Fleky na displeji - T420i

notebooky Lenovo (IBM, ThinkPad, Lenovo 3000) a vše kolem
Bright
občas něco napíše
Příspěvky: 46
Registrován: 04 črc 2007 11:13

Fleky na displeji - T420i

Příspěvekod Bright » 08 led 2013 15:07

Ahoj všem,

v posledním měsíci se mi udělaly na displeji takové podivné flíčky, které jdou vidět jen z některých úhlů (nikoliv při přímém pohledu na displej).

Je to reklamovatelné? S displejem jsem nijak špatně nezacházel a je mi to docela nepříjemné na displej koukat z jiných úhlů, než je ten přímý (jedná se o horizontální pozorovací úhly)

Mrkněte na foto, rozsah je docela větší, tyto flíčky se koncentrují ve středu displeje po obvodu obdélníku cca 9x3cm.

Čím by to mohlo být?

https://dl.dropbox.com/u/4327086/IMG_20 ... 145517.jpg

Puppy
guru
Příspěvky: 1888
Registrován: 16 kvě 2006 17:17

Příspěvekod Puppy » 08 led 2013 15:28

Z te fotky to neni dost dobre videt, ale muze to byt jak typicky "dark spot" zpusobeny nekvalitnim displejem (typicke pro Lenovo 14" modely), tak "pressure mark" zpusobeny mechanickym namahanim displeje ktery se otlaci o klavesnici nebo tlacitka trackpointu. S reklamaci je to osemetne, uznaji to jak kdy.

Bright
občas něco napíše
Příspěvky: 46
Registrován: 04 črc 2007 11:13

Příspěvekod Bright » 08 led 2013 15:42

Otisky z klávesnice tam mám opravdu drobné, ale ty ani tak moc neřeším. Problémové jsou flíčky - takové světlejší body ve středu displeje. Mám se ozvat servisu, jestli mi to vyreklamují? Já s notebookem zacházím opravdu šetrně. Jediné, co nešetřím, je klávesnice, a to jen proto, že s tím strojem pracuji denně.

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod swarm » 08 led 2013 18:25

Tohle bude mechanické poškození té odrazové fólie. Stalo se to třeba silným zatlačením na vnější stranu víka. Nejčastěji k tomu dochází při přenášení, kdy na víko tlačí v batohu nějaký jiný předmět.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)

Bright
občas něco napíše
Příspěvky: 46
Registrován: 04 črc 2007 11:13

Příspěvekod Bright » 09 led 2013 06:28

Takže předpokládám asi správně, že bych asi neměl kontaktovat servis kvůli tomu displeji?

Python.P
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4172
Registrován: 07 bře 2009 19:56

Příspěvekod Python.P » 09 led 2013 08:04

kontaktovat určitě můžeš, ale nevím jestli ti vyreklamují tebou (pravděpodobně) způsobené požkození...
X301 - "WKS"
T42p - Old-school gaming machine... (not moded yet)
past: X220,T420,T400,X60,X31....

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod swarm » 09 led 2013 10:46

Klidně to zkus, za pokus nic nedáš.

Já to kdysi úspěšně vyreklamoval. Bylo to po roce používání u notebooku z roku 2006 (FSC Amilo V3205), ale tam tímhle problémem trpěly snad všechny kusy, protože ochrana displeje byla velmi špatná. Když se to prokeclo, tak už to pak taky nechtěli reklamovat. Byl jsem jeden z posledních.

Nicméně úplně nemožná reklamace není.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)

Bright
občas něco napíše
Příspěvky: 46
Registrován: 04 črc 2007 11:13

Příspěvekod Bright » 09 led 2013 14:34

Tak nějaká šance tam je:

"dle přiložené fotografie to vypadá na závadu LCD, která v záruce by měla být řešitelná. Doneste prosím NB k posouzení/opravě do servisního střediska"

Python.P
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4172
Registrován: 07 bře 2009 19:56

Příspěvekod Python.P » 09 led 2013 15:24

jasný naděje umírá poslední ;)
X301 - "WKS"

T42p - Old-school gaming machine... (not moded yet)

past: X220,T420,T400,X60,X31....

Bright
občas něco napíše
Příspěvky: 46
Registrován: 04 črc 2007 11:13

Příspěvekod Bright » 21 led 2013 11:00

Ahoj,

tak jsem počkal na konec zkouškového. Přijel technik z autocontu a vyměnil displej. Takže reklamace byla úspěšná. U displeje jeho notebooku došlo ke stejné situaci, takže pochopení bylo na místě a výměna byla okamžitá.


Zpět na „notebooky Lenovo (dříve IBM)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů