Zdravím,
chtěl bych poprosit majitele IdeaPadů od Lenova aby poreferovali jak proběhla reklamace.
Pro mě je hodně důležité mít neustále notebook. Nemůžu čekat 14dní na vyřízení reklamace. Proto se prosím podělte o zkušenost, jak rychle vaše reklamace proběhla.
Předem děkuji
Vaše zkušenosti se záručním servisem Lenovo IdeaPadu?
Ahoj,
mě se začátkem června pod klávesnici dostalo pár kapek vody, klávesnice přestala fungovat, ale jinak vše bylo ok. 21.6. jsem ntb dala do obchodu, kde jsem ho koupila a oni říkali, že to bude normální oprava, ale na smlouvě bylo napsáno, do 30 dnů, tj. do 21.7. Tenkrát mi říkali, že ntb do týdne bude. Ale ejhle, najednou se čekalo na objednávku dílů 14 dní, pak měsíc, pak po termínu mi řekli(až jsem si na servisního technika obchodu zavolala), že ntb je v Polsku, že IdeaPady mi v ČR nikdo neopraví, protože žádná podpora IdeaPadů v ČR prostě neexistuje. Každý týden mi tvrdili, že do konce týdne už bude ntb opraven. Stále se nic nedělo, oznámili mi poté, že nová klávesnice není dostupná ve střední Evropě, tudíž se musí objednat z Ameriky. Jednání bylo a je hrozné. Ntb prochází všemi možnými testy šnečí rychlostí. Dnes jsem se dozvěděla, že nová klávesnice neprošla testy,-nefunguje, takže ji musejí vyměnit za novou, což bude trvat nejméně 14 dní. Je to už 2 měsíce a skoro 2 týdny, netuším, kdy ntb dostanu zpátky. Pokud bych chtěla opravu stornovat, musím platit storno poplatek (což dělá u mě konkrétně 31EUR)+poplatek za testování+poštovné
Pokud to vážně není nutné, nedělejte reklamaci...nedočkáte se...vážně, servis IdeaPadů je nejpříšernější, s jakým jsem se kdy setkala
mě se začátkem června pod klávesnici dostalo pár kapek vody, klávesnice přestala fungovat, ale jinak vše bylo ok. 21.6. jsem ntb dala do obchodu, kde jsem ho koupila a oni říkali, že to bude normální oprava, ale na smlouvě bylo napsáno, do 30 dnů, tj. do 21.7. Tenkrát mi říkali, že ntb do týdne bude. Ale ejhle, najednou se čekalo na objednávku dílů 14 dní, pak měsíc, pak po termínu mi řekli(až jsem si na servisního technika obchodu zavolala), že ntb je v Polsku, že IdeaPady mi v ČR nikdo neopraví, protože žádná podpora IdeaPadů v ČR prostě neexistuje. Každý týden mi tvrdili, že do konce týdne už bude ntb opraven. Stále se nic nedělo, oznámili mi poté, že nová klávesnice není dostupná ve střední Evropě, tudíž se musí objednat z Ameriky. Jednání bylo a je hrozné. Ntb prochází všemi možnými testy šnečí rychlostí. Dnes jsem se dozvěděla, že nová klávesnice neprošla testy,-nefunguje, takže ji musejí vyměnit za novou, což bude trvat nejméně 14 dní. Je to už 2 měsíce a skoro 2 týdny, netuším, kdy ntb dostanu zpátky. Pokud bych chtěla opravu stornovat, musím platit storno poplatek (což dělá u mě konkrétně 31EUR)+poplatek za testování+poštovné
Pokud to vážně není nutné, nedělejte reklamaci...nedočkáte se...vážně, servis IdeaPadů je nejpříšernější, s jakým jsem se kdy setkala
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
Pokud to nemáš na firmu, můžeš žádat odstoupení od smlouvy, protože nedodrželi dobu opravy do 30 dnů. Pokud jsi tak neučinila, děláš chybu.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Zpět na „notebooky Lenovo (dříve IBM)“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti