Levný 13ti palcový notebook dostatečné kvality

Jaký koupit notebook? ... vybrat ten nebo onen? ... to jsou časté dotazy mnoha lidí, kteří vybírají nový nebo použitý notebook ... zde se mohou vzájěmně radit
BigBear

Levný 13ti palcový notebook dostatečné kvality

Příspěvekod BigBear » 21 črc 2011 13:21

Ahojte, jsem student informatiky a chci si koupit nový notebook. Nemám na drahý a do teď jsem mělněkolik let, pro mě excelentní a plně dostačující, ACER Extensa 5220, který vydržel co mohl, ale teď už se odebírá do věčných lovišť. Rád bych, aby měl rozumnou výdrž a proto se chci uchýlit k menšímu displeji, zároveň ale potřebuji programovat a vyvýjet weby a proto nemůže být zase moc malý. Ideální je tedy 13,3 palců. Cestuji z Olomouce do Ostravy a bydlím na dědině, takže občas sedávám venku, proto chci zvolit matný displej. Jsem student, takže bych se rád držel při zemi a to co nejblíže 10000Kč. Vím, že se sem nevejdu, ale jak jsem řekl - co nejblíže. Který nb z těchto dvou je lepší a proč? Mám zvolit jiný? (Prosím respektujte mé tři požadavky).
http://www.mironet.cz/dell-vostro-v130- ... +dp119186/
http://www.mironet.cz/hp-probook-4320s- ... +dp118443/

Was3k
guru
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Was3k » 21 črc 2011 13:25

Na tvém místě bych buď počkal na lenovo ThinkPad EDGE E320 nebo bych šel do HP Probook 4330s http://notebook.cz/clanky/recenze-noteb ... book-4330s v základní konfiguraci.

BigBear

Příspěvekod BigBear » 21 črc 2011 13:32

Oki, o Probooku 4330s pouvazuji - proc je vlastne o tolik lepsi, nez 4320s? A nevis, kdy ma prijit k nam na trh ten ThinkPad a jaka je jeho predpokladana cena?

Darkhunter
píše často

Příspěvekod Darkhunter » 21 črc 2011 13:55

co třebas tento ? :) výdrž dobrá, ale nevím jak je to s kvalitou http://www.alfacomp.cz/php/product.php? ... 1ZU0CD16H8