 nebo F11 a pokud chceš nabotovat z instal. cd nebo DVD XP nebo Vist musíš si v BIOSU nastavit, aby jako první počítač botoval z CD/DVD.

Tady je o tom více.

http://notebooky-forum.notebook.cz/view ... hp?t=13025
Původně: Acer Aspire 5520G-502G25Mi AMD Turion 64 X2 TL-60 2GHz, 2x 1GB DDR2, 250GB, SMulti, 15.4" lesk, VGA NVIDIA 8600M-GS 512MB, NVIDIA 630M

Nyní: Obr Acer Aspire 8942G

thor-!
občas něco napíše

Příspěvekod thor-! » 31 srp 2008 16:46

Tak jsem preinstaloval cely operacni system,problem je v tom ze po zadani meho aktivacniho klice mi to napise ze klic je neplatny,da se stim ted neco delat??Visty jsem si pujcil od kamarada a klic je legalni.

David Barborka
píše často

Příspěvekod David Barborka » 31 srp 2008 21:41