Mám notebook Lenovo IdeaPad Y560. Před týdnem mě během hraní sám od sebe vypl, monitor probleskl a už jsem ho nenastartoval. Odeslal jsem tedy nota na reklamaci a třetí den mi přišla zpráva, že na uvedenou závadu se nevztahuje záruka. Nebylo ve zprávě řečeno o jakou závadu se jedná. Při telefonátu mi bylo řečeno, že počítač byl politý. (!!!)
Vyžádal jsem si fotky z dne otevření krabice a přišli mě fotky krabice z dnešního dne a čas byl deset minut po telefonátu (!!!)
Musím podotknout, že jsem notebook nikdy nepolil a za celou dobu ho udržoval v čistém stavu. Při hovoru s asistentkou jsem se marně snažil vysvětlit, že nejmladšímu členu rodiny je 19 let (Já), na návštěvě nikdo nebyl a jediný živý tvor je maximálně Begónie za oknem.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Přesto jsem byl třikrát za sebou dotázán, zda nemám zvíře či mladšího člena rodiny.
Není to můj první not, ale s takovýmto neprofesionálním jednáním jsem se ještě v životě nesetkal.
Máte někdo obdobné zkušenosti se servisem Lenovo?
Update: Po třech dnech si stále stojí za svým, chtějí za opravu peníze (15000 Kč) a při požadování vysvětlení a zavolání nadřízeného se operátorka chovala odmítavě a třískla s telefonem....