Zdravím všechny,
Po pečlivém zvážení pro a proti jsem si 3.9.2008 koupil tento notebook se slovy "toshiba je kvalita". Od té doby jsem změnil názor. Hned druhý den putoval do servisu, protože mu nefungovala zvuková karta. V servisu byl až do 3.10., přece se nebudou namáhat, když mají času dost.
Když jsem si ho vyzvednul tak jsem nevěřil vlastním očím, na krytu displaye byl vryp jako kráva asi (5×1×1 mm). Po asi 20ti minutovém hádání mi vystavili servisní doklad, že si můžu přijít do měsíce pro nový rámeček na display (výměna na počkání). Samozřejmě zase využili 30ti denní reklamační dobu.
Aby to nebylo málo, v průběhu října jsem zjistil že mi nefunguje jedno USB (jenom nabíjí, přeinstalování OS nepomáhá...). Ale nechtěl jsem být zase bez noťasu, a stejně potřebuju maximálně 2 nebo 3 USB zaráz.
Od té doby měl celkem stabilizovanej stav, ikdyž trvá 3,5 minut než z vypnutého stavu naběhne a můžu na něm pracovat. Postupně sem si ale začal všímat jistých problémů, nevím jestli je to toshibou nebo vistama, ale při ukončení nejakýho programu se všechny spuštěné znovu vykreslujou (to trvá asi 7 sekund). Celkem sem si ale začal zvykat že to asi budu muset nějak s ním dožít.
Co mě však dorazilo bylo, když mi při psaní v PSPadu najednou z ničeho nic přestaly svítit 2 pixely na displayi. PROSTĚ JE TAM TMA!
Já ten notebook používám na školu, ale především na shlédnutí filmů.
I když jsou to jen 2 pixely tak mě totálně s**(sprostý slovo) !!
Já jsem si koupil ten notebook proto, abych ho používal a né proto, abych s ním lítal po servisech.
Chtěl bych se tedy zeptat jestli nemáte náhodou někdo zkušenosti s reklamací vady displaye a jaká je tolerance vadných bodů
Možná touto větou tady na fóru urazím pár lidí, ale: "Se zkušenostmi u Aceru a taky jejich servisem řadím Toshibu někde hluboko pod Acer!"
Toshiba A300-146 pořád jenom problémy!
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 5
- Registrován: 04 zář 2008 19:31
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 5
- Registrován: 04 zář 2008 19:31
...s tím USB to půjdu reklamovat až po vánocích, a marně doufám že vezmou i to LCD. Celkem mě to štve, protože při filmech jsou i ty dva pixely poznat
Ale mám se líp jak kámoš ten má Fujitsu a téměř uprostřed displaye má zářivě bílej jeden pixel už od koupi a o reklamaci se s ním nechtěli bavit, ikdyž tam byl jěště ten den co ho koupil.
Ale mám se líp jak kámoš ten má Fujitsu a téměř uprostřed displaye má zářivě bílej jeden pixel už od koupi a o reklamaci se s ním nechtěli bavit, ikdyž tam byl jěště ten den co ho koupil.
Mam dva roky stary notebook Toshiba a se zadnym jinym jsem nebyl tak spokojeny jako s timto,ktery mam i zaroven v podpisu.
HP ProBook 470 - Windows 11 Pro - 512GB SSD, 2TB HDD, 16GB RAM, Intel Core i7
Lenovo Thinkpad T430s - Windows 11 Pro - 512GB SSD, 1TB HDD, 8GB RAM, Intel Core i3
Lenovo Thinkpad T420 - Windows 11 Pro - 512GB SSD, 1TB HDD, 8GB RAM, Intel Core i5
Lenovo Thinkpad T430s - Windows 11 Pro - 512GB SSD, 1TB HDD, 8GB RAM, Intel Core i3
Lenovo Thinkpad T420 - Windows 11 Pro - 512GB SSD, 1TB HDD, 8GB RAM, Intel Core i5
Tak zaprve tie notebooky nevyraba toshiba ale len predava pod svojou znackou ako aj iny vyrobcovia vid. http://notebook.cz/clanky/ostatni/2008/ ... as-notebok .Original toshibacke notebooky su TECRY, PORTEGE ale urcite nie SATELLITE .
