záruka 3 roky on-site

notebooky Acer (Aspire, TravelMate) a vše kolem
marian_m
občas něco napíše
Příspěvky: 94
Registrován: 06 úno 2007 14:34

záruka 3 roky on-site

Příspěvekod marian_m » 15 srp 2009 18:44

Chcel by som sa vás popýtať na skúsenosti s rozšírením záruky notebooku na 3 roky on-site. Aké sú vaše skúsenosti, ako to v reále funguje (v čechách či na slovensku). Zatiaľ som mal dva travelmaty, plánujem nákup nového (tm7730G s GeForce 9600M GT), párkrát som už musel niektoré menšie problémy riešiť cez servis, a vždy ma to stálo niekoľko týždňov. naozaj je to servis do 24 hodín?

Ďakujem za vaše odpovede.
Acer TravelMate 7730G / 17" WXGA+ / Core 2 Duo P8700 2.53GHz / NVidia GeForce CUDA 9600M-GT 512MB / 2x2048MB DDR2 / 500GB 5400rpm 2,5'' SATA + 160GB 7200rpm 2,5'' SATA / DVD Super Multi / 802.11a/b/g / 0.3DV CrystalEye / BT / Vista Business sp2

Gogo
guru
Příspěvky: 3904
Registrován: 17 kvě 2007 20:59
Bydliště: Brno

Příspěvekod Gogo » 15 srp 2009 18:56

neznám tady nikoho kdo má na Acer přikoupenou tuto záruku, podle prohlášení je doba odezvy následující pracovní den do 14:00, okud není dodržena a není domluveno jinak, máš právo stěžovat si na nedodržení smlouvy o záruce a kompenzaci, jak to ale probíhá v reálu, to ti tady nikdo asi neřekne/sám bych byl zvědavý :lol: /
ACER Aspire 7730G-734G32MN / Prodáno

kvakunek
guru
Příspěvky: 566
Registrován: 25 pro 2008 17:40

Příspěvekod kvakunek » 16 srp 2009 10:55

taky jsem o této záruce pomýšlel,jelikož by mi přišla vhod,ale nevím jestli je garantovaný do druhého dne výjezd technika a oprava zároveň nebo jenom výjezd technika a oprava třeba až za pár dní
ACER Aspire 6920G-582G32MN

Gogo
guru
Příspěvky: 3904
Registrován: 17 kvě 2007 20:59
Bydliště: Brno

Příspěvekod Gogo » 16 srp 2009 10:59

technik ví kvůli čemu jede k zálazníkovi, pokud se nevyskytně další závada se kterou nikdo nepočítal, neměl by být problém
ACER Aspire 7730G-734G32MN / Prodáno

Tziky
guru
Příspěvky: 1694
Registrován: 04 zář 2007 21:23

Příspěvekod Tziky » 16 srp 2009 12:17

kvakunek píše:taky jsem o této záruce pomýšlel,jelikož by mi přišla vhod,ale nevím jestli je garantovaný do druhého dne výjezd technika a oprava zároveň nebo jenom výjezd technika a oprava třeba až za pár dní


Tak mělo by to být stejné jako u Dellu, ne??? Zavoláš, popíšeš, přijede opraví....
MSI GT735

Ghost
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7536
Registrován: 25 říj 2006 12:27
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Ghost » 17 srp 2009 09:59

kvakunek píše:taky jsem o této záruce pomýšlel,jelikož by mi přišla vhod,ale nevím jestli je garantovaný do druhého dne výjezd technika a oprava zároveň nebo jenom výjezd technika a oprava třeba až za pár dní

garantovany je len vyjazd technika, nie ukoncenie opravy. aj to mozno len do urcitej vzdialenosti od servisneho strediska.

ukoncenie opravy NBD maju zatial len Dell a Fujitsu (Lifebook, Celsius rady) a podla Ceca uz aj niektore NBD service packy pre business HP.
Predator 15, MBP 13 Early 2015, T410, Apple iPad 9.7 (2018), Kindle Fire HD 8


Zpět na „notebooky Acer“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 hostů