12" nebo 13" na VŠ a práci okolo 10 000,-

Jaký koupit notebook? ... vybrat ten nebo onen? ... to jsou časté dotazy mnoha lidí, kteří vybírají nový nebo použitý notebook ... zde se mohou vzájěmně radit
EL_W

12" nebo 13" na VŠ a práci okolo 10 000,-

Příspěvekod EL_W » 03 zář 2011 14:52

Studuju 2 VŠ a ne všude je možné připojit notebook do zásuvky, takže z toho plyne první požadavek, vysoká výdrž.

Dál, jelikož potřebuju hodně jezdit tam a zpátky, tak chci něco menšího, než mojí starou, do křemíkovýho nebe odejduvší, patnáctipalcovou těžkotonážní krávu, takže další požadavek 12" nebo 13" a ideální by byl matný display, ale není nutností.

Využití:

práce
- programování (náročnější IDE jako Netbeans)
- hodně zlehka grafika (Photoshop)
kancelářská práce
internet
filmy

hry nejsou nutné, většinou nic nehraju, ale pokud by to případně při připojení do sítě něco nenáročnějšího zvládlo, byl by to vítaný bonus

Limitem je cena, a to zhruba 10 000 Kč, ale může být i trochu dražší, ale zase netoužím po vyhazování peněz zbytečně

Hledal jsem sám a v téhle kategorii mi příjdou vhodné leda
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=90136 Asus Eee PC 1215B nebo o něco dražší http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=95155 Lenovo ThinkPa​d Edge E325, takže pokud byste někdo doporučil jeden nebo druhý (včetně důvodu pro dané rozhodnutí), případně nějaký úplně jiný, byl bych vděčný

gersa
občas něco napíše

Příspěvekod gersa » 04 zář 2011 08:30

A co treba jeta X200? Vykonem a zpracovanim budes uplne nekde jinde, lze dokoupit 9cell baterka (pripadne i sehnat rovnou s ni). Cena bude podobna jako u TP Edge a jako bonus NBD zaruka

EL_W

Příspěvekod EL_W » 06 zář 2011 16:46