Okey lidi. Potřebuju radu. Nečekaně si chci koupit notebook. Pohodlnější by bylo koupit z Česka, ale nebráním se koupi z ciziny. Tak jako první možnost mě napadá Amerika. Dále bych volil už lepší značky typu HP, Sony, Dell, Lenovo, MSI, a tak podobně. Chci kupovat kolem léta, tak uvažuju jestli se teda nedostane něco použitelnéo ještě k nám. To ještě uvidím.
Moje požadavky jsou bohužel nesplnitelné, tak chci vybrat co nejlepší kompromis.
Velikost nejspíše 15. Menší by možná nevadila ale větší ne. Jelikož jsem student a počítám s tím, že ještě chvíli student budu, tak budu notebook přenášet, což bude chtít pevnější konstrukci (jelikož notebook budu mít v nějaké brašně, tak tuhle vlastnost můžu odsunout až do pozadí), dále výdrž na baterii, což bych chtěl co největší (Ideální by by byla asi Nvidii s Optimusem, ale ATI nevadí), teď něco co se bude vylučovat s minulou vlastností. Výkon. Takže klasické dvě věci co se bijou. Docela bych si zahrál i ty novější hry, když se k nim přez učení dostanu. Nemusí to být na plné rozlišení a detaily, ale tak aby se na to dalo koukat a hrát, takže asi procesor i5 a radši už Sandy Brdge. Dále snad už jen přání, které nemusí být vyslyšeny. Pokud možno HDD s 7200RPM, ať je tichý a ať se moc nepřehřívá. Do klína si topit nepotřebuju. A taky bych chtěl ať trochu vypadá k světu. Vím, že to je docela rozmar, ale černou hranatou placku bych nechtěl. Za ty peníze by mohl být už trochu pohledný.
Tak teď už konkrétněji. Docela se mi líbí Pavilliony od HP. Hlavně vzhledově. To sice není nějaký moc logcký faktor, ale když jsem se koukl na Americký web Hp, tak při dobré konfiguraci je i výkonově fajn. (i5 - 2520M, Ati 6770M, 6GB Ram, HDD 640GB 7200RPM, výdrž okolo 5 hoď. - cena lehce přez 1000 dolarů) Tohle je asi nejvážnější kandidát. Cena super, ale počítám, že při různých přirážkách stoupne. Navíc jsem moc nepobral tu jejich záruku. Asi je jenom pro Ameriku.