Zadruhe ja som si pred vianocami kupil tiez toshibu A300 ale na druhy den som ju kvôli vyrobnej chybe vratil a kupil som si Fujitsu Siemens, nebudem tu nikde pisat ze Fujitsu Siemens "vyraba"(spravne predava pod svojou znackou) super kvalitne notebooky ale viem co servisujem a na zaklade toho som si bez obav kupil vopred vyhliadnuty model ktory aj nasledne splnil moje ocakavania .
Z toho dôvodu ze pre TOSHIBU tie notebooky vyraba ODM vyrobca na Taiwane tak by som kupu chybneho kusu nedaval tak uplne za vinu len Toshibe nakolko sa A300 predavaju fakt hodne a nestava sa casto ze sa narazi na chybny kus .
Ja osobne nebudem nikomu radit co si ma kupovat ked sa ma nejaky znamy aj spyta ze ake notebooky sa nekazia tak mu poviem ze detske z hrackarstva nakolko nic a nikdo nieje bezchybny a ked teda niekdo chce spolahlivy notebook a nezalezi mu moc na financiach tak odporucam DELL nakolko v zaklade maju povecsine On-Site servis takze nevidim v tom problem .
Treti a posledny bod by som len pripomenul ze kupou notebooku bez specialnych foriem servisu zakaznik musi pocitat s tym ze notebook môze byt v servise naozaj do tych 30dni .V pripade ze niekdo nieje s dlzkou servisu spokojny tak prosim - dokupit On Site servis .
Keby ste vedeli co mam ja teraz vsetko na servise tak tiez tie notebooky neviem opravovat vsetky do tyzdna a zo vsetkeho najviac milujem zakaznikov ktory maju notebook za 20 000 a po dvoch tyzdnoch zavolaju ze preco to este nieje opravene no tak smola - ja som mal NOKIU v servise presne 29 dni v decembri takze v tomto obdobi maju technici v servisoch co robit aby stihali terminy
Zadruhe ja som si pred vianocami kupil tiez toshibu A300 ale na druhy den som ju kvôli vyrobnej chybe vratil a kupil som si Fujitsu Siemens, nebudem tu nikde pisat ze Fujitsu Siemens "vyraba"(spravne predava pod svojou znackou) super kvalitne notebooky ale viem co servisujem a na zaklade toho som si bez obav kupil vopred vyhliadnuty model ktory aj nasledne splnil moje ocakavania .
Z toho dôvodu ze pre TOSHIBU tie notebooky vyraba ODM vyrobca na Taiwane tak by som kupu chybneho kusu nedaval tak uplne za vinu len Toshibe nakolko sa A300 predavaju fakt hodne a nestava sa casto ze sa narazi na chybny kus .
Ja osobne nebudem nikomu radit co si ma kupovat ked sa ma nejaky znamy aj spyta ze ake notebooky sa nekazia tak mu poviem ze detske z hrackarstva nakolko nic a nikdo nieje bezchybny a ked teda niekdo chce spolahlivy notebook a nezalezi mu moc na financiach tak odporucam DELL nakolko v zaklade maju povecsine On-Site servis takze nevidim v tom problem .
Treti a posledny bod by som len pripomenul ze kupou notebooku bez specialnych foriem servisu zakaznik musi pocitat s tym ze notebook môze byt v servise naozaj do tych 30dni .V pripade ze niekdo nieje s dlzkou servisu spokojny tak prosim - dokupit On Site servis .
Keby ste vedeli co mam ja teraz vsetko na servise tak tiez tie notebooky neviem opravovat vsetky do tyzdna a zo vsetkeho najviac milujem zakaznikov ktory maju notebook za 20 000 a po dvoch tyzdnoch zavolaju ze preco to este nieje opravene no tak smola - ja som mal NOKIU v servise presne 29 dni v decembri takze v tomto obdobi maju technici v servisoch co robit aby stihali terminy
ThinkPad T420@i7 16GBRAM + ThinkPad Tablet 64GB + ThinkPad X220@i7 8GBRAM .
Think service engineer .
Think service engineer .
Zpět na „notebooky Dynabook (dříve Toshiba)“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů