Ahoj,
včera mi na stránce, kde si můžu kontrolovat stav reklamace, napsali : Waiting-[WF7] Wait for Customer Confirmation-CB
Vzápětí jsem tam volal a řekli mi, že je to třetí reklamace a že ta hláška se týká vrácení peněz.
Nevíte jak se postupuje dál? Nemáte někdo zkušenost od Asusu s vrácením peněz? Jak dlouho to trvá, jakým stylem to probíhá atd.?
Díky.
Doba vrácení peněz
Asus peniaze nevracia, to robi predjca, na slovensku sa mi notebook vratil z opravy stym ze potvrdili tretiu rovnaku chybu grafickej karty, zaniesol som to predajcovi a ten mi vystavil dobropis a vratil peniaze , v MSI to funguje tak ze servis si necha notebook useba, posle ti servisny protokol ze je schvaleny dobropis, stym protokolom pojdes k predajcovi, ten si tie veci nasledne overi u svojeho dodavatela ci je tam dobropis a potom ti vrati peniaze .
Z tej hlasky som pochopil asi tolko ze ta mali kontaktovat emailom stym ci chces opravu alebo dobropis ty im odpises a potom jedna z tych dvoch moznosti vyssie by mala nastat .
Z tej hlasky som pochopil asi tolko ze ta mali kontaktovat emailom stym ci chces opravu alebo dobropis ty im odpises a potom jedna z tych dvoch moznosti vyssie by mala nastat .
ThinkPad T420@i7 16GBRAM + ThinkPad Tablet 64GB + ThinkPad X220@i7 8GBRAM .
Think service engineer .
Think service engineer .
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů