Koupil jsem si nový dv5-1040 a chtěl bych se zeptat, jak bych měl/mohl řešit tyto situace:
- Zjistil jsem, že na černé obrazovce jde vidět světlý flek velikosti CD nalevo od středu. Je to na reklamaci/máte zkušenosti?
- Notebook mi docela nepříjemně píská. Není to z reproduktorů, nemyslím ani žádný jiný zvuk, který normálně vydává nějaká komponenta, např. HDD, vypalovačka, větrák. Vypadá to jako nekvalitní kondenzátory nebo cívky. Je to takové popískáváví docela vysoké frekvence a je to slyšet v tiché místnosti klidně i na 3 metry. Je to na reklamaci/máte zkušenosti?
- Při stahování HP aktualizací přes ten jejich soft mi to nabídlo aktualizaci grafiky, tak jsem to stáhl(tuším přes 100MB) a vždy to po stažení 100% nahlásilo, že se stala chyba, že to mám později zkusit znova. Zkoušel jsem to několikkrát a pořad to samé. Stáhl jsem i nejnovějsí verzi toho softu z HP a pořád to samé. Máte s tím zkušenosti?
- Kupoval jsem ho přes ITLEVNE.cz a přišel mi bez originál HP záručního listu a bez jakéhokoliv CD, je to tak normální? Zaruční list od ITLEVNE mám, stačí mi to na reklamaci kdekoliv v autorizavaném servisu HP?
- Nevíte o nějakém emailu od HP, kam bych mohl třeba tyhle dotazy poslat?
Děkuji předem za odpovědi,
Mikki