Náhrada za Aspire 7530G?
Náhrada za Aspire 7530G?
Ahoj, koupil jsem 7530G (LX.ARH0X.162) ale při prvním spuštění (instalace systému) se hned sekl.
I po obnově systému z eRecovery se seká pravidelně několikrát za den. Už putuje do servisu.
Důvěra v Acer je pryč, mám ale vůbec nějakou jinou možnost když nechci dát víc než 20.000 s daní?
Kromě slušné výbavy jsem chtěl sedmnáctku display, numpad. Přenositelnost není důležitá. Pomůžete?
Konfigurace ACER Aspire 7530G je:
17'' WXGA TFT 1440x900 16:10
AMD Turion 64 X2 DualCore RM70
S-ATA 320GB, 5400RPM
DDR II 3GB
NVIDIA GeFORCE 9300M-GS 256MB
8xDVD SuperMulti
Modem 56K ITU V.92
802.11bg WiFi
BlueTooth 2.0
čtečka SD,MMC, MS, MS-Pro, xD
HDMI, S-PDIF, RJ-45, RJ11, Ext VGA, CIR, 4x USB
Dolby surround 5.1, "subwoofer"
Díky.
I po obnově systému z eRecovery se seká pravidelně několikrát za den. Už putuje do servisu.
Důvěra v Acer je pryč, mám ale vůbec nějakou jinou možnost když nechci dát víc než 20.000 s daní?
Kromě slušné výbavy jsem chtěl sedmnáctku display, numpad. Přenositelnost není důležitá. Pomůžete?
Konfigurace ACER Aspire 7530G je:
17'' WXGA TFT 1440x900 16:10
AMD Turion 64 X2 DualCore RM70
S-ATA 320GB, 5400RPM
DDR II 3GB
NVIDIA GeFORCE 9300M-GS 256MB
8xDVD SuperMulti
Modem 56K ITU V.92
802.11bg WiFi
BlueTooth 2.0
čtečka SD,MMC, MS, MS-Pro, xD
HDMI, S-PDIF, RJ-45, RJ11, Ext VGA, CIR, 4x USB
Dolby surround 5.1, "subwoofer"
Díky.
funkčnost Acer Aspire 7530G
Kamao měl asi větší štěstí že notebook stihnul rychle vrátit. My jsme ho bohužel odeslali do Acer Servisu a musím říct že se člověk nestíhá divit. Již po třech dnech napsali, že je předán technikovi ( sláva ) a pak každý týden na tlf. odpovídali "čekáme na základní desku", čekáme na wifi kartu, čekáme na grafickou kartu .... a je to již víc jak měsíc a stále to ještě nedokázali opravit. To je teda kvalita servisu a výrobků! A navíc tvrdí že zákazník, který je podnikatelem nemá nárok na opravu do 30 dnů.
Tak pozor a už nikdy více ACER. Ani servisní středisko to neumí opravit
Zdenek
Tak pozor a už nikdy více ACER. Ani servisní středisko to neumí opravit

Zdenek
"A navíc tvrdí že zákazník, který je podnikatelem nemá nárok na opravu do 30 dnů"
- to je ale pravda, plati to jen pro fyzicke osoby, stejne jako povinna zaruka 2roky, atd...
takze jako podnikatel bych urcite bral business notebook a priplatil zaruku next businessday on-site (nasl.prac.den na miste u tebe)
- to je ale pravda, plati to jen pro fyzicke osoby, stejne jako povinna zaruka 2roky, atd...
takze jako podnikatel bych urcite bral business notebook a priplatil zaruku next businessday on-site (nasl.prac.den na miste u tebe)
kazdy velky byk byl jednou tele
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro
toto tvrzení používají obchodníci
Ale právníci mají jiný názor, viz:
http://www.epravo.cz/top/clanky/ochrana ... 55296.html
http://www.epravo.cz/top/clanky/ochrana ... 55296.html
sorry
Byl jsi moc rychlej, a já tam dal špatnej odkaz o článek vedle:-( už je upravenej a správnej je i tento.
http://www.epravo.cz/top/clanky/ochrana ... 55296.html
Jo a k tomu střepu nejedná se o nic jiného než to o čem bylo toto forum, tedy Aspire 7530G-703G32MI, i když ten střep - to pasuje
http://www.epravo.cz/top/clanky/ochrana ... 55296.html
Jo a k tomu střepu nejedná se o nic jiného než to o čem bylo toto forum, tedy Aspire 7530G-703G32MI, i když ten střep - to pasuje

