Aspire Aspire 6930G-844G64MN - rozbalení
-
- občas něco napíše
Aspire Aspire 6930G-844G64MN - rozbalení
Dobrý den,
vcera jsem zakoupil Aspire 6930G-844G64MN a kdyz jsem doma zacal rozbalovat uz mi prislo divne, ze po vyndani z papundekloveho ochranneho obalu je original krabice Acer rozpecetena (prerizla prelepka otvirani). Po nainstalovani ktere probehlo vporadku jsem jsem otevrel mechaniku a v ni bylo vypalovaci DVD Emgeton. Pohledem vypada, ze na nem neco je, ale po vlozeni do mechaniky se jevi jako ciste. Po par hodinach jsem nasel na displeji vadny pixel (stale sviti cervene). Suma sumarum mi vychazi, ze mi prodejce prodal neco, co mu jiny vratil. Muze mi nekdo osvetlit, jestli to je nebo neni vporadku ... DVD v mechanice.
P.S. Baterie byla vlozena do NB ... to by taky nemelo byt, ne?
Dekuji za odpovedi
vcera jsem zakoupil Aspire 6930G-844G64MN a kdyz jsem doma zacal rozbalovat uz mi prislo divne, ze po vyndani z papundekloveho ochranneho obalu je original krabice Acer rozpecetena (prerizla prelepka otvirani). Po nainstalovani ktere probehlo vporadku jsem jsem otevrel mechaniku a v ni bylo vypalovaci DVD Emgeton. Pohledem vypada, ze na nem neco je, ale po vlozeni do mechaniky se jevi jako ciste. Po par hodinach jsem nasel na displeji vadny pixel (stale sviti cervene). Suma sumarum mi vychazi, ze mi prodejce prodal neco, co mu jiny vratil. Muze mi nekdo osvetlit, jestli to je nebo neni vporadku ... DVD v mechanice.
P.S. Baterie byla vlozena do NB ... to by taky nemelo byt, ne?
Dekuji za odpovedi
-
- občas něco napíše
-
- občas něco napíše
NB
Jaký je ten notebook? Kvalitní materiál?
-
- občas něco napíše
Re: NB
Nejezchlebicek píše:Jaký je ten notebook? Kvalitní materiál?
Vse mi prijde ok. Co se tyce vykonu: Call of Duty 5 temer na plne detaily, FPS jsem jsem nemeril, ale je to plynule. Akorat me mate, ze Firefox se startuje cca 10 sec. ... ale to je mozna Avastem.
-
- občas něco napíše
marCZous33 píše:Nejezchlebicek píše:Jaký je ten notebook? Kvalitní materiál?