LENOVO THINKPAD SL510
LENOVO THINKPAD SL510
Dobrý den, potřeboval bych znát názor nějakého profíka na tenhle noťas http://www.alza.cz/lenovo-thinkpad-sl510-d147225.htm .Jsem student, takže by mu nemělo vadit přenášení.Hry nehraju a chtěl bych jej používat na nějaké to programování, Flash,Photoshop a občas nějaký ten filmek.To že je bez OS mi nevadí. Právě naopak mám totiž z minulého noťasu licenci na win XP takže mi příjde zbytečné kupovat nový operační systém. Ramky mi příjdou trošku slabší ale ty jdou lehce dokoupit tak v tom bych taky problém neviděl. Hlavně jsem se chtěl zeptat jestli mi bude na to co potřebuju stačit grafika a jestli má vůbec význam díky 800 MHz FSB zvětšovat ramky. Popřípadě jestli v něm vidíte ještě nějaký jiný problém. Předem děkuji za odpovědi 

ta licencia z minuleho notasu je OEM. tzn. je viazana na konkretny hardware toho notasu takze jednak je jej pouzitie na druhom notase nelegalne a ani ti na druhom notase nepojde aktivovat.
na to co si pisal vykonovo staci ale displej kvalitou na pracu s photoshopom moc vhodny nie je. za tu cenu ale notebook s dobrym displejom nenajdes.
na to co si pisal vykonovo staci ale displej kvalitou na pracu s photoshopom moc vhodny nie je. za tu cenu ale notebook s dobrym displejom nenajdes.
Predator 15, MBP 13 Early 2015, T410, Apple iPad 9.7 (2018), Kindle Fire HD 8
Nevím jak to je vlastně s XP, ale to samý jsem dávno udělal já a normálně kód šel přes ověření telefonátem i přes net a vše OK.
Jinak s Thinkpadem chybu neuděláš, ikdyž je to nižší řada.
Jinak s Thinkpadem chybu neuděláš, ikdyž je to nižší řada.
Lenovo Ideapad Y50 70 - Core i5 4210H, Geforce GTX 860M 4GB GDDR5
3DMark Fire Strike - 3519 Bodů
Huawei Ascend P6, Xiaomi Piston v2
3DMark Fire Strike - 3519 Bodů
Huawei Ascend P6, Xiaomi Piston v2
javak810i píše:Nevím jak to je vlastně s XP, ale to samý jsem dávno udělal já a normálně kód šel přes ověření telefonátem i přes net a vše OK.