No,celý problém je myšlen tak,že když si koupíš notebook jako právnická osoba do kanceláře,nesmíš ho používat na podnikání,nesměl bys na něm ani napsat mail který souvisí s konáním firmy. Má ho pan šéf v kanclu jen na hraní?
...deně tady čteš,jak si mladí kluci a studenti/holky prominou/ kupují třeba Dell kvůli super servisu,resp.dokupujou záruky NBD.Jde se jen divit že firma neudělá takovou základní věc a spoléhá na známého na recepci Aceru,že reklamaci promptně vyřídí
...deně tady čteš,jak si mladí kluci a studenti/holky prominou/ kupují třeba Dell kvůli super servisu,resp.dokupujou záruky NBD.Jde se jen divit že firma neudělá takovou základní věc a spoléhá na známého na recepci Aceru,že reklamaci promptně vyřídí
ACER Aspire 7730G-734G32MN / Prodáno
není tomu tak
Po pravdě mě tento výklad také napadl, ale bylo mi vysvětleno ( právníkem ) že tím je myšleno podnikání ve smyslu "prodej tohoto notebooku". Tím že na něm píšu dopis, jsem uživatel / spotřebitel.
Sorry ale kdyby vyřídli opravu do 30 dnů, budiž, ale co tedy mám očekávat - že jako za dva roky napíšou " dokázali jsme to"
Po pravdě je mi jedno jestli je to pro firmu nebo osobu, kdybych byl student a našetřil na NB a měl ho nechat x měsíců někde ležet ... to by ti přišlo v pohodě? Navíc o jakém známém to píšeš, nějak mi asi chybí souvislosti.
Sorry ale kdyby vyřídli opravu do 30 dnů, budiž, ale co tedy mám očekávat - že jako za dva roky napíšou " dokázali jsme to"

Po pravdě je mi jedno jestli je to pro firmu nebo osobu, kdybych byl student a našetřil na NB a měl ho nechat x měsíců někde ležet ... to by ti přišlo v pohodě? Navíc o jakém známém to píšeš, nějak mi asi chybí souvislosti.
s tím známým to byla hypotéza...právník ti řekl kravinu,resp.nesmysl,to nemá cenu řešit a nemá to žádnou logiku,pošli ho studovat,prodejci o téhle mezere v zákoně vědí,proto si píšou do podmínek zmiňované a to že osoba kupující tovar s Ičem na kupním dokladu je považováná...atd.Když budeš trvat na svém,aby ti změnili kupní podmínky,tak ti řeknou že nemají takovou možnost a nic ti neprodají.Nazveme to diskriminace,ale neuděláš s tím nic...a to s tou délkou reklamace-o tu dobu se ti prodlouží reklamační období
a nechtěj se se mnou přít o tom na co smíš nebo nesmíš notes používat. Studen si ho koupí za vlastní a firma/sice taky/ta ho dá do odpisů,pokud ho používá k podnikání. Snad každý zákon se dá obejít nebo spochybnit,prodejci se jen snaží využít každé mezery přesně tak,jako každý
a nechtěj se se mnou přít o tom na co smíš nebo nesmíš notes používat. Studen si ho koupí za vlastní a firma/sice taky/ta ho dá do odpisů,pokud ho používá k podnikání. Snad každý zákon se dá obejít nebo spochybnit,prodejci se jen snaží využít každé mezery přesně tak,jako každý
Naposledy upravil(a) Gogo dne 06 lis 2008 13:59, celkem upraveno 1 x.
ACER Aspire 7730G-734G32MN / Prodáno
nemáš pravdu
Naštěstí nemáš pravdu a onen pán co psal ten článek studoval dobře. Acer servis si to přečetl a před chvílí zareagoval slovy: " Omlouváme se ... posíláme nový kus.
Takže snad to bude používat víc lidí a oni přestanou zneužívat neznalost lidí
Jen doufám že tento bude fungovat
Takže snad to bude používat víc lidí a oni přestanou zneužívat neznalost lidí

Jen doufám že tento bude fungovat

neřešil jsem 30tidení lhůtu,na tu ma snad nárok každý,tak pokud nebyli schopni opravit to do měsíce,tak poslali nový kus. Na Acer ale nenadávej,jako jeden z mála výrobců poskytuje dvouletou záruku právnickým osobám. Zkus si po roku a půl nárokovat vrácení peněz od Lenova,že máš na to jako spotřebitel nárok,to se zasmějeme
v půl jedné si si začal stěžovat,vr dvě už máš slíbený nový notes,tomu se řekne výkon /nic ve zlém/,měl bys ale odvolat tu frázi "už nikdy více Acer"
v půl jedné si si začal stěžovat,vr dvě už máš slíbený nový notes,tomu se řekne výkon /nic ve zlém/,měl bys ale odvolat tu frázi "už nikdy více Acer"

ACER Aspire 7730G-734G32MN / Prodáno
30
No ale když se koukneš do průběhu diskuse tak to co jsem komentoval bylo právě, že Acer servis odmítl uznat 30 denní nárok na opravu a to že novej notebook ( reklamován byl ani ne měsíc po prodeji ) neumí do 30 dnů opravit.
Zpět na „Jaký vybrat notebook“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: YandexBot a 28 hostů