Zdravím,
měl bych takovou menší otázečku. Jde mi o to, jak moc podstatné a užitečné je to, že u thinkpadu edge mám servis přímo ve svém městě?
Myslím, jestli se to nějak vyplatí i pokud nemám nějakou rozšiřenou záruku (NBD atd.).
Jestli se i toto vyplatí nějak zohledňovat při koupi, pokud notebook potřebuji často s čekat dlouhou dobu bez něj je pro mě zdržující a otravné.
Asi je ta servisní doba kratší, než když se notebook posílá někam do Prahy, Brna atd., ale o kolik? Pokud je to třeba tak den nebo dva, tak to asi není taková hrůza a tím i výhoda.
Co jsem se ptal prodavače tak říkal, že se to může prodloužit i o 7-10 dní. Tomu se mi moc nechce věřit, že až tak moc. Je to možné?
Zase ale na druhou stranu vůbec není jisté, že ten servis budu potřebovat a pak je to zbytečné zohledňovat při výběru notebooku.
P.S.: na kolik mě u thinkpadu edge e430 vyjde rozšiřená záruka pro opravu následující den, popřípadě opravu u zákazníka? Do kdy je třeba ji zakoupit? Je potřeba ji koupit ihned při koupi notebooku? Procházel jsem ty záruky v internetovém obchodě, ale nějak se v tom nemůžu zorientovat a najít tu, kterou potřebuji v tom množství.
Děkuji
Záruka v městě u thinkpad VS. normální servis
Tak užitečné to je dost. Jinak posílání např. do Brna (většina Acerů) je ještě v pohodě, takové Polsko (Lenovo Ideapad) už ale v pohodě opravdu není.
http://lenovoshop.cz/lenovo-tp-edge-x10 ... 49297.html http://lenovoshop.cz/lenovo-tp-edge-x10 ... 46164.html
Prodloužení je možná do půl roku od nákupu (teda pokud se mi to v hlavě nepomíchalo s nějakým jiným výrobcem).
http://lenovoshop.cz/lenovo-tp-edge-x10 ... 49297.html http://lenovoshop.cz/lenovo-tp-edge-x10 ... 46164.html
Prodloužení je možná do půl roku od nákupu (teda pokud se mi to v hlavě nepomíchalo s nějakým jiným výrobcem).
Jirrick: pol roka je to u HP u Edge pre Carry-in a NBD 1 rok.
fm: NBD zaruka je u Lenova zaroven aj onsite.
inak opravu do dalsieho pracovneho dna v pripade NBD zaruky u nas garantuje iba Dell (alternativou k Edge je Vostro rada). svojho casu aj Fujitsu na Lifebooky s 3rocnou zarukou ale nie som si isty ci to tak este funguje a na tie by si potreboval podstatne vyssi rozpocet.
fm: NBD zaruka je u Lenova zaroven aj onsite.
inak opravu do dalsieho pracovneho dna v pripade NBD zaruky u nas garantuje iba Dell (alternativou k Edge je Vostro rada). svojho casu aj Fujitsu na Lifebooky s 3rocnou zarukou ale nie som si isty ci to tak este funguje a na tie by si potreboval podstatne vyssi rozpocet.
Predator 15, MBP 13 Early 2015, T410, Apple iPad 9.7 (2018), Kindle Fire HD 8
Ghost píše:inak opravu do dalsieho pracovneho dna v pripade NBD zaruky u nas garantuje iba Dell...
To jako že když si zaplatím za NBD u lenova, tak ani tak nemám jisté, že mi bude provedena oprava další pracovní den?
P.S.: jaký je rozdíl v té uváděné levnější verzi? http://lenovoshop.cz/lenovo-tp-edge-x10 ... 49297.html
Já ani tak nepotřebuji opravu doma, nemám problém jej zanést do servisu, ale opravu do druhého dne bych celkem ocenil.
