Zdravím,
Jsem student SŠ, ale ve škole notebook nevyužiju, přesto si ho chci pořídit místo svojeho starého desktopu (+/- výměna komponent 9 !!! let stáří), který používám na čtení internetu a vybírání pošty, ale zabírá moc místa. Na hry mám nový desktop v bratrově pokoji, který zvládá hry více méně bez problému, takže kdybych si chtěl zahrát CoD 6 půjdu s ním tam a ne na notebook.
Takže moje požadavky:
1) výkon, který utáhne +/- nové hry aspoň na střední/nízké detaily (kdybch si náhodou chtěl s bratrem zahrát něco po laance)
2) zvládne starší hry jako WoWko, Warcraft 3, Battlefield 2, Need for Speed Most Wanted, Gothic 3/2...
3) výdrž aspoň 3 hodiny
4) měl by něco vydržet, přestože ho nebudu moc přenášet (po domě + v létě ven, maximálně ke kámošovi, do školy ne), takže radši ne nějaký Asus K-čkové řady co se mi rozdrobí cestou z obchodu
5) úhlopříčka +/- 15,6'
Využití: internet, office (ocenil bych numerickou klávesnici), video, starší hry (WoWko)
nejvíce mě zaujalo Lenovo g560:
http://www.alfacomp.cz/php/product.php? ... archType=1
které má ale celkem nic moc grafiku, no jsem ochotný to přežít, když vezmu v úvahu důvěru ve značku a s tím spojenou jistotu, že nb vydrží aspoň ty 2 roky (ale řek bych že i více)
mimo lenovo se mi líbí tahle Toshiba (Satelite L505-13D):
http://www.alfacomp.cz/php/product.php? ... 12K3000W7G
ale nevím ajk je na tom s grafikou ATI Mobility Radeon HD 5145 (512)
a neco se silnějíší grafikou Fujitsu Amilo Pi 3560:
http://www.alfacomp.cz/php/product.php? ... 12K3000TZQ
ale u tohohle nb se mi nelíbí moc desing a chybí mi numerická klávesnico, no nadruhou stranu má grafiku m240 a je nejlevnějíší (ale nemá nový i3 procesfor)
hm, tak jak mi poradíte? mám na výběr ještě tak měsíc a půl, jestli do té doby nic nevymyslím vezmu to Lenovo
předem díky za odpověď
NB okolo 17K,- (Lenovo g560?)
No nejdřív si musíš ujasnit ty priority. Píšeš že na něm nemusíš hrát nejnovější hry, ale i to že by sis dal rád s bráchou po lane COD6.