Problém s notebookem R500

notebooky Lenovo (IBM, ThinkPad, Lenovo 3000) a vše kolem
Malirka
občas něco napíše
Příspěvky: 23
Registrován: 01 led 2009 09:59

Problém s notebookem R500

Příspěvekod Malirka » 30 led 2010 20:05

Ahoj.Mám přesně rok notebook Lenovo R500. Už jsem ho měla třikrát v servisu v prodejně kde jsem ho kupovala a jednou se notes posílal do servisu do firmy Lenova do Prahy. Už nevím co s tím.Oni to opraví..přijdu domů a zase to blbne. Např. mi nedávno vyměnili základní desku a druhý den to zase blbne. Když ho zapnu a načítá se ty všechny programy (Plocha), tak se tam objeví tabulka a tam: Inicializace knihovny DLL se nezdařila a Windows se vypíná.....takže nemohu nic dělat. Dříve se mi tam objevovala modrá obrazovka s chybou tzv. SMRT....a nevím co dál a proč mi tohleto zase hlásí když mi měnili celou zákl. desku??
Prosím poraďte

Michal27
zlobivá kočička
Příspěvky: 3172
Registrován: 25 lis 2006 15:51

Příspěvekod Michal27 » 30 led 2010 20:10

Ja bych maznul windowsy a nahral nove....
Apple MacBook Pro 13" Retina - Late 2012

lukycrust
guru
Příspěvky: 743
Registrován: 24 dub 2008 08:33
Bydliště: Vranov n/T

Příspěvekod lukycrust » 31 led 2010 13:37

to by som urobil aj ja,nech vieš že to windowsami poprípadne nieje...
Lenovo ThinkPad R500(intelGMA) + Advanced MiniDock
HP EliteBook 8540p(3y NBD) + HP Advanced Docking Station

Malirka
občas něco napíše
Příspěvky: 23
Registrován: 01 led 2009 09:59

Příspěvekod Malirka » 31 led 2010 14:01

Ale, to se už dělalo asi 4krát. A stále to zlobí

alfah4ns
guru
Příspěvky: 7116
Registrován: 05 kvě 2007 15:55
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod alfah4ns » 31 led 2010 14:30

asi jsi měla smůlu na kus.
takže 4tá závada, požadovat vrácení peněz, koupit nový stroj.
(pokud jsi to kupovala jako fyzická osoba)
kazdy velky byk byl jednou tele
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro

lukycrust
guru
Příspěvky: 743
Registrován: 24 dub 2008 08:33
Bydliště: Vranov n/T

Příspěvekod lukycrust » 31 led 2010 14:56

tak,tak..nieje nad čím rozmýšľať....
a postup ako písal alfah4ns...
Lenovo ThinkPad R500(intelGMA) + Advanced MiniDock
HP EliteBook 8540p(3y NBD) + HP Advanced Docking Station

Michal27
zlobivá kočička
Příspěvky: 3172
Registrován: 25 lis 2006 15:51

Příspěvekod Michal27 » 31 led 2010 14:56

Jeste otazka, jestli se zkouselo vice verzi winu, nebo jestli je to fut jedna a ta sama verze.... Ale 4ta reklamace a penize zpet je asi nejlepsi reseni...
Apple MacBook Pro 13" Retina - Late 2012

Malirka
občas něco napíše
Příspěvky: 23
Registrován: 01 led 2009 09:59

Příspěvekod Malirka » 31 led 2010 15:03

Ok. Zítra tam jdu..A kdzž tam jdu po čtvrté, myslíš že mi mohou vrátit ty peníze?Ani nevím když tam přijdu, tak jak to slušně říct.

sirius1983
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4680
Registrován: 24 úno 2007 19:59
Bydliště: Všude dobře tak co doma...

Příspěvekod sirius1983 » 31 led 2010 15:40

Musíš tam, ale přijít zase s nějakou závadou, pokud je ta závada čtvrtá nebo vícerá, tak musíš dopředu říci, že nechceš opravu, ale že odstupujeě od smlouvy. Pokud ti notebook ale už čtyřikát opravily a ty si teprve poté rozmyslíš, že bys raději peníze tak to nejde. Zkrátka tam musíš přijít s aktuální závadou.
T420, X31
Prosím, nepište mi soukromé dotazy, otázky patří veřejně na toto fórum.

chatumbabub
píše často
Příspěvky: 234
Registrován: 30 pro 2008 12:56

Příspěvekod chatumbabub » 01 úno 2010 12:10

presne tak, musis to rict dopredu. Oznam, ze pozadujes odstoupeni od kupni smlouvy.
ThinkPad T440s


Zpět na „notebooky Lenovo (dříve IBM)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host