Levnější je Carry-in, tedy dones do servisu. To NBD v případě Lenova (a vlastně všech kromě Dellu) spíš znamená, že se tím začnou zabývat příští den. Tedy pokud máš štestí a oni ten díl mají, tak ti to třeba doopravdy opraví příští den, ale taky se ti může stát, že budeš prostě čekat několik dní, než jim přijde díl. Podobné to bude i s Carry-in, prostě když budeš mít štestí a budou mít díl a volnou kapacitu tak to bude opraveno docela rychle (a jelikož to je lokální firma, tak se dá také mnohem lépe urgovat, ať už telefonem nebo osobně, než servis v Polsku schovaný za nějakým univerzálním call-centrem)
fm: nemas. pokial viem tak s vynimkou Dellu a mozno Fujitsu je NBD zaruka Next Business Day Response. tzn. nahlasis problem a dalsi den sa ti ozve technik koli diagnostike a oprave ak su potrebne nahradne diely na sklade servisu. pokial nie su tak sa objednaju s vyssou prioritou ako maju bezne opravy (carry-in zaruka) ale niekedy to moze trvat aj niekolko dni.
inak jedna z vyhod servisu Thinkpadov oproti Ideapadom okrem moznosti priamej komunikacie so servisom su aj tzv. CRU (Customer replaceable unit) koli ktorym nemusi ist notebook do servisu vobec. Pokial sa pokazi bateria, DVD mechanika, HDD, RAMky, PCIe karty alebo klavesnica tak je mozne zavolat na support Lenova, nechat si poslat kurierom nahradny diel, doma vymenit a vadny poslat spat na naklady Lenova. http://support.lenovo.com/en_US/detail. ... D=RMVL-CRU rovnaku moznost poskytuje aj HP k Elitebookom a Probookom.
inak jedna z vyhod servisu Thinkpadov oproti Ideapadom okrem moznosti priamej komunikacie so servisom su aj tzv. CRU (Customer replaceable unit) koli ktorym nemusi ist notebook do servisu vobec. Pokial sa pokazi bateria, DVD mechanika, HDD, RAMky, PCIe karty alebo klavesnica tak je mozne zavolat na support Lenova, nechat si poslat kurierom nahradny diel, doma vymenit a vadny poslat spat na naklady Lenova. http://support.lenovo.com/en_US/detail. ... D=RMVL-CRU rovnaku moznost poskytuje aj HP k Elitebookom a Probookom.
Predator 15, MBP 13 Early 2015, T410, Apple iPad 9.7 (2018), Kindle Fire HD 8
určitě to smysl má, pokud máš ještě navíc servis přímo ve městě... pokud mají díl na skladě tak mě klávesnici vyměnili na počkání... ale to je otázka 3 šroubků a nacvaknutí konektoru...
mám dojem že i protection se musí aktivovat co nejdříve, radši se zeptej přímo při nákupu
jinak obecně poštu máš minimálně na 3-4 dny... než to doručí, převezmou, opraví, zabalí a znovu odešlou apod... to nemluvím o tom že s tím ještě pošták třeba "náhodou" upadne na zem...
mám dojem že i protection se musí aktivovat co nejdříve, radši se zeptej přímo při nákupu
jinak obecně poštu máš minimálně na 3-4 dny... než to doručí, převezmou, opraví, zabalí a znovu odešlou apod... to nemluvím o tom že s tím ještě pošták třeba "náhodou" upadne na zem...
Lenovo X220 - Core i5 2520M, 12.5" IPS LED, 8GB RAM, SSD Intel 120 GB, 320 GB HDD
Nedavno jsem kupoval rozsireni zaruky pro X220 z 3 lete na 4 + protection. Zakoupit se musi do 90 dnu od koupe (tim se mysli objednavka, ne dodani eshopem) notebooku a zaregistrovat do 30 dnu od koupe te zaruky. A tady byl zakopany pes. Eshop (nebudu jmenovat) mel docela problem to dodat, nakonec po necelych ctyrech tydnech to dodal, ovsem rozsireni zaruky bezelo od data objednani (!), ne dodani, takze na registraci zbyvalo uz jen par dni.Ghost píše:Protection zaruku treba zaregistrovat do 30 dni od kupy notebooku ak sa to v poslednej dobe nezmenilo.
Po registraci na Lenovo webu (jakasi SAP aplikace) neprisel email s potvrzenim registrace (ta aplikace primo napsala jakysi error pri odesilani emailu, takze problem byl na jejich strane). Navic rozsirena zaruka nebyla videt ani pres Lenovo Warranty Status Lookup http://support.lenovo.com/en_US/product ... fault.page . Az druhy den se to tam konecne objevilo
A jeste poznamka, pri vyplnovani formulare nezadavat typove oznaceni modelu notebooku, ale jen seriove cislo. Pokud se zada oboje, tak to neprojde.
Zpět na „notebooky Lenovo (dříve IBM)“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů