NB pro práci i trochu zábavy
NB pro práci i trochu zábavy
Zdravím všechny,
obracím se na vás neboť jsem absolutní laik. Pokazil se mi starý NB a nutně co nejrychleji potřebuji vybrat nový. Potřebuji ho pro:
- práci: potřebuji mít otevřeno několik oken internetového prohlížeče a ještě nejméně jeden či dva programy - to vše zároveň. Hodně zvětšuji fotky - nijak je neupravuji, ale zvětšuji je do velkých detailů - stovky až tisíc fotek denně. Kdybych si k tomu mohla třeba ještě i přehrávat hudbu - tak by to byl luxus.
- pro zábavu: samozřejmě si sem tam zahraji nějakou tu hru - většinou něco ve stylu FarmVille 2 na Facebooku. Přehrávám videa na Youtube, popřípadě si přehrát nějaký ten film.
Byla bych ráda, kdyby ten notebook tohle všechno uměl. Můžete mi, prosím, napsat jaké parametry by měl mít procesor, jestli grafickou kartu integrovanou nebo externí, nebo mi sem přímo dejte odkaz na konkrétní kus. Byla bych ráda, kdyby to bylo tak do těch 15 - 16 tis.
Předem moc díky za všechny podněty a rady.
obracím se na vás neboť jsem absolutní laik. Pokazil se mi starý NB a nutně co nejrychleji potřebuji vybrat nový. Potřebuji ho pro:
- práci: potřebuji mít otevřeno několik oken internetového prohlížeče a ještě nejméně jeden či dva programy - to vše zároveň. Hodně zvětšuji fotky - nijak je neupravuji, ale zvětšuji je do velkých detailů - stovky až tisíc fotek denně. Kdybych si k tomu mohla třeba ještě i přehrávat hudbu - tak by to byl luxus.
- pro zábavu: samozřejmě si sem tam zahraji nějakou tu hru - většinou něco ve stylu FarmVille 2 na Facebooku. Přehrávám videa na Youtube, popřípadě si přehrát nějaký ten film.
Byla bych ráda, kdyby ten notebook tohle všechno uměl. Můžete mi, prosím, napsat jaké parametry by měl mít procesor, jestli grafickou kartu integrovanou nebo externí, nebo mi sem přímo dejte odkaz na konkrétní kus. Byla bych ráda, kdyby to bylo tak do těch 15 - 16 tis.
Předem moc díky za všechny podněty a rady.
-
- píše často