Ahoj.Mám přesně rok notebook Lenovo R500. Už jsem ho měla třikrát v servisu v prodejně kde jsem ho kupovala a jednou se notes posílal do servisu do firmy Lenova do Prahy. Už nevím co s tím.Oni to opraví..přijdu domů a zase to blbne. Např. mi nedávno vyměnili základní desku a druhý den to zase blbne. Když ho zapnu a načítá se ty všechny programy (Plocha), tak se tam objeví tabulka a tam: Inicializace knihovny DLL se nezdařila a Windows se vypíná.....takže nemohu nic dělat. Dříve se mi tam objevovala modrá obrazovka s chybou tzv. SMRT....a nevím co dál a proč mi tohleto zase hlásí když mi měnili celou zákl. desku??
Prosím poraďte
Problém s notebookem R500
asi jsi měla smůlu na kus.
takže 4tá závada, požadovat vrácení peněz, koupit nový stroj.
(pokud jsi to kupovala jako fyzická osoba)
takže 4tá závada, požadovat vrácení peněz, koupit nový stroj.
(pokud jsi to kupovala jako fyzická osoba)
kazdy velky byk byl jednou tele
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro
-
- Moderátor
- Příspěvky: 4680
- Registrován: 24 úno 2007 19:59
- Bydliště: Všude dobře tak co doma...
Musíš tam, ale přijít zase s nějakou závadou, pokud je ta závada čtvrtá nebo vícerá, tak musíš dopředu říci, že nechceš opravu, ale že odstupujeě od smlouvy. Pokud ti notebook ale už čtyřikát opravily a ty si teprve poté rozmyslíš, že bys raději peníze tak to nejde. Zkrátka tam musíš přijít s aktuální závadou.
T420, X31
Prosím, nepište mi soukromé dotazy, otázky patří veřejně na toto fórum.
Prosím, nepište mi soukromé dotazy, otázky patří veřejně na toto fórum.
-
- píše často
- Příspěvky: 234
- Registrován: 30 pro 2008 12:56
Zpět na „notebooky Lenovo (dříve IBM)“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host