Dobrý den.
Podobných otázek zde pravděpodobně bylo více, ale rád bych se konkrétněji zeptal..
Studuji již 5zám rokem obor interiérový dizajn, to znamená že notebook je pro mě velice důležitý nástroj. Před 4,5rokem jsem koupil HP Compaq 6715b a za tu dlouhou dobu jsem sním neměl nejmenší problém. Dokonce i dnes, po té době na něm vytvářím vizualizace a grafiku na solidní úrovni. Ale už mi v některých složitějších scénách pracuje pomaleji, proto si chci nyní koupit nový NTB.
NTB využívám samozřejmě na internet, film, apod. Ale hlavně na práci v programech jako Photoshop, Corel, 3DS MAX, Autocad, Turbocad, apod. Proto bych potřeboval mašinun, která si stěmito programy nejlépe poradí. Zároveň ale pravidleně 2krát do měsíce cestuji domů-škola, tak potřebuji notebook.
1-Dočetl jsem se, že při výběru notebooku pro tyto účely je důležitá cpu, grafcká karta... U grafické karty je podle serveru doporučováno NVidia uadro, AMD FirePRo.. V čem je vůbec rozdíl vtěchto grafikách od jiných, také kvalitních grafických karet stejných výrobců??
2-samozřejmě jsem při mém pátrání narazil na notebooky tzv pracovní stanice, které by se měli pro tuto práci nejlépe hodit. tzn Elitebook od HO nebo např lenovo thinkpad, precision, apod. Jen mě na těchto noteboocích zaráží poměrně nepropracovaný design. Jedná se o HIGHendy, ale dizajn je velmi podobný, jako u mého Compaqu, který je starý 5let. A Vzhledem ktomu že jsem designér, je to pro mě mínus. A Váha kolem 3kg, také není nic extra, zvl. když notebook přenáším poměrně často.. Jsem si vědom, že jsou použity kvalitní materiály, ale to design zpracovnání mě dost odrazuje.. Proto by mě zajímalo, proč vlastně u těchto prac. notebooku neřeší výrobci vzhled a zda se dá např pořídit alternativa s podobnými vlastnostmi- myslím vnitřní konfigurací pro práci v 3Dprogramech, a s přijatelnějším vzhledem??
Do notebooku bych rád investoval tak 30.000,- , popřípadě max do 35.000. Děkuji za VAši odpověď.
V.
NTB pro design, grafiku, modeling, rendering
-