"Jistota opravy zdarma po dobu XX měsíců"
"Jistota opravy zdarma po dobu XX měsíců"
Zdravíčko, zajímalo by mě, jestli máte někdo zkušenosti s uplatňováním této záruky? Mám mít tuto "výhodu" po dobu 6 měsíců, takže by mě zajímalo, jestli to opravdu funguje. Stala se mi totiž nehoda a prorazil se mi kryt nad HDD,CPU atd... Kryt jsem sehnal nový, ale je tu problém, že defekt postihl i pasivní chlazení. Díky za reakce
[url]https://valid.x86.fr/na6qv4][img]https://valid.x86.fr/cache/banner/na6qv4-5.png[/img][/url]
Pro zájemce o tuto službu podám pár informací, které jsem dostal od pracovníků z firmy Fujitsu a Kapsch. Stačí nahlásit "havárii" notebooku na Fujitsu, které tuto situaci předá pojišťovně. Následně je sjednán odvoz do firmy Kapsch, která zajistí opravu. Díly a práce jsou zdarma, avšak je při převzetí notebooku zaplatit "administrativní poplatek 1190kč" za vyřízení pojistné události (pro slováky -> převedte si to na Eura, suma je stejná), nic jiného se neplatí a oprava může být drahá jak chce.
[url]https://valid.x86.fr/na6qv4][img]https://valid.x86.fr/cache/banner/na6qv4-5.png[/img][/url]
Zpět na „notebooky Fujitsu (dříve Fujitsu Siemens)“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů